سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709774

  بازدید امروز : 112

  بازدید دیروز : 180

تکلیف الهی

 
اندکى که دوام دارد ، به از بسیارى که ملال آرد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: یکشنبه 86/3/13::: ساعت 9:14 صبح

پدربزرگم همیشه از جنایت های خمینی می گفت، آخرین بار که آن مرحوم طبق معمول سرنخ یکی دیگر از این دست جنایت ها را کشف کرده بود، زمانی بود که تلویزیون خبر ترور «شیخ احمد یاسین» را پخش می کرد و پدربزرگم می گفت: «همه این جنایت ها زیر سر خمینی است...»، به او گفتم:«ببین خمینی بعد از 1400 سال چقدر باعث عزت و اقتدار اسلام شده است که اسرائیل با آن همه قدرتش از یک پیرمرد فلج می ترسد و او را که بی سلاح روی یک ویلچر قرار دارد، با راکت هلی کوپتر مورد هدف قرار می دهد.»

آری تنها جرم خمینی ما این است که باعث بیداری جهان اسلام شده است و امروز نه تنها جهان اسلام، بلکه همه آزادی خواهان دنیا حاضرند تن به مرگ بدهند اما بیش از این زیر یوغ مستکبران نباشند و چه جرمی در نزد مستکبرین و سرسپردگان به آنان از این بالاتر است؟

پدربزرگم در زمان حیاتش هیأتی را به نام حضرت عباس(سلام الله علیه) بنا کرده است که هر صبح جمعه برای امام زمان(عج) دعای ندبه می خوانند، نمی دانم اگر امروز حضرت عباس(سلام الله علیه) و امام زمان(عج) در این عالم بودند، کاری جز تحریک مسلمین و آزادمردان جهان به قیام علیه مستکبران می کردند و یا برای پیشگیری از افزایش جرم و جنایت ائمه کفر، دعوت به سکوت و تن دادن به ذلّت می کردند؟

همه این جنایت ها حاصل پیش بینی مرحوم سید احمد خمینی است که در پیام روز 14 خرداد سال 1368 گفت:... دل های دردمندی که لبریز از عشق به خمینی است تا ابد خواهد تپید و خورشید رهبری امام تابناک تر از گذشته بر عالم و آدم خواهد تابید.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک