سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 707983

  بازدید امروز : 36

  بازدید دیروز : 5

تکلیف الهی

 
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: شنبه 93/6/22::: ساعت 7:55 صبح

همایش بچه های ایران، بچه های غزّه 16 مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار شد که شبکه جهانی جام جم و برخی شبکه های داخلی آن را پوشش دادند.

در این مراسم و همچنین روزهای قبل از آن در استودیوی شبکه جام جم، هنرمندان بسیاری حضور یافتند و هرکدام به نحوی حمایت خود را از مظلومین جنگ نابرابر غزّه ابراز داشتند.

شعرخوانی یک کودک و همچنین یک نوجوان هنرمند در این همایش توجه مرا به خود جلب کرد و فکر می کردم بعداً می توانم با یک جستجوی ساده فایل این شعرخوانی های زیبا را به دست بیاورم.

امّا متأسفانه چنین نشد و تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم.

لذا فایل کامل مراسم را از سایت تلویبیون دانلود کردم و پس از جدا کردن قسمت های مورد نظر، آن ها را در سایت روشنگری بارگزاری کردم:

شعرخوانی کودک 6 ساله، امیرعباس تقی زاده



بیا با هم بخونیم از فلسطین ...

لینک دانلود

شعرخوانی هنرمند نوجوان، محمدمتین مالکی

دیگر بنی آدم اعضای یکدیگر نیستند/
که اگر بودند/ خون به جای شیر/
کودکان غزّه را سیراب نمی کرد ...

لینک دانلود
 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک