سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709162

  بازدید امروز : 49

  بازدید دیروز : 56

تکلیف الهی

 
محبّت انسان به برادرانش، برایش نزد خداوند، فضیلتی به شمار می رود. [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: چهارشنبه 92/11/16::: ساعت 10:44 صبح

در همایش انتخاباتی حامیان موسوی در دوم خرداد سال 1388 هر کس میکروفون به دستش می رسید از هر توهینی به احمدی نژاد دریغ نمی کرد:  کلیپ شماره1 - کلیپ شماره 2  

از جمله جناب کامبوزیا پرتوی در این همایش گفت:

"چهار سال احساس حقارت کردم

چهار سال با هر سفر رییس جمهور به استان، به روستا، به خارج از کشور احساس حقارت کردم

چهار سال با هر تریبونی که دستش می گرفت من احساس حقارت کردم

اما یک چیزی بیشتر از همه این حقارت ها منو اذیتم می کرد و آن هم دروغگویی بود

... چهار سال این آدم کوچولو منو کوچولو کرد"

جناب پرتوی! نام شما در لیست حامیان رییس جمهور فعلی در ایام انتخابات به چشم می خورد.

دوست دارم بدانم وقتی این تصاویر را دیدی احساس حقارت نکردی؟

از دروغگویی این دولت - از اعلام خالی بودن خزانه گرفته تا عدم شمول اختصاص سبد کالا به کلیه اقشار اعلام شده از سوی دولت- احساس حقارت نکردی؟

از بی عدالتی در اختصاص این سبد کذایی به اقشار مختلف مردم احساس حقارت نکردی؟

از Ctrl+z زدن این دولت تا دهه 60 احساس حقارت نکردی؟ (هرچند من در دهه 60 صف کوپن و دریافت کالا به این فجیعی ندیده بودم)

از اینکه دولت به جای کارت خرید و احترام به حق انتخاب مردم در خرید کالای مورد نیاز خود، اینچنین تحقیری را در حق آن ها روا می دارد احساس حقارت نکردی؟

خلاصه اینکه از این همه حقارت ها احساس حقارت نکردی؟

رییس جمهور کوتوله باشه

حموم نرفته باشه

تیپ و قیافه نداشته باشه

آداب دیپلماسی بلد نباشه

...

اما اینچنین ملت را تحقیر نکند: مشاهده تصاویر و لینک های مرتبط در ادامه مطلب



اما بعد: یادم میاد قرار بود آقای احمدی نژاد برای ارتباط با مردم منطقه ای از تهران و رسیدگی به مشکلات آنان در یک مجموعه فرهنگی مستقر شود.

من هم فکر کردم بروم اگر شد مشکلم را بنویسم و تحویل بدهم؛ اما تصورم این بود که می روم و وقتی شلوغی و صف طولانی و بی نظمی را می بینم پشیمان می شوم و برمی گردم.

ولی علی رغم استقبال مردم و تشکیل صف برای ملاقات حضوری و یا دریافت فرم و تحویل درخواست، از درب منزل - که تا آنجا ده دقیقه راه بود- تا وقتی که نشستم و نامه را نوشتم و تحویل دادم و برگشتم منزل، شاید حدود 40 دقیقه بیشتر طول نکشید.

----------------------------------------------------------------------------

آقای هاشمی! پیرامون «اقتصاد صدقه ای» و «گداپروری» سخنی ندارید!؟

بذرپاش: امروز هم سانتریفیوژها از حرکت ایستادند و هم مردم در صف

نگاهی به مباحثی که «سبد کالا» در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد
وقتی همه «استریم» در یک سبد کالا جا می‌شود/ سبد کالا آوردیم، هسته‌ای تون رو بردیم!


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک