سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708329

  بازدید امروز : 113

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
آن را که نانخور کم است یکى از دو توانگرى‏اش فراهم است . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: شنبه 87/8/25::: ساعت 9:41 عصر

برای تحوّل باید از تأیید حکومت و تأیید مردم آزاد باشیم و دنبال تأیید خدا باشیم.
هر متدینی حجت خدا روی زمین است. شما که در سازمانی هستید که ریخت و پاش و ظلم و ... دارد نباید بگویی من قهر می کنم و می روم. باید بمانی و برای اصلاح سیستم مقاومت کنید. شما در آن سازمان و خانواده و ... حجت خدایید.
برخی بچه متدین ها قهر می کنند. اگر اولی به قطع ارتباط با آن محیط ها بود که انبیاء اولی به قهر بودند که قوم آن ها هشدار می دادند بیرونتان می کنیم اگر حرف بزنید ولی آن ها مأمور به استقامت بودند .
نمی شود که اگر مدیر کلی خطا کرد بگویید نه، اینجا نمی شود کار کرد باید برویم.
باید مثل حضرت نوح(ع) باشید که هر چه به او طعنه زدند قهر نکرد و 900 سال استقامت کرد.
لذا باید جلوی مشکلات مقاومت کنیم. باید آیینه وار جلوی سیستم بایستیم تا سیستم معایب خودش را ببیند.
اینکه یکی از بچه های جنبش عدالتخواه دانشجویی را محکوم به زندان و شلاق می کنند ... این ها تبعات زندگی پیامبرگونه است. این تمرین زندگی یک مصلح اجتماعی است. تمرین یار امام زمان(عج) بودن است. تمرین معلم بودن است.

برگرفته از سخنان استاد حس عباسی در جلسه 140 کلبه کرامت- با موضوع دامنه طرح ریزی استراتژیک 2- مورخ 25 مهرماه 1387(البته نقل به مضمون کردم چون متأسفانه هر سایت مرتبط با ایشان را که گشتم هیچکدام سخنان ایشان را در این جلسات به صورت مکتوب نمی آورند و اگر موردی باشد به صورت فایل صوتی عرضه می شود. فقط خواستم در حد توان و فرصت، به نکات مهمی از این جلسات اشاره کنم.)


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک