سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708310

  بازدید امروز : 94

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
بیم از خدا، کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: سه شنبه 89/6/16::: ساعت 10:2 عصر

یک ماه گذشت و احدی از مدعیان حق طلبی و گفتگو و ... به یک سؤال از 5-4 سؤال ساده من در یادداشت قبلی (درباره ادعای تقلب در انتخابات 88) جواب ندادند.
همان کسانی که ما را متهم می کردند به اینکه " از چیزی که به نفعشون نیست خیلی راحت میگذردن و زیرسبیلی رد می کنن" و دوستانشان را حق طلبانی معرفی می کردند که "هر شبهه ای رو با تفاسیر فراوون جواب میدن "
جریان از این قرار است که سال گذشته در یک گروه اینترنتی فردی با تیتر
"نیازمند پاسخ" ایمیل مفصلی زده بود و از ما خواسته بود درباره آنچه که "کشتار و دستگیری های رژیم" می دانست و سعی داشت ثابت کند روز 30 خرداد در تهران 300-200 نفر کشته شده اند، توضیح بدهیم و علی رغم اینکه من وعده داده بودم سر فرصت توضیح بدم دوباره ایمیل فرستاد و گفت: " ایمیلی زدم که بی صبرانه مشتاق بودم حامیان حکومت فعلی جواب اون رو بدن ؛ در مورد کشتار و دستگیری های رژیم. اما مثل اینکه این افراد از چیزی که به نفعشون نیست خیلی راحت میگذردن و زیرسبیلی رد می کنن ، برعکس دوستان حق طلب که هر شبهه ای رو با تفاسیر فراوون جواب میدن... "
من درباره این ایمیل حدود 20 صفحه توضیح دادم و بحث کردم و همچنین سؤالاتی مطرح کردم که البته بی پاسخ ماند ولی حالا که 5-4 تا سؤال ساده می پرسم تا به حال احدی از افراد آن گروه و دیگران 2 خط جواب به من ندادند.
لذا من به سبک همان فرد سؤالم را تکرار می کنم:
"یادداشتی نوشتم که بی صبرانه مشتاق بودم حامیان میرحسین و به اصطلاح جنبش سبز جواب اون رو بدن ؛ در مورد ادعای تقلب در انتخابات سال 88. اما مثل اینکه این افراد از چیزی که به نفعشون نیست خیلی راحت میگذردن و زیرسبیلی رد می کنن ، برعکس دوستان حق طلب که هر شبهه ای رو با تفاسیر فراوون جواب میدن. انتظار دارم دوستان بعد یک سال و با فروکش کردن احساسات زودگذر و تعصّبات بی مورد و قضاوت های عجولانه، توجیه خودشون رو درباره این ادعای فاجعه آمیز بیان کنند که منشاء حوادث تلخی در کشور شد و بی نظیر ترین حماسه ملی را که می توانست عامل همدلی و وحدت باشد و باعث عزت و اعتبار هر چه بیشتر کشور شود و گردن کشان و دشمان کمین کرده نظام را تا سال ها در حالت بهت و کما فرو برد و به انزوای مخالفان عزّت و سربلندی و استقلال ایران بیانجامد و ... به عاملی برای کینه و دشمنی بین هموطنان و ضربه به حیثیت و اعتبار ملّی در نزد جهانیان و گردن کشی دشمنان قدّاره بند مبدّل ساختند. به هر حال حتی اگر تو طرفدار موسوی هم باشی یعد یک سال متوجه بی پایه و اساس بودن بسیاری از دلائل(از جمله تئوری ابلهانه داماد لرستان و فرزند آذربایجان) و دروغ بودن بسیاری از ادعاها(از جمله ادعای قتل و سوزاندن ترانه موسوی) شدی و یه دلیلی قانعت کرده که طرح ادعای تقلب در انتخابات چیز خوبی بوده. پس به ما هم بگو تا قانع شیم و از بیراهه برگردیم. دوستان به اصطلاح جنبش سبز بهتره جوابمو بدن چون دفعه بعد اسامی کسانی رو که طرفدار موسوی هستن به عنوان حامیان فتنه ای که طبق فرمایش قرآن کریم از قتل بی گناهان فاجعه آمیز تر است خواهم برد و تک تک ازشون درخواست جواب خواهم کرد.[حالا نترسید، خواستم به سبک فرد نیازمند پاسخ بنویسم] متن یادداشت قبلی خودم رو میذارم تا اگر کسی نخونده دوباره بخونه: جز درباره تقلب بحث نمی کنم"
 اگر به سؤالاتم جواب دادید و ثابت کردید که در انتخابات تقلب شده، من هم حاضرم قبول کنم که روز سی خرداد سال گذشته 300-200 نفر(یا هر تعدادی که شما بگین) به دست عوامل رژیم کشته شدن
با شما هستم "نیازمند پاسخ"! بی زحمت اون نقابتو بردار و جواب سؤالای منو بده.
البته من آن یادداشت را به افتخار دوست دیگری نوشتم و وقتی با عدم پاسخگویی مواجه شدم تصمیم داشتم بحث در این باره را کنار بگذارم و به مباحث دیگر بپردازم ولی یاد سماجت شما در اعلام نیازمندی برای دریافت پاسخ افتادم، گفتم بد نیست ما هم اینجا یه کم سمج بازی دربیاریم شاید کسی پیدا شود ما را قانع کند و از بیراهه برگرداند.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک