سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709954

  بازدید امروز : 51

  بازدید دیروز : 241

تکلیف الهی

 
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: سه شنبه 87/1/27::: ساعت 6:34 عصر

 در ایام دور اول انتخابات مجلس هشتم، در لوگوی یکی از وبلاگ نویسان حامی جریان اصلاح طلب جمله ای از آقای خاتمی دیدم که برایم مشکل بود باور کنم این جمله سخیف از ایشان باشد ولی وقتی CD تبلیغاتی «یاران خاتمی» را دیدم باور کردم که این جمله هم از ایشان است: «باید بازی آن ها را بر هم بزنیم»
کدوم بازی آقای خاتمی؟!
یادتون رفته در 23 آذر سال 1377 در دانشگاه علم و صنعت وقتی یاران شما در اعتراض به کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس ششم شعار می دادند: «توسعه سیاسی با هاشمی نمیشه!»، شما چه جوابی دادید؟
ای کاش صدا و سیما این بخش از مراسم و بسیاری از قسمت های دیگر آن را سانسور نمی کرد تا همگان به تناقض گویی شما پی می بردند. ولی خودم شاهد بودم که گفتید: توسعه سیاسی با صبر و تحمل و مدارا نسبت به همگان امکان پذیر است. و یاران شما در تأیید این فرمایش شما برایتان سوت و کف زدند.
مگر آقای احمدی نژاد جزو همگان و از این آب و خاک نیست؟!
پس صبر و تحمل و مداراتون کجا رفته؟!
یادتون رفته در میتینگ تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری سال 1380 در ورزشگاه شهید شیرودی چه گفتید؟ خدا خیر بدهد بر و بچه های دفتر تحکیم وحدت را که این فیلم را آن زمان خیرات کردند و در اختیار ما قرار دادند تا امروز بتوانیم آن را مورد بازبینی قرار دهیم و بفهمیم آیا سخنان آن روز شما برخواسته از صداقت بود یا ناشی از سرمستی قدرت و شهرت؟
شما گفتید: « ... بسیار خوب! آنچه مهم است این است که این ملّت پیروز شود. امروز هرکس بهتر و تواناتر می تواند خواست این ملّت را برآورد، بسم اللّه! به صحنه بیاید و رأی مردم را بگیرد و آنگاه همه موظف باشند به آن کسی که مردم به او رأی دادند تمکین کنند. نمی توان دم از مردم زد و در برابر رآی مردم سنگ اندازی کرد.»
بسیار خوب! امروز هم یک نفر بسم الله گفته، به صحنه آمده و توانسته رأی مردم را بگیرد، پس لطفاً به رأی مردم تمکین کنید و به یارانتان هم بگویید در برابر رأی مردم سنگ اندازی نکنند و حداقل قاعده بازی را رعایت کنید.
از یک شخصیت برجسته روحانی و فرهنگی معتقد به گفتگوی تمدن ها، از کسی که 8 سال در نظام مقدّس جمهوری اسلامی بالاترین مقام اجرایی را داشته و از یک فرد منتسب به بیت حضرت امام(ره) واقعاً بعیده مثل سیاستمداران بی اخلاق کشورهای غربی موضع گیری کنه و حرف بزنه. 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک