• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : کدوم بازي آقاي خاتمي؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنده خدا 
    عدم صداقت اين اقا و دارو دستش اظهر من الشمس هست من موندم اين جماعت كوفي كي مي خوان دست از سيرت نهروانيشون بردارن و سر به اطاعت از ولي بگذارن يا هنوز هم به عقيده خودشان در جمع اهل تسنن سيستان (تبليغات 76) هنوزمولي را دوست معني مي كني؟
    + منتظر 

    ما نفهميديم شما طرفدار شهدا و امام عزيز هستيد يا .........

    چرا نسبت به چي خوندن حاج صادق ، كه الحق و الانصاف بسيار زيبا حس اسلام دوستي و وطن خواهي رو در كنار هم ترويج ميكند حساسيت نشان ميدهيد ولي نسبت به انتخاب محصولي كه الحق و الانصاف در حق شهدا بد كرد اما امروزه به عنوان كاره ي اين مملكت انتخاب شده براحتي سكوت ميكنيد و كم و كاستي هاي احمدي نژاد و سياست هاش كه بسيار از فكر امام راحل دور هست آزارتان نميدهد ؟؟؟؟

    اگر به ميزان طرفداران براي صلاحيت افراد رجوع ميكنيد آن هم از روي اطلاعات شخصي و بدون سند ، قابل توجه است بدانيد كه همين رييس جمهور عزيز شما هم كم طرفدار بريده از خويش ندارد .....

    آقاي خاتمي هنوز هم در ذهن طرفدارانش انساني ورزيده براي رياست جمهوري كشوري است كه امام عزيز پايه گذار دولت آن بود .

    + حسن اميني 

    گويا شما در اين مملكت زندگي نمي كنيد؟

    ايا شما در برابر کسيکه چاقو بدست به اموال شما دست برد لبخند مي زنيد؟ حکايت شما با احمدي نژاد خامنه اي و ...

    پاسخ

    يعني شما که در اين مملکت زندگي مي کنيد مي فرماييد پست رياست جمهوري جزو اموال آقاي خاتمي بوده که آقاي احمدي نژاد با چاقو به آن دست برده و آن را به زور تصاحب کرده؟! پس ببخشيد. من اشتباه کردم، فکر کردم انتخاباتي برگزار شده که آقاي احمدي نژاد رييس جمهور شده. تو اين مملکت چه خبرهاييه ما نمي دونيم!
    + صادق امامي 

    بيچاره خاتميه . ديگه سوخت. آخر عاقبت ژا برهنه دنبال غرب رفتن همينه. اصلا كلمه اصلاح طلبان را اينها از غرب دزديدند و حالا هم اين نام و خاتمي با هم به زير تلي از خاك رفتند. دقيق ترين مصداقش هم انتخابات مجلس هشتم بود.

    خاتمي خداحافظ. ممد جون اگه ديگه تو فضاي سياسي نديديمت حلالمون كن. اي شا الله بر و بچ يك كم عقلشونو كار بندازن و فكر كنند .كه محاله. خداحافظ اصلاح طلبانِ افساد طلب.

    پاسخ

    سلام صادق جان. چطوري؟ من فقط نمي دونم چرا اينقدر بيست و سي اصرار داره اين مرده ها و فسيل هاي سياسي رو احيا کنه در حالي که حتي طرفدارن سابقشون هم براشون مهم نيست که اين ها کجا هستند و چه مي کنند و چه مي گويند.

    سلام

    در وجود پاك نسترنهاي جوان باغچه ، آشوب عشق به پا شده و دلشان مملو از خرابي هاست ، پروانه هاي سرگردانشان را ديگر ندارند زيرا كه نتوانستند روزهاي با آنها بودن بگويند كه دوستشان دارند .

    با سکوت به روزم ! و منتظر

    < language=java> مشكل آقاي خاتمي و طيف متمايل به ايشون در تعريف كلمه ي مردم و مصداقشه!
    انشالله همگي اصلاح پذير باشيم.قدري مطلبتون ويرايش و ملايمتر ميكرديد بهتر بود
    پاسخ

    سلام. ممنون از تذکرتون، ولي کاشکي موارد ويرايش را ذکر مي کرديد. البته شايد اشکالات مورد نظر شما ناشي از اين باشه که خواستم قدري خودموني بنويسم.در مورد تند نوشتن هم خيلي سعي کردم ولي تناقض گويي و تحقير و توهين از سوي يک مدعي گفتمان و تحمل و مدارا برام قابل تحمل نبود. ايشون به خاطر اينکه جناح خودش رأي نياورده برگشته گفته پايه هاي جمهوريت نظام به شدت لرزان است.
    + مستقل 
    به نظر شما برنامه بيست وسي به عنوان تريبون ملت حق داشت نه تنها بازي اصلاح طلبان بلكه زندگي آنها را بر هم بزند؟ .پس اين هم جزو قاعده بازي است .(البته تا ظهور آقا كه همه قواعد عوض مي شود).
    پاسخ

    بنده وکيل مدافع 20:30 نيستم و معتقدم اصلاً لزومي نداره از فسيل هاي سياسي که تاريخ مصرفشون تموم شده خبر رساني کنه چون هواداران سابقشون هم براشون مهم نيست که آن ها چه موضع گيري کردند و چه گفتند، چه رسد به ساير مردم عادي. يک بار هم آقاي نجف زاده را در نماز جمعه ديدم و گفتم اين همه که از فسيل هاي سياسي خبر تهيه مي کنيد که فلاني به فلان کس گفت فلان، فلاني عطسه کرد فلاني به فلان کس چپ چپ نگاه کرد و ... چرا يک بار از دکتر عباسي که کارشناس برتر صدا و سيما بوده و اين همه توجه بينندگان صدا و سيما را به خودش جلب کرده، خبر تهيه نمي کنيد که جرمش چه بوده، چرا ممنوع التصوير شده، نتيچه حکم دادگاه چه شده ... حالا هم که ديگه دادگاه نظامي هم تبرئه اش کرده.