سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709832

  بازدید امروز : 170

  بازدید دیروز : 180

تکلیف الهی

 
بهترینِ یاران، کسی است که تو را به سوی خیر راهنمایی می کند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 91/11/19::: ساعت 2:20 عصر

1- در واپسین ماه های عمر دولت اصلاحات، رهبر انقلاب در واکنش به طرح استیضاح مرتضی حاجی، وزیر وقت آموزش و پرورش طی نامه به رئیس مجلس ضمن تاکید بر لزوم استفاده مجلس از همه ابزارهای نظارتی، استیضاح وزیران را در ماه های آخر فعالیت دولت بدون سود و دارای زیان‌هایی برای کشور عنوان کردند.

2- در جریان نامه نگاری های سران قوا و پس از موضع گیری مقام معظم رهبری، آقای لاریجانی طی نامه ای مراتب اطاعت خود را از امر ولی فقیه اعلام می کند.

3- در جریان طرح سؤال از رییس جمهور هر چه نمایندگان ولایی این امر را مخالف منویات مقام ولایت می دانستند، آقای لاریجانی در حالی که هنوز جوهر قلمش در اعلام تبعیت از ولایت فقیه خشک نشده بود، گفت: "هیچ دستوری از رهبری معظم انقلاب در این زمینه‌ها به مجلس داده نشده ... هر وقت رهبری محترم نظری داشته باشند ما به نمایندگان منتقل می‌کنیم؛ در این مدت ندیده‌ام ایشان در این زمینه دستوری داشته باشند!"

4- حدود سه ماه قبل (نه سه سال قبل، نه سی سال قبل) مقام معظم رهبری به صراحت برای مدعیان ولایت پذیری و منتظران دستور صریح، خط و نشان کشیدند و فرمودند: "از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده"

5- گفته می شود قبل از حضور ماه قبل (مورخ 27 دی 1391) احمدی نژاد در مجلس، رییس جمهور و رییس مجلس از سوی رهبر معظم انقلاب، احضار و به آنان در مورد رعایت احترام یکدیگر و توجه به اصل معیشت مردم تذکر داده شد.

6- آقای حداد عادل چندی قبل گفته بود: "باید سعی کنیم آقای احمدی نژاد در این چند ماه یک فرود آرام و بدون تکانهای شدید داشته باشد و این مدت به خیر و سلامتی عبور کند."

7- سردار قاسمی در یکی از روزهای دهه 70 در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا می گفت: خون شهدا بسیار لیز است، آنانی که پا روی خون شهدا می گذارند خیلی زود سر می خورند و بر زمین می افتند.

8- حاج صادق آهنگران در جریان فتنه 88 در یک گفتگوی زنده تلویزیونی می گفت: اگر من بغضی نسبت به احمدی نژاد دارم نباید این بغض باعث دوری من از ولایت و سکوت در برابر فتنه شود.

9- امام خمینی(ره) در واکنش به استعفای میرحسین موسوی در سال 1367 مرقوم فرمودند: "همه باید به خدا پناه ببریم و در مواقع عصبانیت دست به کارهایی نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند."

10- مقام معظم رهبری در خطبه تاریخی 29 خرداد 1388 فرمودند: "من به همه‏ این آقایان، این دوستان قدیمى، این برادران توصیه میکنم بر خودتان مسلط باشید؛ سعه‏ صدر داشته باشید؛ دستهاى دشمن را ببینید"

نتیجه گیری را به عهده خودتان می گذارم ولی هواداران فتنه بدانند احمدی نژاد هرچه بی اخلاقی کند و در جاده ولایت سر بخورد، نه فتنه گرانی چون موسوی و کروبی از جرم خود مبرا می شوند و نه ننگ سکوت در برابر فتنه از دامن خواصی چون لاریجانی و قالیباف پاک می شود.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک