سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 710476

  بازدید امروز : 26

  بازدید دیروز : 191

تکلیف الهی

 
از مصاحبت با فاسقان، بدکاران و آنان که آشکارا مرتکب معصیت می شوند، بپرهیز . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: چهارشنبه 91/9/15::: ساعت 4:21 عصر

سال 1367 بود. تازه نیروهای آمریکا وارد خلیج فارس شده بودند که رزمندگان اسلام با قایق های توپدار و موشک های استینگر از آن ها استقبال کردند.

در سر صف مدرسه یکی از همکلاسی هایم به طعنه می گفت: اینا ...ِ آمریکا رو هم نمی تونن بگیرن!

دومین پهپاد جاسوسی آمریکا این بار از نوع اسکن ایگل (Scan Eagle) شکار شد و نمی دانم او کجاست و امروز چه طعنه ای دارد که حواله مان کند.پهباد جاسوسی آمریکا

گرچه غرب باورانی که قدرت شیطان بزرگ را با دیدن فیلم های سینمایی و بازی های کامپیوتری و فیگورهای مسخره پرورش اندامی هایشان باور کرده اند، هیچ گاه چشم دیدن قدرت مردان خدا را ندارند.

شوروی و نظام های الحادی مارکسیستی که به بن بست می رسند و از هم می پاشند، این ها به جای عبرت گرفتن از سنت های الهی و سرنوشت شوم قدرت های شرک و کفر، می گویند شوروی را هم آمریکا به زمین زد.

اسراییل بعد 60 سال اولین عقب نشینی اش را تجربه می کند و از مناطق اشغالی جنوب لبنان می گریزد و این ها می گویند: کدام پیروزی حزب الله لبنان؟ اسراییل خودش عقب نشینی کرد!

اسراییلی ها از ترس موشک های فجر5 به پناهگاه هایشان می گریزند و این ها غافل از سال ها ادعای گنبد آهنین و نفوذ ناپذیر بودن تل آویو می گویند: خوب طبیعیه که وقتی موشک بیاد میرن پناهگاه! این هم شد اخبار!

پهپاد امریکایی صحیح و سالم به زمین نشانده می شود و پهباد ایرانی را پس از 40 کیلومتر نفوذ به عمق خاک اسراییل نفوذناپذیر(!) و انجام موفقیت آمیز مأموریت و ارسال آنلاین تصاویر، مجبور می شوند با جنگنده مورد هدف قرار دهند و این ها می گویند: نه بابا، اینطوریا هم نیست که اینا میگن!

به نظرم اگر روزی اسراییل از صفحه روزگار محو شود و نظام های لیبرال سرمایه داری یکی پس از دیگری از هم بپاشد، این ها خواهند گفت: خودشان خواستند همانند یک قهرمان فاتح در اوج قدرت، متواضعانه کنار بکشند!

کجایی آقای بارنارد رضایی؟ خیلی دوست داشتم چهره ات را پس از خبر شکار دومین پهپاد شیطان بزرگ ببینم و بپرسم به نظر شما پهپاد فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا، متعلق به کدام اندام آمریکاست؟ اندام عصبی یا جای دیگه؟

---------------------------------------------------------------

لینک یادداشت در عمّارنامه -


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک