سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709921

  بازدید امروز : 18

  بازدید دیروز : 241

تکلیف الهی

 
دانش خود را به نادانی و یقینتان را به شکّ تبدیل نکنید و چون دانستید، عمل کنید و چون یقین کردید، اقدام کنید . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: شنبه 89/9/13::: ساعت 7:3 عصر

ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای از یک طرف و فراخوان خاطرات سال 88 از سوی یکی از وبلاگ ها از طرف دیگر باعث شد یاد خوابی بیافتم که سال گذشته از آقای موسوی دیدم.
پس از مناظره تاریخی میرحسین موسوی و محمود احمدی نژاد شبی در خواب دیدم میرحسین موسوی در جمع هوادارانش مشغول سخنرانی است.
 پس از اینکه از خواب بیدار شدم متأسفانه از بین سخنان گهربار ایشان فقط همین یک جمله در خاطرم مانده بود:
 "ما انرژی هسته ای را چیز می کنیم"
آن روز فکر می کردم به چیز چیز افتادن او در آن مناظره تاریخی به دلیل دوری 20 ساله ایشان از فعالیت های سیاسی است ولی امروز می فهمم که سرّ به چیز چیز افتادن میرحسین موسوی چیز دیگریست و آن ناشی از به تناقض افتادن ایشان است.
 گویا این روزها موسوی و  هوادارن باقی مانده اش در واکنش به ترور شهید شهریاری دوباره به چیز چیز کردن(یعنی به تناقض) افتاده اند و  اگر بخواهند اعلام موضع کنند، خواهند گفت:"ما ترور دانشمندان هسته ای را چیز می کنیماز وبلاگ تلخندک"
آری، چگونه این اقدام ناجوانمردانه را محکوم کنند در حالی که عاملان این اقدام تروریستی همان ها هستند که رسانه هایشان را دربست در اختیار این جماعت قرار دادند و حسابی نمک گیر انگلیس پلید و BBC فارسی اش، آمریکای جهانخوار و VOAاش و اسراییل جنایتکار و سایت فارسی وزارت خارجه اش هستند؟!


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک