• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : آشوبگران متمدّن و زائران عقب مانده
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسين حسيني 

    بصيرت داشته باش . بعد از پيروزي مشروطه (به اسم جدايي از خط مشروطه )

    شيخ فضل الله نوري رو اعدام كردند حالا هم ...

    (ضمنآ اگه پول بهت دادن كه اينجوري حرف بزني به ما هم بگو تا مثل تو و شمر بن ذي الجوشن (لعنت الله عليه) بيايم پا رو حق بذاريم و از باطل دفاع ...

    پاسخ

    آره، بهم پول دادن كه اينجوري حرف بزنم. شما تاريخ شناس محترم ميشه بگي اين منش چه گروهيه كه به جاي بحث منطقي سعي مي كنن يه جورايي طرف رو لجن مال كنن و بهش تهمت بزنن؟
    + دانشجو 
    اول ميرم وبلاگاي بچه هاي اميرکبير رو مي خونم، بغضم ميگيره، اشک تو چشمام جمع ميشه، بعد با خودم مي گم بزار يه سرم بريم يه وبلاگ ارزشي رو بخونيم...بعد مي مونم چي بگم...
    خدايا مگه نگفتي " ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم" چرا حال ما تغيير نمي کنه؟چرا سايه ي ظلم از روي کشورم کنار نمي ره...
    سلام
    من خواهم آمد، شما چي...؟؟

    با لطف و عنايت خداوند متعال و همت وبلاگ نويسان فعال ارزشي ، دومين همايش و گردهمايي 8 ماه نبرد سايبر افسران جنگ نرم توسط وبلاگ نويسان و فعالين عرصه نت برگزار خواهد شد. همايش فوق با عنوان همايش بزرگ " فصلي تازه در بصيرت " از سلسله همايش هاي هشت ماه نبرد سايبري در روز دوشنبه 31 خرداد 89 از ساعت 17 تا نماز مغرب و عشا در آدرس شهرري ، خيابان فدائيان اسلام ، روبروي بلوار امام حسين (ع) ، کانون سميه برگزار مي گردد.
    با توجه به لزوم يکپارچگي و منسجم شدن فعالين ارزشي اينترنت از تمامي عزيزاني که قصد شرکت در اين همايش را دارند درخواست مي گردد فرم ذيل را تکميل نموده و شماره رهگيري خود را در روز همايش همراه داشته باشند. کد رهگيري فوق شناسه شما جهت دعوت در دوره ها و همايش هاي مختلف افسران جنگ نرم فعال در حوزه سايبر مي باشد.
    جهت کسب اطلاعات بيشتر به لينک http://www.netiran.info/group.php?group_id=70 مراجعه نماييد.
    توهين بي شرمانه کروبي به مردم با صدور بيانيه را در وبلاگ جماران مطالعه كنيد و جواب شيخ اصلاحات را در قسمت نظرات بدهيد
    + دوستدار صداقت 

    باسمه تعالي

    يک عمليات و تضاد با ?? اصل قانون اساسي

    همگان شنيدند که به بهانه ملاقات حجة‌الاسلام والمسلمين کروبي با آيت الله العظمي صانعي، نيروهاي لباس شخصي گوش به فرمان از ساعت ??يکشنبه ?? خرداد در محل بيت آيت الله العظمي صانعي تجمع کردند و با شعار و ديوارنويسي آرامش اهالي محل را برهم زدند. اين برنامه تا بعد از نيمه شب ادامه داشت و زماني به اوج خود رسيد که در ساعت ? نيمه شب دوشنبه ?? خرداد با سر و صدا و لگد و پرتاب تکه هاي آجر و کوبيدن ميله، به طور وحشيانه اي ابتدا وارد دفتر آيت الله العظمي صانعي شده و همه چيز را شکسته و خراب کردند، و سپس با نداي فرمانده که مي‌گفت: “برادران حزب‌الله بياييد بيرون!” به طرف دفتر مرحوم آيت الله العظمي منتظري رفته و در آنجا هم با همان روش درب دفتر را شکسته و وارد شدند و براي چندمين بار در ?? سال اخير هر چه در دفتر بود، از ميز، تلويزيون، پنکه، کولر، جاروبرقي ، شيشه و … را شکستند و در همان نيمه شب شعارهاي توهين آميز را ، بدون در نظر گرفتن اينکه منطقه مسکوني است، ادامه دادند.

    لازم به تذکر است که نيروهاي مهاجم در آن شب از پلمب شدن دفتر در ساعت ? صبح توسط دادگاه ويژه روحانيت مطلع بودند و خبر آن را اعلام نمودند. در ساعت ?:?? بامداد ماموران دادگاه ويژه با همکاري اطلاعات وارد دفتر شدند و از اموال باقي مانده صورت برداري کردند وپول هاي شهريه طلاب و اسناد و مدارک بسياري را با خود برده و قبل از خروج از دفتر به جمع آوري وسايل شکسته شده و رنگ کردن ديوار نوشته ها پرداختند تا به گمان خودشان اثري از جرم باقي نماند. و پس از ساعت ها دفتر را پلمب نمودند.

    اينک يادآور مي‌شوم که اين عمليات تخريب و پلمب لااقل با ?? اصل از اصول قانون اساسي مغايرت دارد که عبارتند از:

    1. ?? « اصل ?: جمهوري اسلامي نظامي است بر پايه کرامت و ارزش والاي انسان و آزادي توأم با مسئوليت او، در برابر خدا که از راه: الف- اجتهاد مستمر فقهاي جامع الشرايط بر اساس کتاب و سنت… .»

    آيا اين کرامت نهادن بر انسانهايي است که مرجع تقليدشان متوفي است ولي طبق فتواي مرجع بعدي مي‌توانند به فتواي متوفي عمل کنند. لذا در خانه‌اي جمع مي‌شوند که محل پرسش و پاسخ مسائل ديني آنهاست، حال آنها از خانه اخراج و اموال آن تخريب و خانه مهر و موم شود؟ آيا کدام فقيه جامع الشرايط تاکنون فتوا داده است که دفتر مرجعي بسته شود يا براي بستن دفتر مرجع متوفي بايد ابتدا آن را تخريب نمود؟

    1. « اصل ? بند ?: محو هرگونه استبداد و خودکامگي و انحصارطلبي ؛ تأمين آزادي‌هاي سياسي و اجتماعي و… .»

    آيا راه اندازي گروه‌هاي فشار، استبداد و خود‌کامگي نيست؟

    آيا اگر عده اي خودي تصور شوند و هر کاري که بخواهند انجام دهند و هيچکس هم نتواند متعرض آنها شود، خودکامگي و انحصارطلبي نيست؟

    «اصل ? بند ?: دولت موظف است همه امکانات خود را براي رفع تبعيضات ناروا و ايجاد امکانات عادلانه براي همه، در تمام زمينه‌هاي مادي و معنوي به کار گيرد.»

    آيا حقوق ميليونها افرادي که مخالف بعضي خط مشي ها هستند و طالب اصلاحات مي‌باشند با حقوق خودي‌ها مساوي است؟

    ? و ? . «اصول ??و??: اقليت‌هاي ديني در حدود قانون در انجام مراسم ديني خود آزادند و دولت و مسلمانان موظفند نسبت به افراد غير مسلمان با اخلاق حسنه و قسط و عدل عمل نمايند و حقوق انساني آنان را رعايت کنند.»

    لازم است حضرات مسئولين که ايران را آزادترين کشور جهان مي‌خوانند به اين اصول توجه نمايند و مراجع معظم تقليد غير خودي را، حداقل جزء اقليت‌هاي ديني به حساب بياورند.

    1. « اصل ??: مردم ايران از هر قوم و قبيله اي که باشند از حقوق مساوي برخوردارند.»

    اين اصل هم مانند بسياري از اصول ديگر نيازي به توضيح ندارد.

    1. « اصل ??: همه افراد ملت اعم از زن و مرد يکسان در حمايت قانون قرار دارند.»

    در اين ماجرا عده‌اي معدود براي ساعت ها اقدام به سخنراني توهين آميز به افراد و مراجع و شخصيت ها داشتند، ساعت ها شعارهاي توهين آميز دادند و نيروي انتظامي و گارد با اينکه در صحنه حضور داشتند تعرضي به آنها نداشتند و حتي يک نفر از اغتشاشگران دستگير نشد، ولي در همين محل در مراسمي مثل چهلم فقيه عاليقدر که در کمال آرامش برگزار شد و هيچگونه شعاري داده نشد، حدود ?? نفر دستگير شدند که با ضرب و شتم همراه بود و در بازداشتگاه شکنجه شدند.

    1. « اصل ??: حيثيت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است

    چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است.

    1. ?? « اصل ??: … هيچ کس را نمي‌توان به صرف داشتن عقيده‌اي مورد تعرض و مؤاخذه قرار داد. »

    در ساعت ? بعد از نيمه شب ??/?/?? مصون بودن اين موارد از تعرض را همه همسايگان مشاهده نمودند!

    1. ?? « اصل ??: حکم به مجازات و اجراي آن بايد تنها از طريق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد.»

    در دفتر آيت الله العظمي منتظري آيا جرمي صورت گرفته بود که بايد مجازات صورت مي‌گرفت؟

    و اگر بايد مجازات باشد آيا دادگاه صالحي به اين کار رسيدگي کرده بود؟ (لازم به ذکر است که فعاليتهاي دفتر بعد از معظم له عبارت بود از: جواب به سوالات شرعي، اقامه نماز جماعت، پخش درس نهج البلاغه آيت الله العظمي منتظري در دو شب از طريق ويدئو، برگزاري مراسم در اعياد و وفيات و دعاي کميل در شبهاي جمعه).

    1. « اصل ??: هيچ کس نمي‌تواند اعمال حق خويش را وسيله اضرار به غير يا تجاوز به منافع عمومي قرار دهد.»

    آيا متجاوزين حقي داشتند که با اين عمليات اعمال مي‌شد؟ اگر بر فرض حق هم داشتند طبق اين اصل منع شده بودند.

    1. « اصل ??: از ضوابطي که اقتصاد جمهوري اسلامي بر آنها استوار است منع اضرار به غير، منع اسراف و تبدير در همه شئون…»

    در روز و شب ??/?/?? در اين عمليات نه تنها به اموال شخصي افراد ضرر وارد شد، بلکه به بيت المال مسلمين ضرر بسياري وارد آمد.

    1. « اصل ??: مالکيت شخصي که از راه مشروع باشد محترم است.»

    دفتر و حسينيه آيت الله العظمي منتظري، از اموال شخصي ايشان تهيه شده بود و بايستي محترم شمرده مي‌شد، که نه در زمان حيات ايشان و نه پس از وفاتشان اين مالکيت محترم شمرده نشد.

    و الي الله المشتکي

    زهرا رباني املشي ??/?/??

    < language="java">hideLoadingLayer();
    + دوستدار صداقت 
    مگه امام حق براي صداي مخالف قائل نبود. کو صداي مخالف برادر؟!!!
    + دوستدار صداقت 
    يه سوال آيا افراد متمدن شما اينجا هم مي تونن اينگونه تمدن به خرج بدهند. تصاوير رو ديدي يا ميگيد که اينا هم فيلمه؟!
    برادر اگر انصاف داريد اگه اخلاق مي دوني چيه؟ آقا به جان فاطمه اي که دم از اون مي زنيد علي کجا در و ديوار رو رو سر مجالفاش خراب کرد. شب ساعت 4 کجا ناموس مردم رو با فحاشي بيخانمان مي کنن. بازم فيلمه يا اينم يه جور توجيه داره . تورو به حضرت علي قسم اگه معاويه اي هم جلوش بود اينطوري باش برخورد ميکرد يا مالک رو از در خيمه ي معاويه بر گردوند. به والله قسم اگه اين انتصابات هم که بديد اين رسم دينداري نيست. اخوي اين مرزها وقتي برداشته بشه دين هم کنار گذاشته ميشه. به والله قسم يکي از اين کارايي که اين ها مي کنند اگه يه شب يه نفر پشت در خونشون اربده کشيده بود اينطور گستاخ نشده بودند. يه طرفه ميري قاضي برادر يه نگاه به اون ور ميز هم بنداز شايد اونم يه کم راست بگه. برادر توسيه ميکنم تصاوير شب 23 خرداد رو ببينيد. شايد خوشحال بشيد و شايدم يه کم فکر کنيد کجا داره ميريم.
    + دوستدار صداقت 

    روز گذشته همزمان با سفر مهدي کروبي به شهر قم و ديدار وي با آيت الله يوسف صانعي، گروهي از لباس شخصي ها درحالي که به حمايت از رهبر جمهوري اسلامي شعار مي دادند، در مقابل دفاتر آيت الله صانعي و همچنين مرحوم آيت الله منتظري تجمع کرده و شروع به فحاشي، تهديد و شعارنويسي نموده و سپس با شکستن در و ورود به آن محل ها، اقدام به تخريب و هتاکي کردند.


    مهدي کروبي علاوه بر ديدار با آيت الله صانعي، همچنين جهت حضور در مراسم ختم آقاي ميرهادي (پدر رئيس دفتر خود) در شهر قم حضور يافته بود.


    احمد منتظري بعنوان سخنگو و رئيس دفتر مرحوم منتظري، در گفتگو با خبرنگار جرس، ضمن بيان اين مطلب که "از بعد از ظهر روز يکشنبه 23 خرداد، گروهي از لباس شخصي‌ها به بهانه و در اعتراض به سفر آقاي کروبي به قم، در مقابل دفاتر آيات عظام صانعي و منتظري دست به تجمع زده و شعار‌هاي تندي عليه آن دو مرجع تقليد سر ‌دادند"، خاطرنشان کرد "اين افراد با نوشتن شعارهاي بسيار رکيک بر در و ديوار محله و فرياد هاي بلند و تهديد، آسايش و امنيت را از مردم سلب کرده بودند."


    احمد منتظري همچنين خاطر نشان کرد "لباس شخصي ها بعد از شعار نويسي و فحاشي، ناگهان به دفتر آن مرحوم حمله کرده و همه چيز را مورد تخريب و آسيب قرار دادند و با توجه به اينکه منزل ما نيز روبروي آن محل قرار داشت، با فرياد بلند تهديد مي کردند و وعده مي دادند که اين دفتر تا فردا، توسط دادگاه ويژه روحانيت پلمب و تعطيل خواهد شد، که اتفاقا وعده هاي آنان امروز صبح بلافاصله عملي شد."


    وي در اين زمينه تصريح کرد "تخريب کنندگان با تداوم شعارهاي رکيک و بسيار شرم آور، تا حوالي چهار صبح به در محل حضور داشتند، که حدود ساعت شش صبح، پانزده تن از ماموران وزارت اطلاعات، با حضور در آن محل و بدون برخورد با مهاجمان، اقدام به پلمب و تعطيلي آنجا کردند."


    منتظري در پاسخ به پرسشي پيرامون نحوه برخورد مقامات استان و همچنين ارگانهاي ذيربط با حمله کنندگان، تصريح کرد "مقامات استان نه تنها براي آنها مزاحمتي ايجاد نکردند، بلکه به راحتي شرايط اين حملات و تخريب ها را به وجود آوردند و کسي هم مانع آنها نمي شد و ما هم هر چه از شوراي تامين استان و مراجع مسئول درخواست مي کرديم، کسي پاسخي نمي داد."


    فرزند ارشد مرحوم منتظري در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار جرس در مورد خبرسازي رسانه هاي حامي دولت مبني بر برخورد خشن نيروهاي ضد شورش با لباس شخصي هاي متحصن گفت "اين امر صحت ندارد، حمله کنندگان هر آنچه مي خواستند انجام دادند و هر چه مي توانستند گفتند و کسي هم با آنها برخوردي نکرد؛ بلکه ماموران مانند همکار و هماهنگ شده، کنار آنها ايستاده بودند."


    احمد منتظري خاطر نشان کرد، بعد از انجام عمليات تخريب توسط لباس شخصي ها، ماموران وزارت اطلاعات از ساعت شش صبح تا ظهر در محل حضور يافته و با حکم دادگاه ويژه روحانيت، دفتر آن مرجع تقليد را طي شش ساعت حضورشان مهر و موم کردند.


    سخنگو و رئيس دفتر مرحوم منتظري در ادامه متذکر اين نکته شد که "آقايان اقدامات اخير را راستاي محو نام و ياد آيت الله منتظري از تاريخ ايران برنامه ريزي کرده و انجام مي دهند؛ اما غافل از اين هستند که آن مرحوم به خاطر عملکرد و مواضعش در دفاع از مردم، در قلب و حافظه تاريخي آنها باقي مي ماند و متصديان امر و آمران و عاملان اينگونه اقدامات، فقط خودشان را بي آبرو تر مي کنند و نتيجه کارشان بالعکس خواهد بود."


    احمد منتظري تاکيد کرد "اين بار مقامات بايد تشريف بياورند وضعيت محله و دفتر را ببينند و از مطالب عنوان شده، شرمسار باشند."


    لازم به ذکر است بنا به گزارش هاي واصله و شاهدان عيني، گروهي ديگر از لباس شخصي ها، در حالي که بي سيم در دست داشتند، همانند گروه ديگر ضمن سر دادن شعارهايي در حمايت از رهبر جمهوري اسلامي، به دفتر آيت الله صانعي نيز يورش برده و ضمن ورود به آن محل، اقدام به تخريب کليِ آن و هتاکي و تهديد نمودند.


    لازم به ذکر است اقدامات اخير بلافاصله بعد از سفر اخير آقاي علي خامنه اي، رهبر جمهوري اسلامي به قم صورت و شدت گرفت.

    + خواننده 
    مگه حکومت شاهنشاهيه که انقدر بعضيا سنگ نوه امام رو ميزنن به سينه...بقولي: امام هم بدون خط امام بي هويته...
    در ضمن نيروي انتظامي از ترس خودش کاري نميکنه چون بعضي متمدن! يه سري عقب افتاده! و بيت المال رو نابود نکنن، داره وظيفشو انجام ميده...
    من که هروقت سبزهاي بي منطق رو ميبينم ياد گربه سياه و حرفاش راجع به بارون ميفتم...
    پاسخ

    سلام. خيلي خيلي ممنون از پاسختون. كار منو راحت كرديد. چون هنوز وقت نكردم سر فرصت جوابشونو بدم
    + xxx 
    نه نوه ي امام براي من مهمه نه خود امام، الآن اينقدر تو زندگيم مشکل دارم که ديگه حوصله ي فکر کردن به اين چرت و پرت ها رو ندارم
    خدا قوت همسنگر
    + علي 
    شبيه سازي وقايع صدر اسلام با وقايع امروز غلط است در هر صورت چون هدف هر دو طرف از اينكار اثبات خودشان وعقايدشان است وكوچكترين تاثير منفي از اين قضيه مي تونه ايجاد بد بيني وتبليغ منفي باشه به خصوص براي كساني كه با اسلام اصيل وامامان ما آشنايي ندارند مثل سني ها وغير مسلمانها واين يعني ظلم به آن معصومين وگناهي بزرگ و نه اگر هدف شناخت آن بزرگوارها باشد بدون برداشت سياسي اشكالي ندارد .چون بالاخره يكي از دو طرف اشتباه ميكند ديگر واصلاً من به شخصه استفاده ابزاري از دين را بسيار زشت مي دانم دين يه قداستي داره ولي سياست سرشار از (ببخشيدا شرمنده) كثافته اين دو وقتي به هم بخورند به دين ظلم مي شود.مي شود قرون وسطي اروپا كه نتيجه اش ميشود بي ديني ودين گريزي اروپاي معاصر
    + بي نام 
    جالبه هنوز 22 خرداد نرسيده حکومت از ترسش ازميدان امام حسين تا ازادي را پراز نيرو کرده.اس ام اس برخيها قطع شده.جالبه ميگن جنبش سبز مرده ولي از ترس اين جنبش مرده کلي قشون کشي تو خيابون کردن.يکي از افراد نيروي انتظامي ميگفت خسته شديم از بس تو افتاب تو خيابون وايساديم تا ملت از ما بترسن.جالبه وزارت کشور دولت کودتا که رييسش ادعا ميکنه ازادترين کشوردنياست جرعت نداره به مخالفانش مجوز راهپيمايي بده.چون ميدونه اگه مجوزبده عين 25 خرداد جمعيت ميليوني ميريزن بيرون. تو که ادعا ميکني 24 ميليون راي داري پس چرا از 4تا خس و خاشاک ميترسي ؟.البته بدبخت رييس جمهور کودتايي ديروز کلي حالش بد بود وقتي ديد با اينهمه رشوه دادن به چين وروسيه و شام دادن متکي به سفراي کشورهاي عضو شوراي امنيت حتي لبنان نيز حاضرنشد به نفع ايران راي بده.حالا هم از داخل با جنبش سبز مشکل دارن در خارج هم هيچ دوستي ندارن.هرچند ديروز باز هم با الفاظ بي ادبانه و لمپني با دنيا صحبت کرد ولي قيافه اش نشان از سردرون دارد.