• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : ادعاي شناسايي قاتل ندا آقاسلطان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + لال 
    كاتوزيان در جمع خبرنگاران:
    درباره مرگ ترانه موسوي هيچ اظهارنظري نكرده‌ام
    جام جم آنلاين: عضو كميته حقيقت ياب مجلس با اشاره به گزارش شب گذشته صداوسيما در مورد كذب بودن مرگ ترانه موسوي گفت: اينجانب هيچ اظهارنظري در مورد اين موضوع نداشته‌ام.

    به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين ، بخش خبري 20:30 شبكه دوم سيما شب گذشته درخصوص كذب بودن مرگ ترانه موسوي گزارشي را پخش كرده و در اين گزارش ذكر شده بود كه برخي از فعالين سياسي از جمله نمايندگان با اظهار نظر در خصوص مرگ ترانه موسوي به اين قضيه دامن زدند كه در هنگام بيان اين گزارش تصويري از حميدرضا كاتوزيان از سيما پخش شد.

    كاتوزيان كه عضو كميته حقيقت ياب مجلس مي باشد امروز سه شنبه در حاشيه مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه من هيچ اظهارنظري در مورد شايعات پيرامون مرگ خانم ترانه موسوي نداشته ام، گفت: نشان دادن تصوير اينجانب در برنامه اي كه هيچ ربطي به بنده نداشته بسيار عجيب و غيرعادي به نظر مي رسد.

    وي افزود: بنده از مدتي قبل در جريان كذب بودن اخبار و شايعات مربوطه بودم اما توصيه شده بود كه تكذيبي صورت نگيرد تا اطلاعات كاملتر شود اما ظاهرا منظور از تكميل شدن اطلاعات تنظيم سناريويي براي تخريب و انتقام از نمايندگان ملت بوده است.

    كاتوزيان افزود: قطعا براي مردم جالب خواهد بود كه بدانند چه كساني توصيه نمودند تا بنده و همكارانمان در مجلس اين قضيه را تكذيب نكنيم.