• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : ادعاي شناسايي قاتل ندا آقاسلطان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + لال 

    شايد جريان ترانه موسوي را شنيده باشيد ، فقط جهت اطلاع بايد بگويم شنيده ها حاکي است که ترانه موسوي دختري است که از سوي کودتاچيان دستگير شد و مورد تجاوز فجيع جنسي قرار گرفت به گونه اي که پزشکي قانوني خبر از پارگي رحم و مقعد او داده بود . حتي گفته مي شود جنازه اش را سوزانده اند! خب اگر اين امر حقيقت داشته باشد چگونه چنين شخصي شناسايي مي شود مگر ما بانک DNA داريم يا به قول معروف آنقدر پيشرفته هستيم که چنين جنازه هايي را شناسايي کنيم ، هيچ مي دانيد 1600 جنازه در سراسر کشوردر پزشکي هاي قانوني وجود دارد که اتفاقا چهر هايشان کاملا مشخص است اما هنوز تشخيص هويت نشده اند ، آمار پزشکي قانوني کشور اين را مي گويد!!

    از طرفي هيچ بعيد نيست اين شخص ترانه موسوي نبوده باشد و کودتاچيان براي رد گم کردن اسم ترانه موسوي را توسط عوامل نفوذي خود در اينترنت منتشر کرده باشند ، اما براي تنوير افکار عمومي و در پي نشر اکاذيب از سوي برنامه دروغ پرداز 30/20 که از شبکه دو پخش شد ، آنها گفتند در تهران فقط 3 نفر ترانه موسوي دارند ، که دو تاي آنها در حال حاضر در خارج کشور هستند و يکي شان هم 40 ساله است ! و به خانه شخصي رفتند که با يک نفر به نام ترانه موسوي در کانادا صحبت کرد و گفت که من زنده ام ! البته شايد يکي شان را زنده گذاشته باشند!! آن خانواده دروغگو گفتند که اين عکس متعلق به ترانه موسوي خواهر من است!

    به کمک يکي از دوستان که نخواست نامش فاش شود ،آمار کاملي از اشخاصي به نام ترانه موسوي که ساکن تهران هستند به دست آمد ، در اين آمار 645 ترانه موسوي در سراسر کشور وجود دارد که 114 نفر آنها ساکن تهران هستند ! که 30/20 فقط به 3 نفر آنها اشاره کرد ، شايد آمار کشته شده ها هم اين طور سر هم بندي شده و آمار 24 ميليوني رئيس جمهور محبوب !! جالب است بدانيد که در اين آمار ?? نفر با نام سيد علي خامنه اي در سراسر کشور شناسايي شده است ! هم نام بودن چيز زياد عجيبي نيست!به هر حال کسي که هاله نور را تکذيب کرده در حالي که فيلم و بلوتوسش دست به دست در کوره دهات ها هم مي چرخد ديگر دروغ گفتن کار زياد سختي نيست ، کسي يک بار دروغ بگويد 24 ميليون بار هم مي تواند دروغ بگويد!!