• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شعري براي موسوي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دانشجو 

    اعضاي ستاد رضوان احمدي نژاد به موسوي پيوستند!

    http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=120473&forumID=

    ايثارگران - مسئولين ستادهاي استاني احمدي نژاد(ستاد رضوان) و فعالان ستادي ايشان ديشب درحمايت از مهندس موسوي به ستاد مركزي ميرحسين پيوستند.

    به گزارش قلم نيوز، :مسئولين ستاد احمدي نژاد (ستاد رضوان) و فعالان ستادي ايشان ديشب با صدور بيانيه و در حمايت از مهندس موسوي وارد ستاد مركزي مهندس موسوي شدند و از طرف محمد عزلتي مقدم ،مسئول كميته ايثارگران ستاد مهندس موسوي با خوش آمدگويي و صلوات و اهداء شال سبز، (گيره كت) نشان موسوي ،مورد استقبال قرار گرفتند.

    متن بيانيه به اين شرح است:

    زماني بر مردم خواهد آمد كه در آن ارج نيابد مگر فرد بي‌عرضه و بي‌حاصل و خوش طبع و زيرك دانسته نشود مگر فاجر، مورد اعتماد قرار نگيرد مگر خائن و به خيانت نسبت داده نشود مگر فرد درستكار و امين در چنين روزگاري بيت‌المال را بهره شخصي خود گيرند و از قرآن جز نشان نماند و از اسلام جز نام.(اميرالمومنين)
    آقاي احمدي‌نژاد؛ تاكنون خدمت به شما بر ما فرض بود زيرا گمان مي‌برديم شما سرباز نظام هستيد و حمايت شما از جعل مدرك كردان، بي‌تفاوتي شما نسبت به تغيير واژه ي خليج‌فارس به واژه مجعول خليج‌العربي، بذل و بخشش شما در حق السهم ايران در درياي خزر و ... را به پاي معصوم نبودن مومن مي‌گذاشتيم.
    ليكن در مناظره 13 خرداد هنگامي كه شما براي منافع خود تمام اركان نظام را زير سوال برديد بسيار بر ما گران آمد.
    شما براساس سوگندنامه رياست جمهوري مي‌بايد پاسدار ارزش‌هاي نظام و انقلاب باشيد ليكن متاسفانه شما تمام شخصيت‌هاي نظام را كه مورد عنايت حضرت امام(ره) و حمايت مقام معظم رهبري بودند مورد توهين قرار داديد.
    به گونه‌اي كه انگار در كشور امامي نبوده و جنگي به وقوع نپيوسته است و كشور مورد تهديد ابر قدرت‌ها قرار نگرفته.
    آقاي احمدي‌نژاد؛ رويكرد تبليغاتي شما به گونه‌اي است كه حاضر هستيد تمام شخصيت‌هاي نظام و انقلاب را قرباني طمع خود كرده و نام‌هاي مقدسي چون اسلام و امام (ره) را پلكان ترقي خود سازيد.
    ليكن آقاي ميرحسين موسوي با سكوت در مقابل هتاكي شما عين گفتار حضرت رسول (ص)را تحقق بخشيد (كسي كه زبانش را نگه دارد گويا به همه قرآن عمل كرده است).
    ما اعضاي ستاد رضوان معتقديم بعد از نظر حضرت ولي عصر(عج)،صحنه گردان رهبري است لذا به عنوان كساني كه در اردوگاه احمدي‌نژاد جايگاهي داشته، به تمامي وعده‌هاي وي پشت كرده و در حمايت ازمهندس سيد ميرحسين موسوي وحضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني و جمعي از امت حزب الله و بسيجيان مردمي به مهندس موسوي مي پيونديم، و اين بار نه شعارگونه كه از اعماق قلب خود فرياد مي‌زنيم "نصرمن الله وفتح قريب".