• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شعري براي موسوي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مشعل خالدار 
    هشدار سازمان بازرسي كشور به خريد راي
    تخلفات گسترده برخي از سازمانها و دستگاه‌هاي دولتي در استفاده از اموال و امكانات عمومي و دولتي به نفع يك كانديداي خاص، تذكرات كتبي و تهيه گزارش از سوي سازمان بازرسي كل كشور را به دنبال داشت.

    بـه گـزارش قلـم نيـوز، سـازمـان بـازرسي كل كشور به‌دليل استفاده از امكانات دولتي براي برگزاري ميتينگ انتخـابـاتـي به نفع محمود احمدي‌نژاد، با سازمان اوقاف و امور خيريه برخورد كرد و با تذكر كتبي به اين دستگاه دولتي در اين رابطه در حال تهيه گزارش است. در نشستي كه اخيرا سازمان اوقاف و امور خيريه با حضور محمود احمدي‌نژاد برگزار كرد، نسبت به توزيع اقلام تبليغاتي از جمله بروشور و دفترچه‌هاي تبليغاتي احمدي‌نژاد اقدام شـد. همچنيـن در ايـن جلسه به مدعوين حاضر مبالغي ارائه شد. بنا بر همين گزارش، از ديگر تخلفات صورت گـرفـته از سوي دستگاه‌هاي دولتي، اقدام سازمان آموزش و پرورش استان تهران است كه با برگزاري ميتنيگ انتخاباتي در اردوگاه شهيد باهنر به نفع مـحـمـود احـمـدي‌نـژاد، اقـدام بـه پرداخت مبالغي به معلمان حاضر در اين نشست كرده است.

    بـر اساس اطلاعات واصله، ماموران سازمان بازرسي كل كشور در محل حـاضـر و بـه تـهـيه گزارش اقدام كرده‌اند. پيش از اين نيز برخي رفتارهاي سازمان صدا و سيما و روزنامه‌هاي دولتي از جمله روزنامه ايران كه آشكارا نشان‌دهنده حمايت از يك كانديداي خـاص بـود، مـورد اعتراض سازمان بازرسي كل كشور قرار گرفت و اين سازمان اعتراض كتبي خود را به سازمان صدا و سيما و روزنامه ايران اعلام كرد.