• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شعري براي موسوي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مشعل خالدار 
    در پي فراخوان رييس دولت نهم براي افشاي اسناد مربوط به تخلفات وي و خانواده‌اش، گروهي از اساتيد دانشگاه پيام‌نور در نامه‌اي، خواستار شفاف‌سازي پرونده تحصيلي خانم پروين احمدي‌نژاد، خواهر رئيس‌دولت نهم شدن
    د.

    به گزارش گروه سياسي آفتاب، در اين نامه که سايت خبري "آينده" آن را منتشر کرده، آمده است:


    جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد


    سخنان شب گذشته شما درباره تحصيلات خانم رهنورد و درخواست شما براي اعلام اطلاعاتي درباره تسهيلات ويژه براي خانواده‌تان را شنيديم و از آن‌جا که شما را به عنوان يک اصول‌گرا مي‌شناسيم، مي‌خواهيم به جاي افشاگري ديگران،‌خود با پاسخ به اين سوالات درباره تحصيل خواهر خود در دوره دکتري توضيح دهيد.


    1- آيا خواهر جنابعالي در کنکور دوره دکتري دانشگاه پيام‌نور شرکت کرده‌اند؟

    2- آيا اعمال فشار و توصيه به هيأت مصاحبه‌کننده حقيقت دارد؟

    3- ماجراي گرفتن نمره 8 توسط خواهر جنابعالي در يک درس دوره دکتري که مي‌توانست به ابطال پذيرش ايشان منجر شود و سپس برکناري استاد مربوطه از سمت مديريتي و اعمال فشار بر وي براي دادن نمره 14، چيست؟

    4- آيا ماجراي پرونده‌سازي اخلاقي براي اين استاد که از نيروهاي ارزشي و انقلابي بوده و سپس محروم کردن وي از تدريس صحت دارد؟

    5- فشار براي عضويت خانم پروين احمدي‌نژاد در هيأت علمي دانشگاه در حالي که سابقه ايشان تنها دبيري آموزش و پرورش بوده و داراي مدرک فوق‌ليسانس از دانشگاه آزاد مي‌باشند، صحت دارد؟

    6- وقتي جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد مدارک دکتري دانشگاه آزاد را بي‌اعتبار مي‌دانند، چگونه خواهر ايشان با يک مدرک فوق‌ليسانس قرار است به عنوان عضو هيأت علمي يک دانشگاه دولتي پذيرفته شود؟


    بي‌صبرانه خواستار شنيدن توضيحات شما هستيم