• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شعري براي موسوي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مشعل خالدار 
    کودتاي سياسي در راه است

    خرداد نو- فرمانداري تهران، با پشتيباني نيروي انتظامي کليه بنر هاي نصب شده در سطح شهر و حتي بنر هايي که در مقابل ستاد هاي انتخاباتي موسوي نصب شده را از بين برده، اين در حالي است که اقدام تبليغاتي و بنر هاي بزرگ احمدي نژاد در سراسر استان ديده مي شود. هيچ نهاد قانوني غير معترض اين اقدام نيست.


    جهانبخش خانجاني معاون تبليغات و اطلاع رساني ستاد استان تهران مير حسين موسوي در گفت و گو با خبرنگار خرداد نو ضمن بيان مطلب بالا گفت: رفتار غير قانوني ستاد هاي منتخب به احمدي نژاد در سطح شهر به وضوح ديده مي شود و برخوردي هم با اين اقدامات غير قانوني صورت نمي گيرد.


    وي با انتقاد افزود: در چنين شرايطي رئيس دولت نهم مدعي است که هيچ هزينه اي صرف تبليغاتش نشده است.


    وي با بيان اينکه تبليغات انجام گرفته بيشتر به نهاد هاي نظارتي و قوه قضاييه مربوط است تاکيد کرد: علاوه بر اين که بايد مشخص شود، اين هزاران ميليارد تومان از کجا هزينه مي شود بايد دليل اين همه تساهل و قانون شکني را نيز پرسيد.


    وي به نمونه هاي ديگري اين قانون شکني اشاره کرد : در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، محافظين و انتظامات در حالي از ورود حاميان مير حسين موسوي به حرم امام (ره) جلوگيري کردند که با سازماندهي از پيش تعيين شده ، عوامل ستادي احمدي نژاد با پلاکارهاي بزرگ در جايگاه ويژه قرار گرفته بودند.


    وي ادامه داد : در محل برگزاري نمازجمعه روز 15/3/88 نيز بي عدالتي محض تبليغاتي کاملا مشهود بود. چرا که مسئولين کنترل درهاي ورودي، از ورود هواداران مير حسين موسوي به نماز جمعه جلوگيري مي کردند.


    وي گفت: نصب بنرهاي تبليغاتي در مساجد و يا در ورودي آنها غير قانون است، اما معلوم نيست هيات امناي مساجد بر اساس چه قانوني و با استفاده از چه امکاناتي در حال انجام اين کار غير قانوني هستند.


    معاون تبليغات و اطلاع رساني ستاد استان تهران خبر داد که طرفداران احمدي نژاد روز چهارشنبه از ميدان آزادي تا انقلاب راهپيمايي خواهند داشت و به نظر مي رسد که به دنبال امنيتي و نظامي کردن فضاي انتخابات و کودتاي سياسي هستند.


    اين در حالي است که برگزار ي چنين گرد هايي حتما بايد با مجور باشد. اما رفتار دوگانه وزارت کشور و فرماندار تهران در اين مورد به شدت شائبه هماهنگي آنها با ستادهاي انتخاباتي احمدي نژاد را نشان مي دهد.


    جلوگيري از برگزاري گردهمايي هواداران موسوي در ورزشگاه آزادي و يا ديگر مراکز و حتي مصلي تهران نمونه هايي از اين اقدام غير قانوني فرماندار تهران در مواجه با ستاد مير حسين موسوي است. رفتاري که در مقابل ستاد هاي احمدي نژاد نشان داده شده است.


    وي در خاتمه با تاکيد بر اين که رقيب با بدنام کردن انقلاب و نظام جمهوري اسلامي قصد دارد اميد مردم را نسبت به انتخابات زايل کند تا در فضاي مشارکت حداقلي، انتخابات را به نفع خود تمام کند. از مردم، اصلاح طلبان و اصول گرايان خواست، با حضور در عرصه انتخابات اين حربه را از رقيب بگيرند تا انتخابات 22 خرداد به دروغ گويي و عوام فريبي نه بگويند.