• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : وطن يعني فقط رانت خواران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فقط مير حسين 

    ادب مرد به ز دولت اوست...

    اين نظر يكي از طرفداران دكتر محسن رضايي است(من طرفدار مهندس موسوي ام!)

    تا قبل از اين مناظره ها فکر مي کردم چون طرفدار محسن رضايي ام (با اطلاع از اين که ايشان نفر آخر مي شوند البته ! و فقط به دليل اين که ايشان بدون هياهو و با برنامه آمده اند )، به من ربطي ندارد که خيلي حرص و جوش بخورم که فلان کانديدا اين حرف را زد و فلاني بهمان حرف را . اما الان مي بينم که نمي شود حرف نزد . نمي شود نگفت که نا اميد نشدم . اين ها را فقط از باب درد دل عرض مي کنم . من معتقد به ولايت فقيه ام . اما بعد از 13 خرداد و آن مناظره تاريخي ، شک دارم ! موضوع خيلي ساده است ، ادعاهايي که دکتر احمدي نژاد راجع به افراد سرشناس و محترم و طبق فرمايش رهبري "موجه" نظام کرد ، خيلي سنگين بود . فکر مي کنم دو حالت کلي اين جا متصور است . حالت اول اين که آقاي دکتر دروغ گفته اند . صرف نظر از دروغ بودن اين تهمت ها ، ملت الان خوشحالند و ايشان را به عنوان يک قهرمان تصور مي کنند که بت هاي بزرگي را شکسته اند . و از خط قرمز هايي گذشتند که کس ديگري جرات عبور از آن ها را نداشت . اما مشکل اين است که به اين ادعا ها احتمالا بعد از انتخابات رسيدگي مي شود و وقتي دروغ بودن آن ها ثابت مي شود که ديگر فايده اي ندارد چون ما مي مانيم و يک رئيس جمهور دروغگو که سرمان را گول ماليده و با تحريک احساسات ضد اشرافي گري ما ، به قدرت رسيده و اين خيلي بد است ! چون آدم دروغ گو اصولا صلاحيت رياست جمهوري اسلامي ايران وحتي هيچ جاي ديگر را ندارد .

    اما حالت دوم ، اين که آقاي دکتر راست گفته باشند . در اين حالت اوضاع خيلي بد تر از حالت قبل است چون مشکل چند تا مي شود : يکي اين که مشخص مي شود آدم هايي در اين سطح از نظام فساد اقتصادي به اين گستردگي داشته اند و سالهاست که حق مستضعفين اين جامعه را پايمال کرده اند و مملکت اين قدر بي صاحب بوده که تا حالا به اين موارد رسيدگي نشده . يک کم که عميق تر نگاه کنيم مي بينيم که يک قوه اي به نام قضائيه هم در اين کشور وجود دارد و اين مفسدين آن قدر نفوذ داشته اند که تا کنون اين قوه نتوانسته حتي آن ها را پاي ميز محاکمه بکشاند ، چه برسد به اين که محکوم کند و حقشان را کف دستشان بگذارد . يک سوال که متوجه جناب دکتر مي شود اين است که اگر اسامي مفسدان اقتصادي حدود يک سال يا بيشتر است که معلوم شده ، چرا ايشان تا کنون سکوت کرده اند و حالا که احتمال پيروزي رقيب بالا رفته ايشان ياد اين اسامي افتاده اند ؟ آيا سکوت ايشان در اين مدت مشارکت در جرم مفسدان تلقي نمي شود ؟ و نمي توان احساس کرد که وقتي منافع ايشان به خطر افتاده ، شروع به افشاگري کرده اند ؟ در اين صورت هم ما رئيس جمهور منفعت طلبي داريم و اين هم خيلي بد است .

    اما يک سوال مهم ديگر هم اين وسط براي امثال من که معتقد به ولايت فقيه اند پيش مي آيد . وقتي رهبري مي فر مايند :"هيچ کس براي من هاشمي نمي شود"و در جاي ديگر از ايشان به عنوان يک چهره موجه ياد مي کنند و از طرفي همه رابطه دوستانه و نزديک ايشان با آقاي هاشمي را تائيد مي کنند ، تا جايي خبر داريم مدتي هم در يک جا با هم زندگي مي کرده اند . کسي که اين قدر رهبري به ايشان اعتماد دارند که در مجمع تشخيص مصلحت نظام مقامي در اين حد به ايشان مي دهند ، آيا از هيچ کدام از اين فساد ها در خانواده ايشان يا احيانا خودشان خبر نداشته اند ؟ ( البته جناب هاشمي را به عنوان نمونه عرض مي کنم ، منظورم بقيه حضراتِ احتمالا فاسد هم هست ) . اگر خبر نداشته اند که بايد گفت واقعا که ! چطور با آن همه بصيرت و تيز هوشي که از مقام رهبري انتظار مي رود ، ايشان فساد در اين حد ، در دوستان صميمي خود را تا کنون متوجه نشده اند ؟ حالت دوم بسيار بدتر است ، چون اگر ايشان خبر داشته اند و سکوت کرده اند و حتي هيچ تذکري در خفا هم نداده اند ( براي جلوگيري از بي آبرويي افراد و حفظ اعتماد مردم به نظام !) ، چرا ؟؟؟؟ آيا اين مافيا اينقدر قدرتمندند که از ترس آنها رهبري تا کنون سخني نگفته اند و حتي تاييدشان مي کنند ؟ پس شجاعتي که بايد در ولي فقيه باشد کجاست ؟ اگر هم ترسي در کار نبوده و فقط دلشان نمي خواسته که بگويند ، آن وقت اين با عادل بودن که شرط اساسي ولي فقيه است منافات دارد و متاسفانه بايد به اين نتيجه رسيد که مجلس خبرگان بايد به فکر يک ولي فقيه ديگر باشند !

    خوب انصاف بدهيد ، مملکتي که نخست وزير سابقش به درد نخورد ، پسر رئيس مجلس سابقش و خانواده رئيس جمهور سابقش دزد باشند ، رئيس مجلس و اعتماد ملي اش هم آمريکايي باشند ، يار رهبرش هم مافيا باشد ، رهبرش هم که عادل نباشد ، به چه درد مي خورد ؟ بهتر نيست اصولا دوباره انقلاب کنيم و يک حکومت ديگر بياوريم سر کار ؟

    آفرين آقاي دکتر محمود احمدي نژاد ! آفرين ! خوب توانستيد با استفاده يا سوء استفاده از احساسات مردم رنج کشيده ايران ، راي آن ها را با خود همراه کنيد . شما سياستمدار واقعي هستيد . خوشحال باشيد که من و جوان هاي امثال من را از کل نظام نا اميد کرديد . چند روز است که به نظرم شرکت در انتخابات يک کم مسخره مي آيد آقاي دکتر !

    بي اعتمادي به نظام که شما در دل خيلي ها به وجود آورديد را نمي شود درست کرد ، اما حداقل در 4 سال بعدي قضيه مفسدان را پي گيري کنيد و تا تک تک آنها محکوم و مجازات نشده اند ، از پاي ننشينيد . با کسي هم رودر بايستي نکنيد . اين تنها راهيست که مي توانم باور کنم دلسوز مردم هستيد ، و اميدوار باشم که کسي چند سال بعد نمي آيد مثل خودتان که قبلي ها را متهم به دزدي و فساد کرد ، شما را متهم کند . و ملت تازه بفهمند شما هم فريبشان داديد .

    يک تذکر هم از روي علاقه مندي به کشورم عرض مي کنم ! البته نه از جنس علاقه مندي شما که آن شب مدام به رقيبتان ابراز مي کرديد ! آقاي دکتر ، يک کم به عنوان نماينده ملت نجيب و با فرهنگ اين سرزمين ، مودب تر باشيد حتي اگر بقيه ظلم کرده باشند به شما !