• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : پاسخ پيامك هاي تخريبي 7
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد محودنژاد 
    پس از افشاي استفاده جواد شمقدري، از دو بازيگر در فيلم تبليغاتي محمود احمدي‌نژاد، اسامي اين بازيگران هم اعلام شد.

    به گزارش خبرنگار سياسي آفتاب، اين دو بازيگر، به نام‌هاي «اکبر بنايي» و «اسماعيل آذربخت»، از بازيگران سيماي مرکز هرمزگان هستند که توسط جواد شمقدري براي بازي در فيلم تبليغاتي احمدي‌نژاد استخدام شده بودند.

    گفتني است در صحنه‌اي از فيلم تبليغاتي احمدي‌نژاد، دو جوان بندرعباسي سوار بر موتورسيکلت، اتومبيل حامل احمدي‌نژاد را دنبال مي‌کنند و سخناني در تأييد عملکرد احمدي‌نژاد و دولت نهم بر زبان مي‌آورند. کارگردان، در ادامه تصوير احمدي‌نژاد را که در اتومبيلي نشسته، به گونه‌اي در حال لبخند زدن و دست تکان دادن تدوين کرده است که به نظر مي‌رسد اين حرکت او در پاسخ به ابراز احساسات دو جوان موتورسوار باشد.

    اما نکته‌اي که بلافاصله پس از نمايش فيلم مشخص شد اين است که اين دو جوان از بازيگران صدا و سيماي مرکز بندرعباس هستند.

    «اسماعيل آذربخت» يکي از اين دو بازيگر در دو مجموعه تلويزيوني «شو بندر» و «شو وا شو» ايفاي نقش کرده که از زمان افشا شدن بازي در فيلم انتخاباتي احمدي‌نژاد، تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

    آفتاب

    پاسخ

    بابا، دونفر جوون روي موتور گفتند آمريكا هيچ غلطي نميتونه بكنه، هزاران نفري كه در استان ها به استقبال رييس جمهور ميان و شعار مرگ بر آمريكا سر ميدن هم بازيگرند؟ ميشه اسم اين چند هزار نفر بازيگرها در استان ها رو هم افشا بفرماييد؟لطفاً اينجا رو هم بخونيد: بازيگران فيلم‌ احمدي‌نژاد و موسوي چه كساني بودند؟http://ahestan.wordpress.com/2009/05/31/ahmadinejad-mosavi-film/