• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : خنده هاي تلخ و بغض هاي شيرين
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + f kh 

    موارد عبارتند از :

    1. دادن اطلاعات بانک ثبت شده راي دهندگان و چرا ساعت 4 دستور پاک کردنش را داديد ؟

    2. استفاده همزمان کارت ملي و شناسنامه

    3. نداشتن امنيت و ايجاد تخلف در سيستم نرم افزار

    4. لوکال بودن و شبکه نبودن سيستم نرم افزار

    5. چرا اينترنت پرسرعت بر خلاف انتخابات قبل دروز راي گيري استفاده نشد ؟

    6. عمل نکردن به بخشنامه هاي رايانه اي

    7. 45961 نفر کاربر که در بخشنامه تاکيد شده بود بايد اپراتور باشند و آشنايي با ويندوز و اينترنت ، که اکثريت وارد نبودند و فقط بخاطر مبلغ 580000 ريال بابت همکاري دريافت کنند .

    8. نداشتن دانش فني روساي حوزه و عوامل در خصوص رايانه و آشنايي با آن نرم افزار

    9. اين سيستم که در وزارت کشور نصب شد و در سراسر حوزه ها بصورت يکسان بود که اکنون در اختيار دارم و بر فضاي اينترنت قرار دادم و هر کجا که بخواهيد ميايم و توضيح مي دهم ، چرا با توجه به روز انتخابات در ارديبهشت 88 ، 3 الي 4 بار ويرايش و اعلام کرديد سيستم نسخه نهايي است ولي باز هم همان سيستم اولي بود ، علتش چه بود ؟

    10. قطعي و وصلي اينترنت در طول روز به خاطر سرعت کم اينترنت باعث شد که ازدهام جمعيت بشه ، بنده فرض را بر اين مي گيرم که سيستم امنيتش بالا بود چرا در زماني که اينترنت وصل بود راي دهنده هم با شناسنامه مي توانست راي دهد هم با کارت ملي ؟

    11. چرا زماني که اينترنت قطع مي شد آن هم در حدود 2 ساعت و يا کاربري که فقط براي 580000 ريال آمده بود يادش مي رفت حالت آنلاين را بزند ، راي دهنده از حوزه راي مي رفت و در حوزه ديگر راي مي داد ؟ که جاي يک راي چندين راي مي داد .

    12. شما مي گوييد 85 درصد از مردم راي دادند ، ميشه بفرماييد آقاي مددي رييس مرکز آمار ايران در فروردين ماه 1388 در همايش استانداران کشور آمار واجدين شرايط را اعلام کرد 46 ميليون 400 هزار نفر و در 31 فروردين ريس ستاد انتخابات کشور آمار واجدين شرايط را 46ميليون 200 هزار نفر اعلام کرد ، اصلا 47 ميليون نفر ، چطور مردمي که آمدن پاي صندوق راي آمدند اعلام کرديد 40 ميليون نفر بودند ، آيا 40 تا 47 باقيمانده آن دسته که شرکت نکردند 15 درصد است ؟

    13. مي توانم اين را بگويم که بخاطر قطع وصلي اينترنت و کندي سيستم نرم افزار که ساعت 4 بعدازظهر بخشنامه آمد و گفتيد اين رمز را بدهيد به خاطر ازدهام جمعيت تا بانک اطلاعاتي پاک شود و اطلاعاتي که از ساعت اوليه راي ثبت کرديد تا ساعت 4 بعد ازظهر در بانک وزارت کشور است و ما هم با وارد کردن رمز که من مي دانستم پاک مي شود و شما اطلاعاتي در وزارت کشور نداريد ، باز مي گويم همان بانک را بدهيد که مشخص شود آيا واجدين شرايط بودند راي دادند ، آيا راي تکراري نبود ، آيا شناسنامه مردگان استفاده نشد ؟ و آياهاي ديگر و موارد زيادي است که نمي شود در اين نامه بگنجانم .

    لذا خواهشمندم به دور از هرگونه حاشيه بياييد مکاني را مشخص کنيد و برخي از مواردي که به آنها اشاره کردم براي ملت روشن کنيد و اين سيستم را روي اينترنت در اف تي پي شخصيم گذاشتم و هر کجا که بگوييد آماده ام توضيح بدهم .

    مگر شما نمي گفتيد مهندس مير حسين موسوي و شيخ مهدي کروبي تمام آن گزارشاتشان و آن 300 صفحه همه گفته هايشان بر استدلال گفته هاي نمايندگانشان است و محکمه پسند نيست من هم قبول مي کنم و لي مني که سيستم کل انتخابات در دست دارم آيا باز هم اين محمکه پسند نيست ؟ آيا باز هم دورغ است ؟ من که ماهها منتظر فرصت و قانون بودم و اين آخرين فرصت است در غير اينصورت ديگر فکر نکنم کسي بخواهد بگويد چرا با بيگانگان مصاحبه کردم و يا طراحي از قبل بود که به هيچ کدامشان اهميت نمي دهم و حکم شرعي مراجع مورد قبولم را هم دريافت کردم .

    با تشکر

    احمد راشدي

    خدمتگزار و کوچک تمامي هموطنانم

    02/10/1388

    -------------------------

    عيدتون مبارك

    سال خوبي داشته باشين