• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : خنده هاي تلخ و بغض هاي شيرين
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + f kh 

    نامه اي در اثبات تقلب در انتخابات

    سيزده دليل عضو کميته فناوري اطلاعات براي تقلب

    8 بهمن 1388- احمد راشدي

    راي ما کجاست : احمد راشدي عضو کميته فناوري اطلاعات در خرداد 88 با ارسال نامه اي خطاب به مسوولان نظام ،مراجع و روزنامه نگاران دلايل خود را براي اثبات تقلب گسترده در انتخابات بيان کرده است.به نامه او تنها آيت الله منتظري و آيت الله صانعي واکنش نشان دادند.متاسفانه جوابيه آيت الله منتظري در اختيار ما نيست اما نامه راشدي به اضافه پاسخ آيت الله صانعي به گزارش سايت جرس به اين شرح است :

    مسئولين بلند پايه نظام ، نمايندگان مجلس ، مراجع تقليد ، روزنامه نگاران ، صدا و سيما ، سردبيران وب سايتهاي اطلاع رساني و مردمي ، و کليه اقشار ملت ايران

    آنچه اين روزها که خيلي ها بوِيژه انسانهاي آزادي خواه رنج مي کشند و شاهد حوادث تلخ و از دست دادن عزيزان اين سرزمين و بوم بعد از نتايج انتخابات هستند کم نيستند . امروز شاهد آن هستيم که اعمال و رفتار برخي افراد که مردم را از خواسته قانوني خود بر حزر داشتند و به خاک و خون کشيدند آيا من و شما مقصران اين حوادث نيستيم ، که سکوت کرديم ؟

    اينجانب احمد راشدي عضو کميته فناوري اطلاعات ، در خرداد 88 هستم . بعد از اعلام نتايج تاکنون با 3 کانديد معترض نامه نگاري کردم و قسمتي از تخلفات پيش آمده را بيان کردم و حتي براي سايتهاي مختلف ايميل کردم ولي ديدم جوابي نيامد و شايد بخاطر مسائل کشور بود که سکوت کردند و شايد ايميل بدستشان نرسيد و شايدهاي ديگر .....

    در تاريخ 30/4/1388 با نامه نگاري به مراجع بزرگ جهت حکم شرعي که اگر کسي مطالبه و يا خواسته اي داشته باشد و يا بخواهد افشا کند جرم است يا نه ؟ محارب با خداست ؟ ضربه زدن به دين و نظام ؟ و ...

    که فقط مرحوم آيت الله منتظري (ره) و آيت الله صانعي جواب دادند و ديگر مراجع نمي دانم علت سکوتشان چه بود ؟

    جواب آيت الله صانعي :

    بسمه تعالي

    با عرض سلام؛

    ج - چنانچه برايتان امكان داشته باشد و احتمال خطر جاني و مالي و... نمي دهيد و احتمال اثر مي دهيد مي توانيد موارد تخلف را به اطلاع مسئولين برگزاري انتخابات و ناظرين برسانيد ولي اگر احتمال تأثير نداشته باشد شرعا وظيفه اي ندارد فقط موارد را مستند به دفاتر كانديدهاي معترض برسانيد و بيش از اين وظيفه اي نداريد.

    باز ديدم که مسئولين تاکيد بر قانون دارند و بنده به عنوان يک شهروند عادي خواستار آن شدم که کدام قانون مي تواند از من حمايت کند ؟ کدام دادگاه مي تواند به خواسته من اهميت دهد ؟ کدام مسئول حاضر است به حرفهاي من گوش کند ؟

    بنده دوباره به آقاي احمدي نژاد نامه نوشتم که مسائل شهرم را اول انتقاد کردم که مصوبات سفر اولت هنوز اجرا نشده چه جوابي داريد ؟ و به جاي اين جنگ و جدل ها مگر مثل پرونده هسته اي که گفتي تمام شد اين پرونده انتخابات هم گفتي تمام شد ولي چرا باز بر حرفهاي بي پايه و اساس تکيه زدي ؟

    به ايشان اعلام کردم آماده ام براي اين بحران با توجه به اينکه من جوان هستم و مي دانم نسل جوان چه مي خواهد راهکارهايي بدهم که فضاي آرام به جامعه برگردد و مدارکي که موجود است بر فضاي اينترنت آنها را گذاشتم که براي مردم روشن کنيم و اگر تخلف شده که طبق قانون بايد کنار رفت و اگر نشده مردم شما را به رسميت مي شناسند .

    که دست اندرکاران سايتش با توجه به اينکه بارها اين نامه را ارسال کردم مدعي بودند که فايل نرسيده که در آخر برايشان نوشتم چطور نامه هايي که در 4 سال گذشته مشکلات مردم بود مي فرستادم مي رسيد و جوابشان در آخر بلا تکليفي بود ، اکنون اين نامه نمي رسد .

    نامه بصورت سرگشاده بود براي چندين سايت هم ارسال کردم ولي منتشرش نکردند . دليلش را نمي دانم و هنوز ماندم اين چه قانوني است که حقوق ابتدايي من به عنوان شهروند پس کجاست ؟ من که خواستارم قانون اجرا بشه ، پس اين قانون را به من نشان دهند ؟!

    بنده نتيجه گرفتم اين فرصت آخري است که نامه براي همه مي نويسم . زماني که بنيانگذار جمهوري اسلامي در آن زمان اگر راديوهاي بي بي سي و آمريکا ، آلمان ، فرانسه ، اطلاعيه هايش را پخش نمي کردند ، مردم چطور متوجه مي شدند ؟

    چطور اول دوستان خوب ما بودند اکنون بيگانه ؟ نمي خواهم انحراف افکار عمومي را تشفيش کنم ولي واقعيت است که امروز نه رسانه و نه مکاني وجود دارد که خواسته ابتدايي ما از طريق قانون اجرا شود و آنهايي که مصاحبه با رسانه هاي خارج از کشور مي کنند حق دارند .

    که خود آقاي احمدي نژاد بارها با خبرگزاري هاي مختلف از سي ان ان و خبرنگار آمريکايي که به تهران امده بود ، افشين قطبي با صداي آمريکا ، وکلاي دادگستري با شبکه هاي مختلف ، البته هر انساني آزاد است و حق دارد که با هرکسي ارتباط برقرار کند .

    من به اين دولت باز مي گويم تا فرصت از دست نرفته و بحران روز به روز عميق تر نشده فرصتي فراهم کنند که خواسته هايي ذيل من که بيشتر خواسته هاي مردم است طبق نامه هاي ارسالي گذشته عملي شود و در غير اينصورت ناچارم با رسانه هاي خارج ارتباط برقرار کنم و فريادم را بزنم که جهان بشنود .

    دولت از طريق قانون ، مکاني مشخص کند که در برابر ملتم آقايان دانشجو ، محصولي پاسخگوي مواردي که در انتخابات برگزار شد و هنوز بي پاسخ مانده جواب دهند .

    موارد ذيل همه آنها را با اعضاي کميته فناوري اطلاعات شهرهاي سراسر کشور چک کردم و همه چنين مواردي داشتند هر چند که آنها زياد خبره نبودند ولي اطلاعاتي که به من دادند در طول 20 روز قبل از انتخابات موثر بود .

    موارد عبارتند از :