• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : فرق هاي ديگر من و تو
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + انسان 
    در مناظره ي ميرحسين موسوي و محمود احمدي نژاد، در سيزده خرداد 1388، احمدي نژاد از فرزندان ناطق نوري و از فرزندان رفسنجاني نام برد. در خطبه ي نماز جمعه ي 29 خرداد 1388، آقاي خامنه اي فرمود:

    «بنده در نماز جمعه هيچوقت رسمم نبوده است از افراد اسم بياورم؛ اما اينجا چون اسم آورده شده است، مجبورم اسم بياورم. به طور خاص از آقاى هاشمى رفسنجانى، از آقاى ناطق نورى من لازم است اسم بياورم و بايد بگويم. البته اين آقايان را كسى متهم به فساد مالى نكرده؛ حالا در مورد بستگان و كسان، هر كس هر ادعائى دارد، بايستى در مجارى قانونى خودش اثبات بشود و قبل از اثبات نميشود اينها را رسانه‏اى كرد. اگر چيزى اثبات بشود، فرقى بين آحاد جامعه نيست؛ اما اثبات نشده، نميشود اينها را مطرح كرد و قاطعاً ادعا كرد. وقتى اينجور حرفها مطرح ميشود، تلقى‏هاى نادرست در جامعه به وجود مى‏آيد، جوانها چيز ديگرى خيال ميكنند، چيز ديگرى ميفهمند.»

    درباره ي فرمايش آقاي خامنه اي، بنده دو مطلب عرض مي کنم:

    يک) طبق فرمايش و تأييد خود آقاي خامنه اي، «اما اثبات نشده، نميشود اينها را مطرح كرد و قاطعاً ادعا كرد». توجه فرمائيد که درست است که هنوز چيزي از ادعاهاي محمود احمدي نژاد در مورد فرزندان ناطق نوري و فرزندان رفسنجاني اثبات نشده، ولي بر خلاف فرمايش آقاي خامنه اي، که «نمي شود اينها را مطرح کرد و قاطعانه ادعا کرد»، رئيس جمهور فعلي ي ايران، يعني محمود احمدي نژاد، اين حرفها را مطرح کرده، و ظاهراً مطرح کردنش هم بر اساس حدس و گمان نيست، بلکه قطعي است. خُب. از ديد آقاي خامنه اي، حُکم ِ فردي که بيايد در تلويزيون ايران و در برابر ميليونها بيننده، چيزي را مطرح کند، و آنچه که مطرح کرده، نسبت دادن مسائل منفي به افرادي باشد، و اين مسائل منفي، هنوز در دادگاه صالح و عادل و بي طرف بررسي و اثبات نشده، چيست؟ آيا خود ِ محمود احمدي نژاد نبايد برود دادگاه و پاسخگو باشد که نسبت دادن مسائل منفي به فلان افراد، بر اساس چه سند و مدرکي است؟ آيا خود ِ محمود احمدي نژاد، اگر نتواند ادعاهايش را ثابت کند، مجرم و مستحق مجازات نيست؟

    دو) چرا محمود احمدي نژاد به مسائل اثبات نشده اشاره کرد، تا مثلاً به زعم خودش به مردم بفهماند ميرحسين موسوي حامياني دارد که فاسد و دزد و اشرافي و ... هستند، ولي اشاره نکرد که يکي از حاميان خودش، يعني آقاي احمد جنتي، که عضو فقهاي شوراي نگهبان است و دبير شوراي نگهبان است و نماينده ي دوره ي فعلي (دوره ي چهارم) و دورهاي سوم و دوم و اول مجلس خبرگان رهبري است و يکي از امام جمعه هاي موقت تهران است، پسري داشته (محمدحسين جنتي لاداني) که پس از اعلام جنگ مسلحانه ي مجاهدين خلق عليه جمهوري ي اسلامي ي ايران، به حمايت از سازمان مجاهدين (طبق ادبيات جمهوري ي اسلامي ي ايران = منافقين) برخاست و فعاليت خود را شدت بخشيد و همراه با همسرش (فاطمه سروري) به زندگي ي مخفي رو آورد و بالأخره در 19 بهمن 1360 (توسط سپاه پاسداران؟) کشته شد؟ آيا آقاي خامنه اي در نماز جمعه مي آيد بفرمايد پسر آيت الله جنتي يکي از منافقين بوده و کشته شده، و البته اضافه کند که هر کس پاسخگوي اعمال خودش است و آقاي جنتي پاسخگوي اعمال فرزندش نيست؟

    پاسخ

    عليا مخدره حضرت فائزه خانم مگه 8 ماه پيش نگفت ما شکايت کرديم؟ پس چي شد؟ احضارش کنن بياد به نمايندگي از ملت ثابت کنه ديگه! بعد مگه پسر آيت الله جنتي از کسي حمايت کرده يا عليه کسي تبليغ کرده که لازم باشه يکي بياد پروندشو رو کنه؟