• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : بيماران سياسي و سوژه کناره گيري علّامه جوادي آملي
  • نظرات : 5 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + از دوستان شما 

    سلام

    من چند روز پيش برات خبر انتشار نشريه (همت) رو اس ام اس كردم و گفتي يه سري به وبلاگم بزن.

    1- يادت نرفته كه آقاي علامه جوادي انتخابات قبل از هاشمي حمايت كرد!!!!! (كسي كه سالهاي متمادي در انتخابات از هيچ كسي حمايت نكرد)

    2- يك كلمه دريغ از يك كلمه از ايشان و خيلي به اصطلاح نخبگان براي تبريك به برنده انتخابات پس از 22 خرداد.

    3- دريغ از حمايت از دستورات مقام عظماي ولايت در زمان مقتضي پس از برگزاري انتخابات.

    4- دريغ از محكوم كردن بسياري از اتفاقات زشت اين ماهها (البته اين اواخر كه ديگر دشمنان نابود شده اند يه سري محكوم كردن ها شروع شده كه از جمله به صدور فتواي محارب بودن سران فتنه اليته تلويحا توسط آقاي واعظ طبسي(كه رد پاي خود ايشان در اين حوادث ديده شده است !!! مي توان اشاره كرد.

    5- دريغ از تبري جستن از سران فتنه و افشاگري هاي لازم.

    6- من از مسجد ايشان و ... مطلع نيستم ولي شواهد و قراين و تجارب نشان از اطرافيان نامطلوب ايشان دارد كه از مواضع سكوت و يا عدم همراهي ايشان و ... به وضوح ديده مي شود.

    7- به نظر شما چرا طرفداران موج مرده لجني و اموي سبز طرفدار ايشان بوده و هستند، نبايد آدم به خودش شك كنه(كمي دقت در سخنان رهبري و ....)

    8-ماجراي پاسخ هاي آقاي جوادي به آن داستان فيلم كذايي آقاي احمدي نژاد و ... نيز صحت نداره!!!

    9- علامه بودن ايشان براي من و ديگران محرزه(قطعا نه از سنخ صانعي و منتظري و ...) بلكه در راستاي معارف ناب اسلام ناب محمدي ولي انتظار از شخصي با جايگاه علمي ايشان چنين رفتارهاي متناقضي نيست.

    10- مواضع ايشان را با علامه مصباح و آقاي نوري همداني مقايسه كنيد خبري به من هم بدهيد.

    11- چرا مردم خداجوي (نه از سنخ اموي) در اين تجمعات حول محور ايشان جمع نشده اند (آيا احمق اند!؟) آيا سخني گفته اند كه براي تشكر لازم به حضور درب بيت ايشان باشد كمي به آقاي نوري همداني و تبعيت از ولايت ايشان و به تازگي چفيه مقدس بسيجي و مواضع شفاف و بي نظير ايشان بيندازيد.

    12- آيا فكر نمي كنيد برخي ني خواهند اعوان و انصارشان را از دست بدهند كه اينگونه رفتار مي كنند و يا ساليان سال نمك گير فرمانده منافقين زمان(هاشمي) بوده اند.

    13- اگر ايشان خواسته و يا ناخواسته از فرماندهان سپاه هاشمي نباشد، متاسفانه ديگران ايشان را در افعال به رسميت شناخته و بايد تبري جويند.

    والسلام علي من اتبع الهدي