سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 710222

  بازدید امروز : 51

  بازدید دیروز : 268

تکلیف الهی

 
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 88/3/21::: ساعت 7:36 صبح

آقای هاشمی! شما که به قول دوستان دچار"خود نظام بینی" شدید و افشای دزدی اطرافیانتان را اهانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی می کنید، یادتان هست در دوران شما چقدر مقام معظم رهبری درباره ظهور نوکیسه های جدید، ثروت های بادآورده، طبقه جدید مرفهین بی درد و ... هشدار دادند و شما بی توجّهی کردید؟
حال اگر ایشان امروز به نامه شما بی توجهی کردند دلخور نشوید.
یادم هست که در آن سال ها مقام معظم رهبری در پیامی به نشست انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور فرمودند: عزیزان من، امروز دوران جهاد اکبر انقلاب است. دورانی که چرب و شیرین دنیا در دهان هایی مزّه کرده است ... این آن دوران خطرناک است.
آقای هاشمی! یادتان هست شما چقدر به هشدارهای معظّم له بی توجهی کردید و از اطرافیانتان مراقبت نکردید که ایشان از شما ناامید شد و همواره با ما دانشجویان درد دل می کرد؟
ایشان در تاریخ 15 آذر 1375 در دیدار تشکل های دانشجویی فرمودند: عزیزان من! تعدادی از خواص، دانسته و فهمیده خیانت می کنند
.
راه کج می روند، دنبال هوای نفس می روند، دنبال زندگی شخصی و دنبال پول و مال و ثروت حاکمیت و قدرت و تعصّبات و بقیه ی خواسته های خودشان می روند و خواص هم هستند! بسیاری از عوام هم از آن ها تبعیت می کنند ... آن وقت وای به حال مردم و وای به حال عوام!
جالب اینکه ایشان نفرمودند: "دانسته یا نادانسته" بلکه تأکید کردند:" دانسته و فهمیده "

سپس ایشان در ادامه به صورت تلویحی از دانشجویان می خواهد که مطالبه گر و مقابله کننده با این وضعیت باشند و سؤال کردند: حال شما در مقابل این مشکل می خواهید چکار کنید؟(1)
چرا آقای هاشمی؟ آیا این خود دلیل بی توجهی شما به فرامین ایشان و عدم برخورد با این خواص منحرف در دولتتان نیست که ایشان به جای شما، از دانشجویان خواستند در مقابل آن وضعیت اقدام کنند؟
آری، اقدامات و روشنگری های فرزندان روح الله بالاخره در سال 1384 ثمر داد و مردم مردی را برای ریاست جمهوری برگزیدند که بساط زیاده خواهی و رانت خواری خواص را برچیند و به فضل الهی در این انتخابات می روند که در این گلوگاه حساس انقلاب، علف های هرز را از مزرعه انقلاب برچینند و ناخالصی های انقلاب را غربال کنند.
بنابراین این آخرین فرصت را برای همراهی با ملّت از دست ندهید.

1- کتاب دانشگاه اسلامی و رسالت دانشجوی مسلمان- جلد 1و2 – صفحات 258-257


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک