• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : آقاي هاشمي! دلخور نشويد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 26 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + محمداين طالبي 
    خجالت بكش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + محمداين طالبي 
    آقاي سلحشور اينقدر بي حرمتي نكن درضمن مطالب دروغ تو سر مردم فورو نكن هرچي هم باشه آقاي هاشمي از شما بزرگتر است براي خود احترام قاعل شويد
    + غريبه 
    اين دري وريارو براي امثاله خودت بگو هرچند كه آقايون هيچكدوم ليقت طرفداري ندارن اما جالبه كه بدوني همه از يك نظام و برخواسته از يك چاه ... هستند
    + فدايي ولايت 


    آيت الله بيات پرسش اينجاست که ولايت‌فقيه چگونه ولايتي است؟
    -- در واقع ولايت‌فقيه، با تصريح خود امام، ولايتي جعلي ـ قراردادي و اعتباري است، مانند حضانتي كه مادر بر بچه دارد، پس مي‌توان آن را امري عقلايي قرار داد. امر عقلايي، تابع محدوده قرارداد است. صاحبان قرارداد در انديشه‌هاي سياسي مي‌گويند، اين حرف، مبنا دارد و اين مبنا درست است. حرف ما در شريعت اسلام اين است كه مي‌گوييم ضيق ولايت و اختيارات فرد به محدوده قانون برمي‌گردد. اين قانون‌اساسي محدوده اختيارات ولي‌فقيه را اين چند موردي مي داند که در اصل110 قانون اساسي آمده است. در رابطه با خبرگان، 20 سال پيش دو ايراد گرفتم، اي‌كاش در مورد اين دو ايراد وقتي آقايان احساس كردند كه حرف من درست است، حمايت مي‌كردند. من آن زمان گفتم اين نوع تأييد صلاحيتِ اعضاي خبرگان توسط شوراي‌نگهبان يك دور باطل است. اين را در نطق پيش از دستور در مجلس هم گفتم. حال چرا دور است، اين بسيار روشن است، چون از يك‌سو‌ مقام رهبري، شوراي‌نگهبان را نصب مي‌كند، ازسوي ديگر شوراي‌نگهبان، صلاحيت اعضاي خبرگان را تأييد مي‌كند و درنهايت خبرگان هم مقام رهبري را انتخاب مي‌كنند. يك اشكال ديگر، غيرحقوقي بودن اين نوع تأييد صلاحيت است، در كجاي عالَم، تأييد رقيب را به عهده رقيب مي‌گذارند.مثلاً فقهاي شوراي‌نگهبان بايدصلاحيت كانديداها (خبرگان) را در تهران تأييد كنند، درحاليکه غالب اين فقها خودشان از تهران کانديدا هستند.اين كار زير سؤال است
    پاسخ

    جواب شبهه دور بارها داده شده ولي شما دنبال جواب نيستيد. شما شبهه علمي نداريد بلکه شهوت عملي داريد.
    + فدايي ولايت 

    آيت الله منتظري: ولايت کسي که با شرع و عقل و ميثاق‌هاي ملي مخالفت کند جائرانه است

    محسن کديور، يکي از روحانيان سرشناس مخالف دولت ايران مي گويد که آيت الله حسينعلي منتظري در پاسخ به پرسش هاي شرعي او گفته است که تصدي مسئولاني که عدالت و امانتداري را از دست مي دهند مشروعيت ندارد و "متولي امور جامعه" که "با احکام شرع، موازين عقل و ميثاق هاي ملي" عمدا مخالفت کند "جائر و ولايتش جائرانه است".

    بر اساس متني که در وبسايت شخصي آقاي کديور منتشر شده، آقاي منتظري مسئولي را که از "عدالت، امانتداري يا برخورداي از رأي اکثريت" ساقط شده باشد، فاقد مشروعيت دانسته و نوشته است: "[اگر چنين مسئولي] به زور يا فريب و تقلب بر آن منصب بمانند مردم بايد عدم مشروعيت و مقبوليت آنها را در نزد خود و برکناري آنان از منصب را با رعايت مراتب امر به معروف و نهي از منکر... و انتخاب مفيدترين و کم هزينه ترين راه ممکن ابراز داشته و بخواهند".

    بر اين اساس، آقاي منتظري ابراز چنين خواسته اي را "وظيفه اي همگاني" دانسته است که "کسي نمي تواند به بهانه اي از آن شانه خالي کند".

    آيت الله منتظري "ترس از مخلوق" را شرک به خداوند دانسته است.

    به نوشته آقاي کديور، آيت الله منتظري "جور" را "مخالفت عمدي با احکام شرع و موازين عقل و ميثاق هاي ملي که در قالب قانون در آمده باشد" تعريف کرده و نوشته است: "کسي که متولي امور جامعه است و بدين گونه مخالفت مي ورزد، جائر و ولايتش جائرانه است".

    بر اين اساس آقاي منتظري تشخيص "چنين ولايتي" را "در درجه اول بر عهده خواص جامعه... و در درجه دوم بر عهده عموم مردم" دانسته است.

    متن پاسخ آقاي منتظري که در وبسايت آقاي کديور منتشر شده، تاريخ جمعه ?? تير ???? را دارد و آقاي کديور آن را حاوي فتواهايي "فوق العاده مهم" و "تاريخي" خوانده است.

    آقاي کديور اين فتواها را با فتواي ملا محمد کاظم خراساني در زمان نهضت مشروطه عليه محمدعلي شاه قاجار و فتواي آيت الله خميني عليه محمدرضا شاه پهلوي مقايسه کرده است.

    اعترافات

    به نوشته آقاي کديور، آيت الله منتظري در بخشي از پاسخ هايش، حکومت جمهوري اسلامي ايران را تلويحا متهم کرده است که "بر اساس چماق و ظلم و تجاوز به حقوق ديگران و تصرف غاصبانه و تغيير در آراء مردم و کشتن و بستن و بازداشت و شکنجه هاي قرون وسطايي و استاليني و ايجاد خفقان و سانسور روزنامه ها... و زنداني کردن عقلا و نخبگان جامعه به بهانه هاي واهي و تحميل اعترافات به امور خلاف واقع" عمل مي کند.

    آنطور که در سايت آقاي کديور آمده، آقاي منتظري نوشته است که مردم ايران "از حقيقت اين اعترافات که نمونه هاي آنها در تاريخ حکومت هاي فاشيستي و کمونيستي ثبت است" آگاهي دارند و به مسئولان هشدار داده است که "آمر و متصدي و مباشر گرفتن اين گونه اعترافات و مصاحبه هاي دروغ، گناهکار و مجرمند و شرعا و قانونا مستحق تعزير خواهند بود".

    آيت الله منتظري در دوران رهبري آيت الله خميني قائم مقام رهبر جمهوري اسلامي بود، اما در سال ???? و در پي اختلافاتي که با آيت الله خميني پيدا کرد، از اين مقام عزل شد.

    او در سال ???? هم در سخنراني روز ?? رجب خود به اقدام آيت الله علي خامنه اي، رهبر جمهوري اسلامي در پاسخ دادن به فتواهاي شرعي اعتراض کرد و او را فاقد شرايط مرجعيت خواند.

    هواداران آقاي خامنه اي و مأموران امنيتي پس از اين سخنراني به بيت و حسينيه آقاي منتظري حمله کردند و آقاي منتظري پنج سال را در حبس خانگي گذراند.

    او در پاسخ هاي خود به پرسش هاي شرعي و سياسي آقاي کديور از کسي نام نبرده اما با توجه به حوادث مربوط به دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران و اعتراضات گسترده به نتايج اعلام شده آن، منظور او تقريبا روشن است
    پاسخ

    نامه امام خميني(ره) خطاب به آقاي منتظري: از آنجا که ساده لوح هستيد و سريعاً تحريک مي شويد در هيچ کار سياسي دخالت نکنيد شايد خدا از سر تقصيرات شما بگذرد
    + دانشجو 

    يادمه زماني كه يكي از اعضاي گروپ فني به شما تند شده بود، آقاي ب.ن جوابشو داد و بهش گفت كه چقدر كارش اشتباه بوده، چند روز پيش ديدم همين اتفاق راجع به آقاي ب.ن افتاده و شما نه تنها به اون آدم تند نشديد بلكه يه جورايي هم با شك و ترديد گفتيد ان شا ا... كه انجام ميدن!

    نه!! آقاي سلحشور فرد شما اون آدم ساده و معتقدي كه در ظاهر نشون مي ديد نيستيد!!شما اصلا اعتقاد درستي هم نداريد!! شما اصلا خوب نيستيد!!شما باطن پستي داريد!!! شما همين طور هم راجع به قتل ندا نظر داديد كه اون روز تو امير آباد درگيري نبوده!! در صورتي كه من دو كوچه پايين تر از محل حادثه ساكن هستم و صداهاي شعار مردم رو كه حتي از تو كوچه امون مي اومد رو ميشنيدم! سنگ هاي كف خيابان فاطمي و امير آباد و با چشم هاي خودم ديدم! دوستم خون كسايي رو كه اهل محل مي گن قاتل هاي ندا بودن و مردم به قصد كشت زدنشون رو خودش رو در كليسايي كه تو اون كوچه هست ديده! كسي كه طرفداري قاتل ها رو بكنه كسي كه از ظالم حمايت بكنه كسي كه طرفدار جاسوس پرور ها بشه هيچ فرقي با قاتل و ظالم و جاسوس نداره ...آقاي سلحشورفرد شما باطن كثيفي داري، رهبرت هم عين خودته! تربيت و طرز صحبت كردنتون هم عين احمدي نژاده،فقط يادت باشه همون اكبر گنجي كه عاليجناب سرخپوش رو چاپ كرد و آبروي هاشمي رو برد راجع به فتواي قتل هاي زنجيره اي هم گفت كه كي داده!!

    به اندازهي تمام ثانيه هايي كه يكي از آشناهام تا الآن تو زندان بوده و جرمي نداشته به اندازه ي هر اشكي كه به خاطر گاز اشكاور از چشم هاي برادرم كه مي خواست بياد خونه ريخت به اندازه ذره ذره هاي ترسش به اندازه لحظه لحظه هايي كه نتونستم به خاطر شنيدن صداي گلوله بعد از الله و اكبر گفتن هاي مردم درس بخونم به اندازه ي همه ي دروغ هايي كه دولت گفت همه تون همه ي طرفدارا و حامي ها ومدافعان دولت و خود دولت و رهبرتون بايد جواب پس بديد خدا به شما رحم كند ما كه با دين مردم بازي نكرديم و ظالم نبوديم از روز قيامت وحشت داريم خدا بداد شما برسه!!!حتي تحمل شنيدن صداي الله و اكبر رو نداريد كه براي ساختمون ها احضاريه مي فرستيد!

    ممنون كه سرمون منت گذاشتي كه تا حالا باعث نشدي از دانشگاه بندازنمون بيرون، خدا رو كه ديگه نمي تونيد فيلتر كنيد، يه روزي حق ما رو ازتون ميگيره!!!!!

    من ديگه حاضر نيستم به هيچ وجه وقتمون براي خوندن اراجيفي كه شما و دوستانتون مي نويسيد چه اينجا چه گروه هدر بدم، ايميلي هم كه فرستادم به گروه كسايي كه دم از مخالفت با احمدي نژاد مي زدند اجازه ندادند فرستاده بشه با اين كه هيچ جمله ي بدي هم نداشت فقط احتياج به گوش شنوا داشت كه نداشتند...

    خدا همه ي ظالمان و دروغگويان و طرفداران و حاميان و مدافعانشان را لعنت كند!!!

    پاسخ

    ممنون. لطف داريد شما به بنده حقير. اين ايميل آخرم رو درباره به اصطلاح استفتائات اقاي مصباح بخونيد ببينيد همفکراي شما چه دورغايي مي سازن. البته نمي دونم، شايد هم فوروارد کننده اين دروغ ها خود شما بوديد. هرچي باشه اگه ما و دولتمون دروغ ميگه ولي دورغ ساختن از دروغ گفتن به مراتب زشت تره
    + دانشجو 

    1.من اصلا اسمي از مهندس موسوي در نظرم آورده بودم؟ پيشنهاد مي كنم يكبار ديگر با دقت نظرم را بخوانيد، يادتان باشد هر سه كانداي بازنده مي گويند تقلب شده نه يك نفر

    2.چه قبل از انتخابات سال 84 و چه قبل از انتخابات سال 88 مطلب توهين آميزي در مورد آقاي احمدي نژاد نگفتم الآن هم نمي گويم فقط انتقاد كردم، همين. ولي طرفداران دولت نهم در روزنامه هايشان(وطن امروز، كيهان) و در سايت هايشان (رجا نيوز، خبر گزاري فارس) به صراحت هم كاريكاتور مهندس موسوي را كشيدند هم به اصلاح طلبان و طرفدارانشان و اعضاي ستاد انتخاباتيشان توهين كردند( فاطمه رجبي)، جناب سلحشور فرد اگر كسي به احمدي نژاد توهين كرد حقوق بگير دولت نبود! خبرگزاري و روزنامه با بودجه ي دولت نداشت كه بين مردم مجاني پخش كند!

    3. بنده شش ماه قبل ادعاي تقلب در انتخابات كردم؟ بهتر است برويد تاريخ را مطالعه بفرماييد ببينيد در تاريخ جمهوري اسلامي ايران چه كساني در انتخابات مجلس از طرف شوراي نگهبان(!) متهم به تقلب شده اند، در همين جواب نظر من شما چندين بار به من تهمت زديد...

    4. از نظر علمي ثابت شده است كه در انتخابات ايران تقلب شده است ما فقط نمي توانيم از نظر حقوقي ثابت كنيم چون وزارت كشور دست شماست اثبات اين قضيه مثل اثبات وجود خدا براي كسي است كه عمري كافر بوده...

    زمان همه چيز را مشخص خواهد كرد آقاي سلحشور فرد...خدا بداد متعصبان كور برسد!

    در ضمن شما دو نظر را پاك كرده بوديد نه يكي...

    + دانشجو 

    ببينيد ما اعتقاد داريم تقلب شده و شما اقليت هستيد و مخالفان احمدي نژاد اكثريت و رهبر شما طرفداري اقليت را كردند، ما اعتقاد داريم اين حرف ها تهمت نيست حقيقت است، و رهبر شما به ما تهمت مي زند كه مي گويد ما تهمت مي زنيم ما از همان اول هم آقاي هاشمي را قبول نداشتيم و نداريم و بحثمان سر ايشان نبوده و نيست، اين اختلاف از اساس و پايه هست و تا شما نخواهيد طالب حقيقت شويد به آن نمي رسيد تا اين طرز فكر را كه رهبر نائب امام زمان است و احمدي نژاد اسلام ناب محمدي و مخالفان احمدي نژاد اكثرا لامذهب و طرفداران احمدي نژاد قشر فقير و مظلوم جامعه هستند را كنار نگذاريد و مثل ديد مسيحيان به مسيح به رهبرتان نگاه كنيد حقيقت را پيدا نمي كنيد

    از ما گفتن بود...

    پاسخ

    اين اعتقاد و ادعاي تقلب در انتخابات يک تهمته که شما و ميرحسينتون هيچ سند قابل بررسي و پيگيري براش ارائه نداديد. امثال شما قبل از انتخابات سال 84 به آقاي احمدي نژاد توهين مي کرديد. شما 6 ماه قبل از برگزاري اين انتخابات ادعاي تقلب کرديد. ميرحسينتون هنوز صندوق ها باز نشده بود گفت گزارشاتي که از ستادها رسيده نشون ميده ما قطعاً برنده انتخابات هستيم.علم غيب داشت يا به کف بين و رمال مراجعه کرده بود؟ مگه نمايندگان ايشون پاي صندوق ها از مردم نظرسنجي مي کردن يا رأي ها رو نگاه مي کردن؟ اگه اين کار رو کرده باشن که خود اين کار تقلب و تخلفه! قبل از شکايت به شوراي نگهبان و پيگري قانوني گفت آي مردم بريزيد تو خيابونا. وقتي هم شکايت کرد(البته با کلي گويي نه مستند) منتظر بررسي نموند و باز اعلاميه تحريک آميز منتشر کرد. تو که اين ناظران و مجريان انتخابات رو قبول نداشتي چرا انتخابات رو تحريم نکردي؟ اگه واقعاً حرف حساب داشتي بعد انتخابات يه فراخوان مي زدي و از ناظرات مي خواستي مستندات و موارد تقلب رو گزارش کنند اونوقت مستند به پيوست گزارشات ناظران به شوراي نگهبان ارائه مي دادي تا هر مورد تخلف مربوط به هر صندوق رو بررسي کنند. کجاست گزارش تخلف از سوي ناظراني که پاي صورتجلسه ها رو امضا و تأييد کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    + دانشجو 
    چه جوريه؟اين نظرايي كه اين جا مي نويسن يهو عوض ميشه؟قبلياشو پاك مي كنيد جديد مي زارين يا همون قبليا رو اديت مي كنيد؟
    پاسخ

    نميدونم چجوريه. من فقط يه نظر توهين آميز به رهبري رو حذف کردم
    + دانشجو 

    آقاي خامنه اي با سخنراني جمعه خود از ولايت جمهور مردم خارج شد. او ديگر رهبر ايران نيست. او رهبر پاره اي از مردم ايران است که ما باور داريم در اقليت اند. از امروز ايران رهبران تازه اي به خود خواهد ديد. رهبراني که با مردم خود رابطه اي تازه دارند. اين پايان رهبري آقاي خامنه اي و آغاز دوره اي است که در آن رهبران نقش بازي خواهند کرد. سخن او ديگر براي ما فصل الخطاب نيست. چون او سخني از سخنان ما را نمي شنود. سخني از انچه ما مي خواهيم نمي گويد. او با زبان گروهي خاص حرف مي زند و نه با زبان جمهور مردم.

    آقاي خامنه اي نشان داد که تمام تلاش ها براي اينکه او رهبر همه ما باشد شکست خورده است. او سالها ست که راهي ديگر مي رود اما امروز بر همه مردمي که به او هنوز اميدي داشتند نشان داد که او رهبر آنها نيست. اقاي خامنه اي عملا به اتکاي يک بخش از مردم که به نظر او مردم ترند دارد بخش ديگري از مردم را که نمي بيند و نمي خواهد ببيند سرکوب مي کند. آقاي خامنه اي از 40 ميليون راي دهنده حرف مي زند و به آن مي بالد اما وقتي پاي مردم به ميان مي آيد آنها را که به رئيس جمهور محبوب اش راي نداده اند مردم نمي شمارد.

    آقاي خامنه اي رهبر ما نيست. از دل ما با خبر نيست. ما را دشمن مي پندارد. رئيس جمهوري را که ما بر خلاف نظر او انتخاب کنيم در منگنه مي گذارد. براي او راي مهم نيست. وگرنه خاتمي 20 ميليون و 22 ميليون راي داشت. چرا ميدان وسيع احمدي نژادي را نداشت؟ چرا مطبوعاتي را که ما مردم راه مي اندازيم از ديد او پايگاه دشمن اند و بايد يک به يک به کوچکترين خطا يا بهانه بسته شوند؟ چرا اگر مردم محترم اند و بايد به آنها باليد چون راي به نظام او داده اند رهبران و فرزندان و کوشندگان مردم را يک به يک دستگير مي کند و به زندان مي اندازد؟

    آقاي خامنه اي رهبر گروهي از مردم ما ست. غمي نيست. اما مشکل اين است که مي خواهد راه بر گروههاي ديگر از مردم ببندد تا وارد قدرت و تصميم گيري نشوند. اين را به هزار راه مي توان نشان داد. اين را مردم حس مي کنند. مي بينند که قدرت در ميان گروه کوچکي دست به دست مي شود. بين اغنياي وابسته به آقاي خامنه اي. او حتي به رهبران قديمي انقلاب هم روي خوش نشان نمي دهد چه رسد به ما مردم معترض در خيابان. در دستگاه آقاي خامنه اي، به قول ايمايان، مرتضوي ها و شريعتمداري ها و حسينيان ها و محسني اژه اي ها و جنتي ها و مصباح ها مقرب اند و مقرب تر مي شوند .در اين نظام جايي براي هيچ کس که راي ديگري داشته باشد نيست.

    آقاي خامنه اي جمعه از رهبري همه ما استعفا داد و به رهبري گروه معيني از هواداران اش تنزل کرد. او به آساني توانست يک اپوزيسيون بزرگ را که بنا به همان آمار رسمي خودشان 13 ميليون نفرند ناديده بگيرد و آنها را تهديد کند. همان کاري که وقتي اين اپوزيسيون راي 20 ميليوني هم داشت مي کرد. مشکل او اين است که مي خواهد اين جمعيت را ناديده بگيرد و خود را از شر اين صداهاي مزاحم نجات دهد. او حق خود مي داند که بگويد نظرش به رئيس جمهور کنوني نزديک تر است. اين بزرگترين خطاي او بود. رهبري که قانون اساسي ما نشان مي دهد رهبر اين حزب و آن حزب نيست. خودش هم نمي تواند حزب داشته باشد. حق هم ندارد کنار يکي بايستد. اين کار او نيست. کار او حفظ نشاط عمومي مردم است و حفظ پيوند آنها با ايران و نظام سياسي اش. او با ايستادن در کنار احمدي نژاد رسما به اپوزيسيون بزرگ ايران اعلام کرده است که با انها نيست

    لكم دينكم ولي دين

    پاسخ

    اگر اکثريت مردم رأي به يک گروه و طرز تفکري دادند که وارد عرصه قدرت شود شما چرا رهبري را متهم مي کنيد به اينکه: "مي خواهد راه بر گروههاي ديگر از مردم ببندد تا وارد قدرت و تصميم گيري نشوند."؟ انصاف و عدالت حکم مي کند که رهبري از رييس جمهور منتخب مردم در برابر سيل تهمت ها، توهين ها، فحاشي ها، هتک حرمت ها، سياه نمايي ها، بي انصافي ها و ... حمايت کند و اين در واقع حمايت از مردمي است که ممکن است از شدت اين اهانت ها به ريس جمهور منتخبشان منفجر شوند و در واقع رهبري با اين اعلام موضعشان و ايستادن در کنار منتخب مردم، از اين انفجار جلوگيري کردند و اين بزرگترين خطر کردن او بود مانند آتش نشاني که در دل آتش مي رود براي مهار آن. ايشان در يک موقعيت حساس جلوي يک بدعت خطرناک غيرقانوني را گرفتند و در برابر بي قانوني و ديکتاتوري اقليت با قوت ايستادند ضمن اينکه به رأي و نظر آنان احترام گذاشتند و سابقه و شخصيت افراد مورد حمايت اين اقليت را هم به نيکي ستودند
    + احسان 
    در ضمن اين احمدي نژاد هرچي هم كه ديكتاتور باشه بهتر از اون آقايونيه كه شعار ضد ديكتاتوري ميدن
    بابا چرا يادتون رفته چرا فقط هركي هرچي گفت رو باور ميكنين تمام آدمايي كه توي سن راي بودن بايد يادشون باشه دوره هاي قبل رو يادتونه ستاد امربه معروف با مردم چكار ميكرد؟ لابد اونا خوب بود اما حالا كه كلا اون ستاد با اون آدماي.... جمع شده و به جاش گشت ارشاد توسط پليس گذاشتن بده؟!
    فكر كنين ببينين دارين سنگ كيو به سينه ميزنين!
    اوني رو كه معمولي ترين چيزا رو هم توي 8سال نخست وزيريش حوال اي كرده بود ؟! (تا يه عده حواله باز و نورچشمي مردم رو به بهانه ي حواله بچاپن؟ و 1000 تا چيز ديگه ماداريم كيو گول ميزنيم؟ ميگن بايد دفع افسد به فاسد كرد نه فاسد به افسد! اگه احمدي نژاد بده اونا كه كارنامه ي عملشون بدتره !
    پاسخ

    سلام آقا احسان. خيلي ممنون. جالب توجه بود. با اجازه سر فرصت از مطالبتون توي بحث در يك گروه اينترنتي استفاده مي كنم
    روزنامه طقلب سبز منتشر شد
    لينک بده اخوي
    پاسخ

    سلام. ممنون. قبلاً سر زدم يه نظر هم دادم. خيلي جالب و باحال بود. جواب اين آدمي بي منطق و خفن رو بايد همين طوري داد. بازم سر مي زنم. لينك هم سر فرصت ميدم. نعطيلاتم شروع شه يه خونه تكوني و حذف و اضافه هايي توي لينك ها ميخوام اعمال كنم
    + مشعل خالدار 
    نامه تازه ميرحسين موسوي به شوراي نگهبان (? تير)ء
    بسمه تعالي
    شوراي محترم نگهبان

    سلام عليكم. بازگشت به نامه شماره 33512/31/88 مورخ 5/4/1388 معاون اجرايي و امور انتخابات آن شورا، همانگونه كه در دو نامه قبلي اعلام گرديد گسترة تخلفات و تقلبات انجام شده در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و موارد نقض قوانين از سوي دولت و وزارت كشور كه بخشي از آن در نامه مورخ 28/3/88 رئيس سازمان بازرسي كل كشور مستند و وارد تشخيص داده شده به حدي است كه منحصر كردن رسيدگي به شكايات مربوط به تخلفات انتخاباتي به بازشماري ده درصد صندوق هاي رأي نمي تواند به جلب اعتماد و اطمينان مردم كمك كند و افكار عمومي را در خصوص نتايج اعلام شده اقناع نمايد.ء

    بر اساس آنچه كه قبلاً به آگاهي آن شورا رسيد حجم تخلفات و اقدامات مغاير قانون در چهار بخش:ء

    الف. فعاليتها، تبليغات انتخاباتي و اقدامات تا پيش از روز رأي گيري

    ب. عمليات اخذ رأي و شمارش آرا

    ج. جمع بندي و اعلام نتايج آرا

    د. اقدامات پس از رأي گيري و اعلام نتايج آرا

    به گونه اي است كه چاره اي جز ابطال انتخابات و برگزاري مجدد آن باقي نگذاشته است. به عنوان نمونه به برخي از اهم عناوين تخلفات و اقدامات مغاير قانون اشاره مي شود كه از مصاديق "تأثير در نتيجه كلي انتخابات" موضوع تبصره ماده 33 قانون انتخابات رياست جمهوري است و ابطال اين انتخابات را اجتناب ناپذير مي سازد (تفصيل هر يك از اين عناوين به پيوست ارسال مي شود):ء

    نقض صريح، گسترده و جسورانه ماده 68 قانون انتخابات و استفاده وسيع از امكانات دولتي و منابع عمومي و مداخله آشكار تعدادي از اعضاي دولت، مديران ارشد و استانداران و مديران اجرايي به نفع نامزد حاكم.ء

    عدم رعايت بي طرفي از جانب صدا و سيما و ايراد اتهامات اثبات نشده كه بخشي از آنها از سوي دادستان كل كشور عمل مجرمانه تلقي شده است و نيز تبليغ گسترده و جانبدارانه رسانه هاي متعلق به دولت ( ايرنا، روزنامه هاي دولتي و سايتهاي خبري ) به نفع نامزد حاكم.ء

    وقوع گسترده جرايم موضوع ماده 33 قانون انتخابات رياست جمهوري در زمينه هاي زير كه مخالف نص صريح بندهاي ماده مذكور اند:ء

    خريد رأي از طريق توزيع سود سهام عدالت و پرداختهاي نقدي به خانواده هاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي و روستائيان و عشاير و نظاير آن.ء

    تهديد و تطميع در امر انتخابات از طريق افراد وابسته به دولت و پرداخت وجوه نقد به اعضاي شوراهاي اسلامي و افراد ذي نفوذ و ...ء

    عدم اطمينان از خالي بودن صندوقها قبل از لاك و مهر و نيز گم شدن يا خارج شدن تعرفه ها و صندوقها از شعب اخذ رأي با توجه به عدم حضور ناظران و گزارشهاي واصله.ء

    عدم اخذ رأي از بخش قابل توجهي از واجدين شرايط با محدود كردن زمان اخذ رأي و تخلفات متعدد در روز رأي گيري از قبيل مديريت تعرفه ها و ايجاد كمبود تعرفه در شعب اخذ رأي.ء

    تقلب در رأي گيري كه عليرغم چاپ بيش از 12 ميليون تعرفه اضافي و نيز چاپ حدود 2.5 ميليون ( و به قولي بيشتر ) تعرفه جديد بدون شماره سريال با مجوز يكي از اعضاي شوراي نگهبان در روز قبل از رأي گيري، كمبود تعرفه در حوزه هاي اخذ رأي را شاهد بوديم و بدون ترديد با كنترل ته برگ هاي تعرفه ها با بانك اطلاعات ثبت احوال حجم عظيم آن قابل اثبات است و نيز تخلفات شمارش و تجميع آرا.ء

    توصيه به رأي دادن به نامزد مشخص توسط اعضاي شعبه و ناظران و اساساً شكل گيري بخش قابل توجهي از شعب اخذ رأي و ناظران شوراي نگهبان از ميان هواداران نامزد حاكم.ء

    ايجاد رعب و وحشت براي رأي دهندگان و هواداران آنها در يك هفته منتهي به روز اخذ رأي و حمله به ستادها و هواداران در تجمعات قانوني تبليغاتي در مناطق مختلف كشور.ء

    ايجاد محدوديت هاي متعدد براي نمايندگان ناظر ستادهاي نامزدها براي حضور در جلسات هيأت هاي اجرايي، مراكز شمارش و تجميع آرا و بخش قابل توجهي از شعب اخذ رأي.ء

    قطع سرويس پيام كوتاه در روز رأي گيري به عنوان ابزار پيش بيني شده براي نظارت بر شعب اخذ رأي و انعكاس تخلفات از سوي ناظرين ستادهاي اينجانب جهت پيگيري قانوني و قطع تلفنهاي همراه و ثابت كميته صيانت از آرا در زمان تجميع و اعلام نتايج.ء

    طراحي ساز و كاري غير قابل نظارت و مغاير قانون براي تجميع آراي شمارش شده و اعلام نتايج آرا به صورت مهندسي شده ( آن هم در حالي كه قبل از شروع اعلام نتايج از سوي ستاد انتخابات وزارت كشور، نتايج انتخابات در سايتهاي وابسته به دولت، سپاه و روزنامه كيهان درج شده بود )ء

    مداخله گسترده و غيرقانوني بخش هايي از نيروهاي مسلح قبل و حين انتخابات كه خلاف نص صريح نظر حضرت امام (ره) مي باشد.ء

    وجود بيش از 170 حوزه اخذ رأي با ميزان آراي مأخوذه بين 95 تا 140 درصد.ء

    حمله به ستادهاي انتخاباتي در شهرستانها و تهران و پلمپ ستاد مركزي اينجانب و دستگيري رئيس و اعضاي فعال آن كه موجب اخلال در گردآوري كامل اسناد و مدارك تخلفات انتخاباتي گرديد.ء

    كه همه موارد فوق دال بر وجود تخلفات برنامه ريزي شده و سازمان يافته جدي در امر برگزاري انتخابات است. از آنجا كه بنابر اعلام شوراي نگهبان بخشي از تخلفات صورت گرفته در انتخابات دهم رياست جمهوري بيرون از دايره صلاحيت بررسي آن شورا است و نيز بخش هايي از اعتراضات قانوني علاوه بر شخص وزير كشور و عوامل و مجريان آن وزارتخانه متوجه نحوه عملكرد تعدادي از اعضاي خود شوراي نگهبان و تخطي آنها از ضوابط قانوني و نقض بيطرفي است، رسيدن به يك داوري منصفانه در اين مورد اساساً نمي تواند در حيطه شوراي نگهبان و به طريق اولي در حيطه هيأتي باشد كه منتخب اين شوراست، گذشته از اينكه برخي از افراد اين هيآت در اين انتخابات موضع بيطرف نداشته اند و نسبت به نتايج آن پيش از بررسي، اعلام موضع كرده اند كه اين مسأله به رفع ابهامات و اقناع افكار عمومي كمك نمي كند.ء

    لذا اينجانب ضمن تأكيد مجدد بر ابطال انتخابات به عنوان مناسب ترين راه برون رفت از معضل ايجاد شده و بازسازي اعتماد عمومي و صرفاً براي اينكه راهي نيز جهت رسيدگي از طريق يك هيأت حكميت ملي گشوده بماند و اعتراض قانوني مردم در مرجعي مورد رسيدگي قرار گيرد كه بتواند مورد اجماع ملي و وفاق عمومي بوده و رأي آن مورد قبول عموم رأي دهندگان و مايه اطمينان خاطر مردم باشد، پيشنهاد مي كنم كه موضوع به حكميتي شرعي و قانوني و مستقل كه مورد اتفاق نامزدها و حمايت آن دسته از حضرات آيات و مراجع عظام تقليد كه حل و فصل موضوع را پيگيري نموده اند، باشد ارجاع داده شود.ء

    ميرحسين موسوي
    + خدا 

    ذَلِكَ بِأَنَّهُمُ اتَّبَعُوا مَا أَسْخَطَ اللَّهَ وَكَرِهُوا رِضْوَانَهُ فَأَحْبَطَ أَعْمَالَهُمْ ????

    أَمْ حَسِبَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ أَن لَّن يُخْرِجَ اللَّهُ أَضْغَانَهُمْ ????

    سوره محمد (ص)
       1   2      >