سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709284

  بازدید امروز : 104

  بازدید دیروز : 67

تکلیف الهی

 
این قرآن ریسمان خدا و نور روشن گر و درمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: یکشنبه 95/12/29::: ساعت 10:49 عصر

جلوه ای دیگر از نقش امام جامعه در سکانداری کشتی جمهور به سمت اسلام و جلوگیری از انحراف:

مرحوم حجة الإسلام هاشمی رفسنجانی خطاب به نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی: «از هیاهوی اقلیت صاحب تریبون نهراسید! جامعه دیگر به شرائط قبل برنمی گردد که بعضی ها خانه نشینی را فرهنگ اسلام می دانستند.»(3 آبان 1395)

دکتر حسن روحانی در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های المپیک و پارااُلمپیک: «آن دورانی که زن فقط آشپزی و بچه داری می کرد سپری شده است...آیا خداوند همه عالم را برای مردها و تنها یک آشپزخانه سه در چهار را برای زن ها آفریده است؟! معلوم است که این حرف غلط است. »(14 اسفند 1395)

رهبر انقلاب در دیدار مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السّلام) :«برخی افراد با به رُخ کشیدن حرف های ناقص و پوچ غرب در خصوص نگاه اسلام به زن خدشه وارد می‌کنند. این #فریفتگان_غافل ، خانه‌داریِ زن را تحقیر می‌کنند. خانه‌داری یعنی تربیتِ انسان، و تولید والاترین محصول و متاع عالم وجود یعنی بشر.»(29 اسفند 1395،
سالروز ولادت حضرت زهرا"سلام الله علیها")

دکتر علی شریعتی: «چنین شخصیتی به نام امام ... پیشواست تا در پرتوی هدایت او، امّت حرکت و جهت حرکت خویش را گُم نکند»(کتاب «شیعه»/ صفحه47)


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک