سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708355

  بازدید امروز : 139

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 93/12/15::: ساعت 11:0 صبح

سلسله نکات «اخلاق در فضای مجازی»/مقدّمه

متأسفانه در شبکه های اجتماعی گاهی دیده می شود حتی برخی افراد حزب اللهی و بسیجی هم که با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری درباره حضور فعال در فضای مجازی گروه تشکیل می دهند، بدیهیات اصول اخلاقی را مراعات نمی کنند و به مجادله و متلک پرانی به همسنگران خود می پردازند.

به عنوان مثال در گروهی که با هدف تشویق افراد ولایت مدار به عدم استفاده از نرم افزارهای بیگانه نظیر وایبر، واتساپ و ... و استفاده از نرم افزارهای داخلی چون بیسفون تشکیل شده است، افرادی با ادعای مهره ولایت بودن مرتب دیگران را با عناوین مختلف مورد استهزاء و تحقیر قرار می دهند.

این ها تنها گوشه ای از هتاکی های کسانی است که می خواهند با کار فرهنگی مردم را قانع کنند که از اپلیکشن ها و نرم افزارهای بیگانه استفاده نکنند.

این ها هتّاکی های بی شرمانه فردی است که به عنوان فعّال فرهنگی و تحلیل گر فضای مجازی در برخی نشریات و رسانه ها قلم فرسایی می کند.

کسانی که در جبهه خودی، اسلحه و چماق انواع فحاشی ها را نثار دیگران می کنند.

کسانی که قبل از اینکه بدانند اسلحه شان را به کدام سمت بگیرند، در شبکه های اجتماعی جبهه تشکیل میدهند.

کسانی که دلسوز مردمند و می خواهند مردم در زمین دشمن بازی نکنند اما می بینید که بر سر یک تذکر مشفقانه و برادرانه برای رعایت احترام دیگران چگونه پرونده سازی موهوم می کنند، تهدید می کنند و بارها و بارها انگ ضدیت و هتاکی نسبت به ولایت می زنند(این ها احتمالاً از مزیت های استفاده از نرم افزارهای وطنی است که این قبیل افراد ما را ترغیب به استفاده از آن می کنند!):




--------------------------------
انعکاس در سایت قسم:

سلسله نکات «اخلاق در فضای مجازی»/مقدّمه
سلسله نکات «اخلاق در فضای مجازی»/مقدّمه 

مهره های بی اخلاق ولایت نباشیم

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک