سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708347

  بازدید امروز : 131

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 92/8/10::: ساعت 3:17 عصر

پس از آنکه رییس جمهور اسلامی ایران حاضر به مذاکره تلفنی با رییس جمهور آمریکا شد، و پس از آنکه آمریکا برای چندمین نشان داد صداقت ندارد و باز هم در موضع طلبکارانه و قلدرمآبانه قرار گرفت و مقام معظم رهبری اشاره به اشتباه بودن برخی از این دست اقدامات مسؤولین در نیویورک نمود، تصور می کردیم دولتمردان تدبیر و امید متنبه می شوند و درس عبرت می گیرند که نباید در مقابل شیطان بزرگ منفعلانه ژست بگیرند و حرف بزنند و عمل کنند.

اما متأسفانه می بینیم گویا حضرات به خاطر تحرکات خودجوش مردمی در مخالفت با استکبار و افشای ماهیت واقعی سردمداران آمریکا، در مقابل شیاطین احساس شرمساری می کنند تا حدی که می بینیم شکایت ایران بابت فیلم های ضدایرانی ساخت ایالات متحده را پس می گیرند، همایش های افق نو و هالیوودیسم لغو می شود و حتی بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» را هم تحمل نمی کنند!

آری، لبخند و اعتماد به آمریکا در شرایطی از سوی برخی دولتمردان رقم می خوردکه امروز بعد 34 سال از حماسه تسخیر لانه جاسوسی، حتی دولتمردان اروپا هم فهمیده اند سفارت آمریکا در خاک کشورشان کارکردی غیر از جاسوسی ندارد و اصولاً آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

گویا باز دوباره فریادی ابوذرگونه لازم است. از همان جنس فریادهایی که علیه دولت مدعی گفتگوی تمدن ها زده شد؛ کافی نبود که پس آن همه وادادگی دولت اصلاحات(از قبیل اظهار تاسف خاتمی به علت گروگان گیری اعضا سفارت آمریکا در ایران در جریان مصاحبه با کریستین امانپور، اظهار همدردی دولت وی با آمریکا پس از انفجار برج های دوقلو ، کمک اطلاعاتی دولت اصلاحات به آمریکا در جریان حمله به مواضع طالبان در افغانستان، ادبیات منفعلانه برخی مقامات دولت اصلاحات و ... )، جنگ تمدن ها را شروع کردند و ایران را محور شرارت نامیدند؟!

حالا خوشتان آمد پس از آن مذاکره تلفنی و لبخند زدن ها و قند توی دل بعضی ها آب شدن ها گفتند: "ما می‌دانیم که فریب کاری، جزیی از DNA [ایرانیان] است." ؟!

کلیپی از سخنرانی حماسی استاد حسن عباسی در سوم خرداد سال 1383
لینک دانلود: تی شرت آمریکایی

و اینک:
اجتماع بزرگ "مرگ بر آمریکا" برگزار می گردد


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک