سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708185

  بازدید امروز : 41

  بازدید دیروز : 13

تکلیف الهی

 
روز ستمدیده بر ستمکار سخت‏تر است ، از روز ستمکار بر ستم کشیده . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: یکشنبه 92/6/3::: ساعت 11:18 عصر

ماه مبارک رمضان گذشته شروع کردم به تدوین کلیپ های صوتی برگزیده از سخنرانی های قدیمی شیخ حسین انصاریان که سال ها قبل در ایام ماه مبارک رمضان در آن شرکت داشتم و نوار کاست آن را تهیه کرده بودم.

از جمله بخش های کوتاهی که قصد داشتم از آن کلیپ صوتی درست کنم و فرصت نکردم و فکر می کردم می ماند برای سال بعد، شامل گزیده ای کوتاه از مناجات پس از سخنرانی ایشان در شب ششم ماه مبارک رمضان سال 1372شمسی بود که مناسب است امشب به بهانه شب اول تدفین مرحوم معین رئیسی(عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور) منتشر کنم.

کسی که بسان امّت یک نفره* در پی تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی بود و در این راه و در حالی که به عنوان مسؤول برگزاری نشست سالانه اتحادیه در حال تلاش و فعالیت بود، دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آری معین عزیز که برای فعالیت های فرهنگی، افزایش بصیرت سیاسی دانشجویان، تدفین شهدای گمنام در دانشگاه و ... سر از پا نمی شناختی، امشب که از دوندگی در راه حق باز ایستادی، اینچنین بگو: لینک دانلود

درضمن این را هم در وبلاگ دیگرم گذاشتم: فیلم: ایمنی بالش (به یاد معین عزیز)

توصیه می کنم اولین نظر را هم بخوانید؛ شامل جملاتی از زنده یاد نادر ابراهیمی که مرحوم معین رئیسی در وبلاگش گذاشته بود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
* - لقبی که همواره معلّمم، استاد محمد اکرمی به اینگونه جوانان دغدغه مند انقلابی می دهد و من تا به حال در هیچ پیامی به مناسبت درگذشت این جوان عزیز به چنین لقبی برنخوردم.

خبرهای مرتبط با درگذشت دانشجوی فعال فرهنگی، مرحوم معین رئیسی:

پیام قدردانی خانواده مرحوم "رئیسی" از دانشجویان و جامعه دانشگاهی

پیام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در پی درگذشت معین رئیسی

به یاد دانشجوی مجاهد مرحوم معین رئیسی، مبــارزه تمـــامی نــــدارد...



در پی درگذشت معین رئیسی؛
اطلاعیه شماره 2 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

پیام تسلیت 39 انجمن اسلامی دانشجویان سراسر کشور؛
جامعه چشم انتظار بهره گیری از وجود و دانش رئیسی بود

تشییع و تدفین معین رئیسی با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین برگزار شد + تصاویر

پیام تسلیت مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت درگذشت معین رئیسی

اطلاعیه‌ی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل به مناسبت درگذشت "معین رئیسی"
مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک "معیین رئیسی"


پیام تسلیت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در پی درگذشت معین رئیسی

پیام تسلیت معاون فرهنگی وزارت علوم به مناسبت درگذشت معین رئیسی


معین رئیسی، یکی از فعالین دانشجویی درگذشت


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک