سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708291

  بازدید امروز : 75

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
این دانش دین است، پس نیک بنگرید که از چه کسی دین خود رامی گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: شنبه 92/5/5::: ساعت 4:12 عصر

یکی از خاطره انگیزترین و بهترین ماه های مبارک رمضانی که تجربه کردم، ایامی بود که پای منبر حجة الإسلام شیخ حسین انصاریان می رفتم.

قصد دارم به تدریج گزیده هایی از نوارهای کاستی را که در آن ایام تهیه کردم، انتخاب و تبدیل به فایل صوتی کنم.
در ابتدا می خواستم فرازهایی از سخنرانی و مناجات پایانی یکی از بهترین مجالس آن ایام را تقدیم کنم که با توجه به جملات عشقولانه ای که اخیراً در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی دیدم، فعلاً همین فراز پایانی کمتر از یک دقیقه کفایت می کنه؛ چرا که هر وقت کسی خسته، پکر، داغون، عصبی و مریض شود، مستجاب شدن همین دعای ساده کفایت می کند تا قبل از اینکه منتظر باشد کسی دستش را بگیرد، مشکلات درونی اش حل شود:

لینک دانلود از پرشین گیگ

لینک دانلود از رسانه مهر


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک