سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708344

  بازدید امروز : 128

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
نمازگزار محبّت فرشتگان و هدایت وایمان و نور معرفت دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 92/4/13::: ساعت 11:26 عصر

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال جاری، یکی از دوستان دوران دانشجویی اینچنین شادی خود را از پس خلق حماسه سیاسی - که باید باعث برانگیختن حس همدلی و تقویت رفاقت ها شده باشد- بروز داد:

کسانی که خیارو با رنگ سبز قبول نکردن الان باید بادمجونو با رنگ بنفش تحمل کنن! نوش جانشان

ما هم چنین جوابی دادیم:

بادمجون بنفش قانونی، به ز خیار سبز غیرقانونی چماق به دست

فکر می کنید رفیق ما چه جوابی داشت؟ بخوانید و شما هم در بهت و تعجب من سهیم باشید:

و قل لّلذین لایؤمنون إعملوا علی مکانتکم إنّا عاملون/وانتظروا إنّا منتظرون 121-11 (البته غلطاشو درست کردم اینجا)

حقش بود من هم آیه ای در مذمت تهمت(... و من یحتمل بهتاناً و إثماً ...) برایش می فرستادم اما بگذار بگذریم.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک