سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709145

  بازدید امروز : 32

  بازدید دیروز : 56

تکلیف الهی

 
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: چهارشنبه 91/9/8::: ساعت 7:17 عصر

رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در عاشورای سال 1389 شمسی در جمع عزاداران حسینی با 

اردوغان در عاشورای سال 1389

ذکر مصیبت امام حسین(علیه السلام) و تجلیل از متانت و صبر تاریخی حضرت زینب(سلام الله علیها) گفت: "وقتی می شنویم در یک جایی یک انسان معصوم و بیگناه به قتل رسیده کربلا، امام حسن، امام حسین و حضرت علی اکبر (علیهم السلام) یادمان می آید و قلبمان به لرزه می افتد"

وی سپس با اشاره به حادثه تروریستی در چابهار که منجر به شهادت 38 انسان بی گناه شد، ادامه داد: "ما حملات تروریستی را چه در ایران و یا هرگوشه ای از دنیا رخ دهد محکوم می کنیم. ما نمی خواهیم کربلاهای جدیدی را شاهد باشیم. نمی خواهیم با کشتارهای جدید تنمان به لرزه بیافتد. وقتی در پاکستان، یمن، عراق در مسجدی بمبی منفجر می شود باور کنید احساس ناراحتی کلیه انداممان را به درد می آورد و حادثه کربلاً را مجدداً شاهد می شویم. قتل انسانهای معصوم جنایتی پست است".

رهبر خود خوانده جهان اسلام! تروریست های مورد حمایت تو در صدد حرمت شکنی و تخریب بارگاه مطهر حضرت زینب(سلام الله علیها) برآمده اند و تو قلبت به لرزه در نمی آید و همچنان از این جنایت کاران پست حمایت می کنی!

کودک به دار آویخته شده سوریکربلاهای جدید و کشتارهای جدید به وسیله سلاح های ارسالی تو مدت هاست در سوریه برپا شده و تن تو به لرزه نیافتاده است!

بمب ها یکی پس از دیگری در سوریه منفجر می شود و هنوز هیچ جای اندام تو درد نگرفته است!

کودک 3 ساله در سوریه به دار آویخته می شود و تو همچنان سینه چاک حقوق تروریست های چند ملیتی در سوریه هستی!

راستی تو که در اجلاس داووس پس از جنگ 22 روزه غزّه علیه شیمون پرز پرخاش کردی و جنایاتش را در حق کودکان غزّه محکوم کردی، چطور در طول جنگ 8 روزه اخیر غزّه نه نطق آتشینی از تو علیه جنایت کاران دیدیم و نه ذکر مصیبتی از جانب تو برای انسان های معصوم و بیگناه شنیدیم؟

حرکت آن روز تو یک نمایشنامه سفارشی برای فریب مسلمانان بود یا اینکه در طول سال های پس از آن چنان شکمت را از مال حرام انباشته کرده اند که فطرت حق طلبی تو به خاک سیاه نشسته و روحیه حق گویی خود را در قمار با اربابان زر و زور و تزویر باخته ای؟

بدان که مظلومین و حق طلبان عالم نه به واسطه فریاد و ذکر مصیبت تو بپا خواسته اند و نه به واسطه خاموشی و سکوت تو از پای می نشینند.

آری، سوریه همچنان محور مقاومت باقی خواهد بود و روسیاهی به ذغال باقی خواهد ماند.

-------------------------------

لینک همین یادداشت در عمّارنامه


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک