سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709285

  بازدید امروز : 105

  بازدید دیروز : 67

تکلیف الهی

 
دانشمندان، امنای امّت من هستند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: دوشنبه 89/5/4::: ساعت 9:56 صبح

می خواستم این رباعی را به مناسبت سالروز حماسه 22 خرداد و فتنه های پس از آن تقدیم کنم ولی بعضی از دوستان بحث هایی را مطرح کردند که دیدم اگر این رباعی را در وبلاگم قرار دهم ممکن است فکر کنند برای اینکه حرفی و جوابی برای آن ها نداشتم رو به شعرسرایی آوردم.
لذا قصد داشتم بخشی از بحث هایی را که با این دوستان داشتم با مقداری تغییر و تکمیل در وبلاگم قرار دهم که متأسفانه هنوز فرصت نکردم.
حالا برای اینکه به روزرسانی وبلاگم زیاد از حد به تأخیر نیفته فعلاً این رباعی را داشته باشید تا إن شاءالله سر فرصت به بحثمون بپردازیم:
من سبزم سبز فتنه گر/
پارسال این موقع بر پا کردم شرر/
پشت کردم به ناموس وطن/
حیثیت کشورم را دادم هدر.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک