• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : پاسخ پيامك هاي تخريبي 6
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آينده 
    تعدادي از خودروهاي شخصي با نمره‌هاي استتار شده، توسط گشت نيروي انتظامي اسکورت شده و نيمه شب‌ها به تخريب بنرهاي تبليغاتي کانديداهاي رياست‌جمهوري به جز دکتر احمدي‌نژاد مي‌پردازند.

    به گزارش آينده، از ساعت يک بامداد که سطح شهر کاملا خلوت مي‌شود تعدادي از خودروهاي شخصي که توسط ماشين‌هاي گشت نيروي انتظامي اسکورت مي‌شوند، با حرکت در ميدان‌ها و خيابان‌ها به تخريب و پاره کردن بنرهاي تبليغاتي کانديداهاي رياست‌جمهوري به جز رييس‌جمهور فعلي مي‌پردازند.

    بنابر اين گزارش، به طور نمونه در ساعات اوليه بامداد چهارشنبه دو خودروي پژو و پرايد از اين گروه که با دو سمند نيروي انتظامي اسکورت مي‌شدند، در ميدان وليعصر، خيابان وليعصر و ميدان فاطمي به پاره کردن و تخريب بنرهاي تبليغاتي کانديداها مشغول بودند.

    در اين زمان برخي شهروندان با مراجعه به اين گروه از افراد، علت اين اقدام را جويا مي‌شوند و مي‌پرسند: «اگر اقدام شما قانوني است، پس چرا نمره اتومبيل را استتار کرده‌ايد و اگر اقدامتان غيرقانوني است، چرا نيروي انتظامي شما را اسکورت مي‌کند؟ واگر هم اين بنرها غيرقانوني، است چرا به بنرهاي آقاي احمدي‌نژاد کاري نداريد؟»

    در اين هنگام افراد لباس شخصي که به تخريب بنرها مشغول بودند، اين شهروندان را تهديد به دستگيري مي‌کنند و مامورين انتظامي با دخالت در موضوع مدعي مي‌شوند که لباس شخصي‌ها از پرسنل فرمانداري هستند.

    با پي‌گيري‌هاي خبرنگار «آينده»، يک منبع آگاه در فرمانداري تهران با تکذيب شديد دست داشتن در اين اقدامات گفت: اکثر قريب به اتفاق پرسنل فرمانداري با اين‌گونه اقدامات مخالفند و محال است در آن مشارکت کنند، اما برخي اخبار غير‌رسمي حاکي از عقد قرارداد فرمانداري با يکي از نهادها براي انجام اين‌گونه اقدامات است.

    گفتني است خبرنگار «آينده» توانست شماره پلاک استتار شده خودروهاي مذکور را به دست آورد که شامل خودروي پژو به شماره 631 ق 66 ايران 33 و خودروي پرايد نقره‌اي به شماره 359 ه 14 مي‌باشد.
    + محمود 
    اين احمدي ن‍ژاد احتمالا فرق بالا و پايين رو نمي دونه که اين عکسها رو ديده غصه خرده که چرا رييس جمهور فرانسه شيراک بالاي پله هاست... بميرم الهي... شايد هم هاله نور دور سرش تو تلويزيون افتاده بوده، منعکس شده، درست نديده... درد و بلاش بخوره تو سر همه اون ايلي که بهشون نامه داد اما محل بهش نگذاشتن...
    پاسخ

    ? تصاوير بي احترامي شيراک به رييس جمهور سابق http://biataberavim .blogfa.com/ post-161. aspx
    + شاعر 
    هاله نوري بدرخشيد و در سازمان ملل ابروي ملت ايران برد!
    دربدر دنبال منشائش گشتند و ديدند چراغ قوه اي بوده
    که دکتر دروغين آکسفورد در آستين سردار ميلياردي گذاشته
    که رييس دولت رياکار سر مردم خويش با آن شيره بماليده!


    پاسخ

    الحمد لله اين دولت اونقدر شفافه كه خورده خاك شيري اگه باشه زود بر ملا ميشه و جدا ميشه. ولي 4 سال بعد 8 سال حاكميت اصلاح طلبا تازه داره كم كم دستشون رو ميشه و ما هر روز يكي يكي اونا رو از شبكه هاي اربابانشون داريم زيارت مي كنيم
    سلام
    خدا قوت
    مطالب باحاليه
    موفق باشيد