• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : خطر تفکرات مصباح
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    آيا وقت آن نرسيده که پيله هاي مادي را بشکافيم و به سوي او پرواز کنيم ؟
    منتظرت هستيم
    "طرح به سوي کمال "
    سلام آقاي برادر
    چه عجب يادي از اموات كرديد!
    به اندازه خودم مي خواستم به خاطر اينكه به استاد مي پردازيد تشكر كنم...
    اين قضيه انجمن حجتيه هم پيچيده تر از اين حرف هاست...
    به هر حال خوش حال مي شيم به ما هم سر مي زنيد..
    التماس دعاي بسياريا علي


    سلام من سوالهايي داشتم از مطلب شما وآنها را پر رنگ كردم اگر ممكن است براي من و كساني كه مطالب شما را به طور كامل مي خوانندو سوالاتي برايشان پيش مي آيد توضيح بيشتري بدهيدممنونم

    ----------------------------------------------------

    آيا ايشان بيشتر از تفکرات انجمن حجتيه چه انجمني است؟؟؟ پدر آقاي ابطحي به تفکرات چه انجمني ؟؟؟؟؟ نزديک است /// آقاي ابطحي که اين مطالب را از خودش نگفته، بلکه از يار هميشه همراه امام(ره) منظورتان كيست؟آقاي توسلي؟؟؟ ابطحي؟ و هميشه همراه حضرت امام(ره)

    ///کجا بود وقتي که روزنامه ها كدام روزنامه اگر زحمتي ندارد و امكانش هست مطالب را با لينك گذاشتن روشن مي كنيد؟ تيتر زدند"خون به خون شستن محال آمد محال" و از قول اکبر گنجي نوشتند که عاشورا نتيجه طبيعي خشونتي بود که پيامبر در جنگ بدر به کار برد(!) کجا بود وقتي اين آدم ادعا کرد افکار امام(ره) به موزه تاريخ رفته است؟کجا بود وقتي توحيد را به تمسخر گرفتند و نوشتند: دو خط موازي به هم نمي رسند مگر اينکه خدا بخواهد! کجا بود وقتي احکام اسلام و مطابق نص صريح قرآن را خشونت و ضد حقوق بشر معرفي مي کردند؟ ببخشيد من شنيده بودم بعضي همچنين حرفهايي زدند اما نمي دانم چه كسي مي شود بنويسيدوجواب حق و دندان شكن اين حرفها چيست
    ///// آقاي توسلي!؟؟؟كيه

    پاسخ

    با سلام. انجمن حجتيه انجمني است که مي گويد ما بايد دست روي دست بگذاريم تا فساد زياد شود تا امام زمان (عج) ظهور کند.منظور از يار هميشه همراه امام(ره) مرحوم توسلي است که هر وقت شما تصوير امام(ره) را در حسينيه جماران ببينيد ايشان را هم با عمامه و محاسن سفيد مي بينيد.منظور روزنامه هاي زنجيره اي فتنه انگيزي بود که با اعتراض مقام معظم رهبري درشان تخته شد. موردي هم که ذکر کردم مربوط به روزنامه صبح امروز بود که جستجو کردم سايتش وجود ندارد که بخواهم لينک کنم.جواب دندان شکن اين خزعبلات را هم علامه مصباح و شاگردانش داده اند و براي همين ايشان مبغوض و مورد حسد و کينه منافقان و همراهان آگاه و غير آگاه آن ها هستند.

    چندي پيش من خود بخشي از فيلم محرمانه اعترافات سيد حسن ابطحي را ديدم كه براي چندمين بار سابقه و ادعاهاي گذشته خود را زير برد؛ از جمله كتاب هايش را. و يادم مي آيد كه چند سال پيش در بولتني خواندم كه مرحوم آيت الله العظمي فاضل لنكراني كتاب هاي ايشان را مصداق كتب ضاله شمردند!

    پس تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل

    پاسخ

    سلام. خيلي ممنون از اطلاعاتي که داديد. اميدوارم اين کتب ضاله لااقل از کتاب فروشي مسجد مقدس جمکران جمع شده باشد.

    با سلام

    پيشاپيش بعثت رسول گرامي اسلام حضرت ختمي مرتبت (ص)رابه شما تبريك مي گويم

    باآرزوي موفقيت شما

    وبلاگ زيبايي داريد