• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : جنايت هاي خميني(؟!)
  • نظرات : 2 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوست 

    راستي ما وقتي تو تمام شئونات و مراسمها و راهپيماييهامون شعار مرگ بر اين و اون رو سر ميديم ايا تحمل اينرو هم داريم كه يكه بگه مرگ بر ....و چيزي نگيم«منظورم شما و دوستاتونه»قطعا ميگيد نه واين يعني استبداد يعني فاشيسم يعني هر چه براي خود ميپسندي براي ديگران نپسندي .

    و همچين نظامن حسن خطرناكه حسن!

    پاسخ

    سلام.جواب اين نظر را هم سر فرصت مي دهم.
    + دوست 

    دوست من مهم اينه كه ما الان چي داريم

    حرفهاي خنده دار ميزني مردم «البته اگه همه مردم شما نباشيد»و از جمله من اگه جرءت داشتيم تو اينترنت و بطور ناشناس پيغام نميگذاشتيم

    تو فكر ميكني اگه يكي مثل من تو جامعه بخواد اعلام مخالفت كنه ميتونه ازادانه زندگي كنه ؟اصلا تريبوني داره؟ما كه اصلا زنداني سياسي و افرادي كه مثلا تحت عناوين كذايي مجرم امنيت ملي اسيرند نداريم !!!!!!!!!!!!!!

    جووناي ما رو تو خيابونها نميگيرند كتك نميزنند اگه هم هست همشون اوباشند !!!!!!!!!!!!!!!1چون مو هاشون بيرونه و اقايون ميگن بايد تو باشه.

    دوست عزيز واسه خودتون ميبريد و ميدوزيد به مردم هم ميگيد بايد بپوشيد چون ما ميگيم.هيچ مخالفي هم نباشه.

    دوست من ميدونم ميخواي مثل هميشه كه شماها كم مياريد بگي خط قرمز ولي بابا خط قرمزتون داره ملت رو خفه مكنه

    بازي بسه فقط بدونيد به فرموده اون جناب كفر موندنيه ولي ظلم نه

    پاسخ

    سلام. جواب اين نظرت را در سه صفحه نوشتم بايد سر فرصت تايپش کنم، شايد هم به دليل طولاني شدن، به عنوان يادداشت بعدي وبلاگم بياورم.موفق باشيد.
    سلام
    مطلب خوبي نوشتيد
    خدا رهبرمون امام خامنه اي رو در پناه خودش حفظ كنه
    يا حق
    + دوست 

    كاش قلب همه مسولان كشور مثل شما پاك بود اما غافليد كه دارند از شما و احساساتتون سو استفاده ميكنن.

    به هر حال از نظر من و خيليها از اين مردم خميني عامل اين استبدادها بدبختيها فسادها و نامردمداريها بوده و هست وشما نميتونيد ما و اين واقعيات رو ناديده بگيريد.

    ما جزئ مردم دنيا هستيم همه از يه جنس ادم

    دوست دارم جرات اينرو داشته باشي كه نخواي نظر من رو حذف كني

    پاسخ

    با سلام و تشکر به خاطر جرأت در ارسال نظرتان.عزيز من، همين جرأت و جسارت را مديون چه کسي هستي؟زمان آن شاه ملعون، قبل از امام چه کسي جرأت داشت به شخص اول مملکت توهين و جسارت کند؟چه کسي جرأت داشت آمريکا را تحقير کند و ابهت پوشالي آن را در هم بشکند؟متهم کردن، زير سوال بردن و ايراد شبهه خيلي ساده است(مثل خراب کردن يک ساختمان با يک ديناميت در عرض چند ثانيه) و با يک جمله ساده مي توان اين کار را انجام داد، اما رد اتهام و تحليل منطقي موضوع به اين سادگي نيست(مثل بنا کردن دوباره آن ساختمان خراب شده) و در مقابل هر جمله، بايد جمله ها، صفحه ها، مقاله ها و بلکه کتاب ها نوشت که فعلاً متأسفانه فرصت اين کار و يا حداقل معرفي کارهاي انجام شده در اين خصوص را ندارم.اميدوارم در حال حاضر ساير بازديدکنندگان جواب مناسب تري براي شما داشته باشند.موفق باشيد.

    سلام عليكم و رحمة الله

    ...

    به گروه بسيجي هاي آقا خوش آمديد. اميدوارم خيلي زود اين گروه را رها نكنيد.

    يا حق

    + نويسنده 

    منظورتان هر چه باشد و محتوا هر چقدر هم سالم، باز تيتر زشتي را انتخاب كرده ايد، خيلي زشت!

    فكر مي كنيد به خاطر محتواي خوب، حق داريد چنين تيتر زشتي را انتخاب كنيد و اثر بدي را روي ذهن مخاطب حك كنيد؟ آن هم به خاطر جلب توجه و 4 تا كليك؟

    جلب توجه به چه قيمتي؟

    پاسخ

    با سلام و عرض تشکر به خاطر حساسيت مقدس و ارسال نظرتان، به قول آقاي خاتمي:«زنده باد مخالف من»(البته کاري ندارم خودش و حاميانش چقدر به اين شعار عمل کردند)همانطور که مي دانيد تيتر در چنين محيط شلوغ و پلوغي بايد تا حد امکان کوتاه و گويا باشد، اگر علامت هاي سؤال و تعجب را کنار تيتر نمي گذاشتم، معني زشتي تداعي مي کرد ولي درج علامت(؟!) کنار آن تيتر يعني اينکه دارم در نقد ديدگاه دشمنان و مخالفان امام(ره) با تعجب مي پرسم«آيا خميني جنايت کار بود؟!» من نمي خواهم فقط موافقانم اين مطلب را بخوانند، آيا اگر مثلاً تيتر «نقش امام خميني(ره) در بيداري جهان اسلام» و از اين قبيل را انتخاب مي کردم، دشمنان و مخالفان حضرت امام حاضر بودند روي آن کليک کنند؟ منتظر نظر ساير عزيزان در اين خصوص هستم.

    سلام

    اومدم دهنت رو صاف كنم !

    ديدم اي بابا منظورت يه چيز ديگست دهنم صافيد !

    دمت گرم

    سلام

    بايد وضو گرفت به ديدارت اي پير اي پاسدار انسان در انجماد خانه تاريخ

    و اكنون ما چه مات و مبهوت در نبودنت و هرچه از هجرانت مي گذرد با شكوه تر مي شوي بدرود اي مخزن اسرار

    منتظر قدوم مبارك شما در مهر نما هستيم يا علي

    + سيد محمد جواد شاه صاحب 

    آفرين .عالي بود.

    آقا سلام بي نهايت خوشحال شدم از ديدن اين وبلاگ شما. شما از معدود آدمهايي بوديد و هستيد كه هنوز ياد نگرفته‏ايد نان را به نرخ روز بخوريد و از جهت ثبات قدم و عدم تغيير اصول هيچ تفاوتي با ده سال پيش نداريد. اين چيزها در اين دوره و زمانه واقعا كمياب است. من سايت شما را لينك دادم