• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : عکس: پارکينگ اختصاصي شهرداري!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اميد 
    پولدارايي که تعطيلات به تعطيلات خانوادگي ميرن سفرِ مالزي و فرانسه. گاهي هم باباهه ميگه "شما بريد عزيزاي دلم! من کار دارم... بايد براي يه قراردادي برم تاجيکستان". (هميشه هم لطف خدا شاملِ حالشه که هواپيماش سقوط نميکنه، وگرنه اسمش از ليست قرباني‌هايِ پروازِ تهران-پاتايا مياد بيرون)
    پولدارايي که سرريز سرمايه‌شون جاي ايران ميره سمتِ دوبي و ترکيه. ميرن اونجا ويلا ميخرن و خريد ميکنن، آخه ميدوني "جنس اونا بهتره! اصله!". پولداراي خروج ارز با هزار تا کلک از کشور و فرار از ماليات. پولداراي خپل شده از بي‌عرضگيِ دولت. پولداراي دولتي. کسايي که ميخندن کنار استخر و با هم سلفي ميگيرن و درندگي از چهره‌هاشون ميريزه. هيچوقت هم از خودشون نمي‌پرسن الان که ما اينجاييم، چند نفر رو دارن با لگد ميندازن از خونه‌شون بيرون؟ چند نفر براي 70 هزار تومن پول اعدام شدن؟ پولدارايي که کارآفرين نيستن، انگلن! از اين دست به اون دست ميدن و ده برابر سود ميکنن. پولدارايي که به اينجا رسيدنشون مساويه با سرويس شدنِ صدها خانواده. بوي گندشون زده بالا. داريم خفه ميشيم.
    بله جناب بسيجي عزيز، همين تو که فکر ميکني خيلي درست فکر ميکني و با اين طرز فکرت داري 8 سال دولت احمدي نژاد رو تبرئه ميکني...تو و امثال تو هم مقصريد
    پاسخ

    همه اينايي که گفتي زمان احمدي نژاد يهويي به وجود اومد؟