• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : عکس: پارکينگ اختصاصي شهرداري!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اميد 
    اين شما بسيجيان که هشت سال احمدي نژاد توش با شعار عدالت سر کار بود و درست همون روزا قيمت خونه و اجاره از پهنا رفت تو ماتحت ملت صداتون در نيومد. واردات ماشين بالا گرفت و مازراتي سوار ها مث قارچ زياد شدن. همونا که باباهاشون هر شب من و تو ميبينه و به روح ممدرضا درود ميفرسته، اما صبحش يقه رو تا دسته ميبينده و ميره بانک دولتي تا با يه کم دستمال زدن و "سلام عليکم و الرحمة الله" گفتن، کاراي ال سي رو بندازه جلو و بره جنس بنجول بياره از چين؛ تا گند بزنهتو کار و کاسبي کارخونه‌ها و کارگاه‌هاي داخلي. همونا که پشت ماشين چند صد ميليوني‌اي که به لطفِ وام‌هاي کت و کلفتِ با بهره‌ي پايين گرفتن ميشنن و سر چار راه وقتي چند تا کودک کار ميبينن، پنجره رو ميدن بالا تا صداي آهنگ ليدي گاگا رو بهتر بشنون. نه پولدار بودن بد نيست. اما تو ايران پولدار شدن مشکوکه. پولدار شدني که اغلب با ايجاد کار همراه نيست، بلکه با بيکار شدن کلي آدم به وجود مياد. هشت سال مهرورزي عاقبتش شد تبليغاتِ "لاکوست" رو ديوارا و ديگه خبري از "دنيس تريکو" نبود. هشت سال، بهشتِ دلال‌ها و کاسباي تحريم. کسايي که وقتي داشتيم به فاک مي‌رفتيم آخرين لگدا رو به جنازه‌ي صنايع داخلي زدن.تا وقتي مازراتي و پورشه ميرونن، با شعارِ "وقتي همه ميدوشن چرا من ندوشم" خودشون رو راحت کنن. آخر سالي هم ميرن بازارچه خيريه محک و از اون چند ميليارد سود سالانه، 200 هزار تومنش رو ميدن به غرفه گوشواره‌هاي دست سازِ "خاله کتي" و فاکتور خريدش رو هم ميذارن کاور فتو تا ملت بيان کامنت بذارن:
    How Generous.
    پولداريِ لابي کردن و رانت. پولداريِ پيمانکاريِ فلان قرارداد با دولت و چاپيدنِ بيش از 50 درصد بودجه‌هاي پروژه با جعل سند.
    پاسخ

    سلام. شما متولد چه سالي هستي؟ تخم لق تجمل گرايي و تبليغ کالاهاي لوکس و مانور اشرافي گري و اينا که زمان کارگزاران سازندگي و حاکميت کرباسچي بر بلديه تهران کاشته شد. يه سر به موضوع "رنجنامه هاي دهه هفتاد" توي همين وبلاگ بزن