• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : انتخابات و دزد ماشين
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    در ضمن سخنان اقاي لاريجاني رو در مجلس خطاب به اقاي احمدي نژاد و جريان انحرافي و ارتباط اونها با سران منافقين فراموش نکرديم...اگر شما انصاف داشتيد ابتدا به سخنان اقاي لاريجاني که از باسابقه هاي انقلاب و معتمدين نظام هستند گوش ميسپرديد و بعد به اتهام هاي ساختگي اقاي شريعتمداري و کيهان که هيچ پايه و اساسي نداره توجه ميکرديد.

    باز هم خوشحال ميشم سندي از اتهامات اقايان خاتمي و موسوي که در اين متن به انها زده شد،ارائه بفرمائيد.

    + رضا 

    8-روز 13 آبان به نفع آمريکا چه کسي شعار داد؟ميشه شعاري که در حمايت از آمريکا در اون تظاهرات سر داده شد رو بگيد شايد در اون روز که ما چيزي جز مرگ بر روسيه و چين نشنيديم،در جاي ديگر شعاري در حمايت از امريکا هم سر داده شده بوده که ما تا الان از آن بيخبريم؟چطور شما در بغل روسيه و چين افتاده ايد و ما نبايد از اين موضوع شکايتي کنيم؟روسيه اي که بيت المال اين مملکت رو به چپاول ميبره و شما ساکت هستيد؟درياي خزر رو به اندازه سهم کوچکترين کشور حاشيه درياي خزر حاضر به تقسيمش با ايران نيست؟روسيه اي که چه جنايت هايي در آذربايجان ايران انجام داد؟چقدر خوب است همه جانبه به وقايع نگاه کنيد و از تک بعدي بودن خارج شويد...


    + رضا 

    6-چه مدرکي وجود داشت که نتيجه گرفتيد تصوير امام از جانب جنبش سبز پاره شد؟ شايد تاکتيک طرف مقابل بود براي بد نام کردن اونها و سرکوب شديدتر.شما که در راهپيمايي هاي خودتون به راحتي عکس هاي امام و رهبري رو کف خيابان رها ميکنيد و در آخر ماموران محترم شهرداري عکس اون 2 بزرگوار رو بايد از سطح شهر جمع آوري کنند!!

    7-چطور شما انقدر از پاره شدن عکس امام(که کاري بس مضموم)بود خونتان به جوش آمد ولي وقتي 3جوان برومند اين کشور در بازداشتگاه کهريزک کشته شدند دم بر نياورديد؟؟ساکت نشستيد و نظاره گر بوديد؟اگر پسر اقاي روح الاميني در بين کشته شده ها نبود اصلا کار به علني شدن اين جريان ميکشيد؟چرا از کشته شدن 7نفر در 25 خرداد چيزي به زبان نياورديد؟؟نکنه عکس ها و فيلم هاي اون سال رو نديد!!اگر تمايل داشتيد بنده حاضر هستم صدها عکس و فيلم از تير خوردن و کشته شدن افراد به وسيله نيروهاي امنيتي برايتان بفرستم

    + رضا 
    1-خوب در اين آدرسي که شما داديد،متني رو شاهد بودم سراسر از اتهامات واهي و بي اساس که فقط از قلم حسين شريعتمداري و روزنامه کيهان بر مياد.
    2-اگر شواهد و مدارک مستدلي وجود داره،قبول،چرا به صورت علني ارائه نميکنيد که همه مردم از اونها آگاه بشن؟چرا فقط امت حزب الله از اونها خبر داره؟مدارک واريز دلارهاي ملک عبدالله رو ارائه کنيد.همکاري آشکار خاتمي و موسوي و کروبي رو با مثلث امريکا اسراييل و انگليس ارائه کنيد!فقط در حد تهمت براي خودتون مدرک و سند ساختيد؟
    چطور شما به راحتي ميتونيد به يک جوان پر از شور و احساسات برچسب امريکايي بودن بزنيد و دستگير کنيد و حتي جان اون رو در بازداشتگاه بگيريد؟ولي اقاي خاتمي رو با اين همه اتهام زده شده که بسيار سنگين هست و احتمالا در صورت اثبات حکم سنگيني هم داره،به راحتي از خيرش ميگذريد؟
    3-اونهايي آراي 40 ميليوني و حماسي مردم رو ناديده گرفتن،که قبل از کنفرانس مهندس موسوي در سايت هايي نظير فارس و ايرنا در ساعت قبل از 10 شب خبر پيروزي احمدي نژاد رو با کسب آراي 60% اعلام کردن.چرا حمايت اقاي جنتي رو قبل از انتخابات که به صورت علني از احمدي نژاد حمايت کردن رو توهين به شعور ملت نميدونيد؟چرا از حمايت اشکار سپاه و خط دهي راس نظام،در مورد حمايت از احمدي نژاد چيزي به زبون نمياريد؟اين حمايت ها توهين به شعور ملت نيست؟ شما فکر کرديد بقيه ملت که با شما،در مورد عقايدتون اختلاف دارن،فراموشي گرفتن و 4سال گذشته رو يادشون رفته؟
    فکر ميکنيد ما نماز جمعه 29 خرداد و حمايت صريح رهبري از احمدي نژاد در مقابل هاشمي(که نماينده تفکر اعتدال گري و حمايت گر 2کانديد ديگر بود) يادشون رفته؟اينها توهين به شعور ملت نيست؟اينها خط دهي نبود براي سرکوب مخالفين احمدي نژاد؟قاعدتا چنين حمايت علني از احمدي نژاد در مقابل اقاي هاشمي،نشان دهنده حمايت راس نظام در قبل از انتخابات از احمدي نژاد هم بوده
    5-اگر کساني آمدند و شعار جمهوري ايراني دادند،شما که با اعمال خودتون،بر روي واژه اسلام خط کشيديد

    + رضا 
    البته بنده هم انتظار بحث با شما رو نداشتم.امثال شما در اين 8 سال با داشتن "حب نفس" و "حس خود برتر بيني" خيلي از افراد رو به جاهل بودن و نادان بودن متهم کرديد.اين حس دشمن شناس بودن و بصيرت داشتن شما هم ناشي از همان غرور و حب نفس شماست..
    البته فقط شما نيستيد که اين حس رو با خود حمل ميکنيد...در عربستان "وهابي"ها هم همين حس رو دارند.در پاکستان"طالبان"هم در اين حس با شما مشترک هستند.در اسراييل هم خاخام هاي تندروي يهودي هم چنين حسي دارند.پديده ي نو محافظه کاران و تندرو ها ظاهرا در کل جهان رو به افزايش است و متاسفانه در کشور ما هم چنين پديده اي در حال رشد و افزايش است.انشاالله اگر توانستيد از جايگاه کبر و غرور پايين بياييد و به راحتي تهمت جاهل بودن به افراد نزنيد و از جايگاه احترام با طرف مقابل سخن بگوييد بنده هم با کمال احترام حاضرم در رابطه با انتخابات 88 و تقلب با شما بحث کنم و شايد هم از شما بياموزم و در افکار خودم تجديد نظر کنم.
    پاسخ

    ببين، برادر داناي من که ازخود برتر بيني و حب نفس و ... منزّهي! به جاي اين توهين ها برو به همون آدرسي که دادم جواب سؤالاي منو بده
    + رضا 
    حتي با مقايسه ساده ي اين انتخابات با انتخابات گذشته کاملا مشخص ميشه که 4سال پيش تخلفات گسترده اي روي داد.اعلام زود هنگام خبرگزاري فارس و ايرنا در ساعت 10 شب 22 خرداد 88 ااولين شوکي بود که به مردم وارد شود اخراج نمايندگان کانديداها و حتي در بعضي موارد صادر نشدن کارت نمايندگان کانديداها...اما باز هم دليلي نميشه که حاکميت هر دفعه بخواد تخلف کنه...شايد وجدان درد گرفتن اين دوره...شايد دنبال سوپاپ اطمينان ميگشتن...شايد ديگه هزينه ي اضافي نميخواستن پرداخت کنن...موضع گيري هاي سال 88 راس نظام کاملا روشن بود و حجت بر همه گروهاي ذي نفوذ در انتخابات کاملا مشخص شده بود که کي بايد از صندوق اسمش در بياد.اين دوره هم بخوبي ثابت شد که 25 ميليون راي سري قبل ظاهرا قسمت اعظمي از اون از کره مريخ اومده بود.چون برخلاف انتخابات 92 سال 88 نه تنها چنين شوري از انتخابات احمدي نژاد در کشور بر پا نشد،بلکه روز شنبه 23 خرداد حداقل در تهران جو حاکم بر مردم کاملا مشخص بود که در بهت و حيرت فرو رفتن.
    پاسخ

    به نظرم بايد اين ضرب المثل اصلاح بشه:"آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند" .درستترش اينه:"آنکس که نداند و نخواهد که بداند در جهل مرکب ...".جز درباره تقلب بحث نمي کنم: <pb:Rep>
    + Fateme 
    8sal ushun gand zad...
    bebinim in 4sal ishun ch mikonan...
    hadeaghal age harchi beshe khodemun entekhabesh kardim na digaran!!!
    پاسخ

    آهان، خودتون انتخاب کرديد.پس معلوم ميشه غير از خودتون رو غيرخودي و خس و خاشاک ميدونين؛ درسته؟. يعني 8 سال پيش 13 ميليون خودتون بوديد و 24 ميليون ديگران بودند که نبايد به غير از کانديداي مورد نظر شما رأي مي دادند و به همين خاطر بايد شادي به کامشون تلخ مي شد.