• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : جامعه ايمن قاليباف
  • نظرات : 2 خصوصي ، 21 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     


    سلام خوبي؟

    واقعا من ميخوام بدونم تو چه قدر واقع بيني ؟

    واقعا نظرت در ارتباط با قاليباف اينه

    چرا زود قضاوت مي کني

    آيا به تصميمات و سياستهاي همه مسئولين همين نگاه را داري

    انشاله که جواب خوبي بدي

    چون من منتظرم تا بهت ثابت کنم شما فقط چيزي براتون مهمه که خودتون قبول داريد.

    پاسخ

    عليک سلام. ممنون.يعني به نظر شما آدم نبايد چيزي براش مهم باشه که خودش قبول داشته باشه؟ خوب بله، من جامعه ايمن رو قبول دارم و نمي تونم ببينم مسؤولي که شعار جامعه ايمن و آرامش شهروندان رو ميده به ايمني و آرامش ما اهميت نميده و جلوي پنجره اتاق خواب ما زمين رو باز فوتبال درست مي کنه. اگه واقعاً تحقق شعارهاي جامعه ايمن براش مهم بود لااقل يک سوله سرپوشيده فوتسال مي ساخت نه يک زمين روباز که اهالي محل از جيغ و عربده کشي و فحاشي فوتباليست هاي معزز فيض ببرن
    صفر را بستند تا ما به بيرون زنگ نزنيم.از شما چه پنهان ما از درون زنگ زديم!!!حسين پناهي
    عظمت ملت ايران را حضور مردم در انتخابات نشان مي‌دهد.(مقام معظم رهبري)

    با سلام ادب و احترام

    دوازدهم اسفندماه، زمان برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است. اين انتخابات نيز همچون انتخابات گذشته آزموني براي بصيرت، آگاهي و حضور ما در دفاع از انقلاب اسلامي و ارزش هاي به پا خواسته از آن است.

    همانگونه که مقام معظم رهبري مي فرمايند:«درست در نقطه‏ ي مقابل خواست دشمنان، همه‏ ي ما بايد در انتخابات حضور فعالي داشته باشيم» زيرا انتخابات،‌آبروي ملي، يکي از شاخص هاي رشد ملي و وسيله اي براي عظمت ملي است.

    از اين رو با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بر حضور پرشور و آگاهانه ملت شريف و قهرمان ايران در پاي صندوق هاي راي، و همچنين هجمه سنگين دشمنان قسم خورده اسلام مبني بر عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بر خود لازم ديديم به عنوان وظيفه شرعي و ملي با تمام زمينه حضور گسترده مردم عزيزمان را در انتخابات فراهم کنيم.

    از اين رو، از شما دعوت مي کنيم تا با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حضور آگاهانه» در آن وبلاگ وزين و درج مطالب جنبش اينترنتي حضور آگاهانه ما را در اين امر خطير ياري فرماييد.

    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در وبلاگ جنبش اينترنتي منتشر خواهد شد.
    آدرس اينترنتي جنبش: http://jonbesh.mihanblog.com
    دكون خوبي داري بيا بما سر بزن
    پاسخ

    خيلي خيلي ممنون. باشه به دکون شما هم سر مي زنم

    پنجمين طرح ملي وبلاگ نويسي بوي سيب با محتواي عاشورايي در استان قم به همت راديو معارف و همياري نهادهاي فرهنگي طي محرم و صفر 1433 (آذر و دي 1390) در دو بخش اصلي و جنبي با حضور دکتر لاريجاني رياست مجلس شوراي اسلامي ،دکتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ،دکتر صوفي معاونت صدا، با تقدير از برگزيدگان اين دوره به کار خود خاتمه داد.

    بر خود ميباليم که جناب آقاي محمد عابديني يکي از نويسندگان وبگاه بر و بچه هاي ارزشي از افتخار آفرينان و برگزيدگان اين مسابقه بودند .ايشان توانستند در بخش اصلي و در قسمت ريز نوشته هاي عاشورايي رتبه دوم را کسب کنند. سفر سوريه گواراي وجودتان (+)

    با عرض سلام خسته نباشيد

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    به دوست خوبم خوبيد انشالله

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    با موضوع : انتخابات و بيداري اسلامي

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    آپم

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    منتظر حضور سبزت هستم

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    يا علي

    پاسخ

    سلام. سلامت باشيد. به روي چشم، حتماً سر مي زنم
     <      1   2