• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : بذرهاي عاشورا + فيلم سخنان استاد اکرمي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من 
    مي گم اين خامنه ايتونم که سيگاري از کار در اومد، طرفدار کي هستي برادر؟
    پاسخ

    خدا رو شکر که پس از برگزاري کنفرانس بيداري اسلامي و سخنراني روشنگرانه ايشان و در اين برهه حساسي که خفاشان شب پرست در به در به دنبال گرد پاشيدن به صورت ماه هستند تنها نقطه ضعفي که پيدا کردند اين است که ايشان در گذشته سيگار و پيپ مي کشيدند. چه زماني؟ زماني که تمام عالم و آدم و از جمله پزشکان غربي از فوائد سيگار مي گفتند و حتي با لباس پزشکي تبليغ سيگار را مي کردند و بسياري از علما هم با اعتماد به سخن پزشکان سيگار مي کشيدند. اما برادر، ديگر نمي گويي به محض اينکه متوجه شد تمام اين حرف ها در محسنات سيگار حرف مفت است و سيگار جز ضرر چيزي ندارد، سيگار کشيدن را ترک کرد. همانطور که شهيد آويني هم سيگار مي کشيد و به محض اينکه متوجه شد سيگار کشيدن در شأن ياور مهدي(عج) نيست بدون هيچ تشريفاتي براي ترک تدريجي يکباره سيگار را ترک کرد
    سلام
    ان شالله بذرهاي خون شهدايمان انقلاب مهدي بشود ....

    پاسخ

    عليک سلام برادر. إن شاءالله

    سلام
    خوبين ؟ خسته نباشيد
    اميدوارم وبلاگتون روز به روز پربارتر و مفيد تر بشه .
    با يه مطلب جديد به روزم ، حتما سر بزنيد و نظرتون رو بگيد .
    منتظر هستم .

    قسمتي از مطلب :
    بنده فعلا کاري به زنان بي حجاب ندارم ، طرف سخن من در اين مطلب زنان و دختراني است که نام "باحجاب" را دنبال خود مي کشند اما غافل از اينکه بد حجابند و در مورد حجاب خود دچار جهل مرکب هستند .
    زناني که هم جامعه و هم خودشان خيال مي کنند که جزء با حجاب هستند ولي فرداي قيامت با با بي حجاب ها و لخت و عريان ها يک جا عذاب خواهند شد .

    ... چقدر دردناک است ، زني که تمام عمر در گرماي تابستان چندين لايه لباس پوشيده و خود را به زحمت انداخته و با وجود فشار گرما حجاب خود را کنار نگذاشته به خاطر بي توجهي به چند نکته ساده دچار چنين عذابهاي سختي شده و با بي حجابان و ... محشور شود .
    چند نمونه از انحرافتي که در حجاب وارد است را عرض مي کنم ، اميدوارم خواهراني که توجه نداشته اند از اين پس بيشتر دقت کنند .
    1 - بسياري از خانمهاي چادري يا غير چادري با حجاب وجود دارند که چند تار موي آنها ( به اصطلاح کاکل) هميشه بيرون است ،تعداد اين تار مو متغيير است ، از دو سه تار مو تا .... که گاها توجهي ندارند ، و برخي ها اصلا اين مساله را معصيت و گناه نمي دانند .

    2 - ..

    پاسخ

    عليکم السلام. ممنون، لطف داريد. سر مي زنم إن شاءالله