• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شجاعت مهستي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 40 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    + ......... 
    آقا ! شما كجا اين فيلم باطل! را مشاهده فرموديد . اين همه فعاليت در جامعه وجود دارد كه اصل اسلام را در لباس اسلام نابود مي كنند گراني بدبختي در جامعه اسلامي . آقايان مذهبي و كساني كه مدعي دينداري هستيد فرياد اعتراضتانان به هم لباس ها و هم آيين هايتان كجا رفته ؟ مهستي فوقش يك هماي رحمت خوانده شما چه ( شماي نوعي )
    پاسخ

    1- در مورد اينکه کجا اين فيلم را ديدم، به جواب نظري به نام «عباس» مراجعه کنيد. 2- هر کس در حد توانايي و شناخت و موقعيت خودش بايد خود و جامعه اش را اصلاح کند. فرياد هاي اعتراض ما هم نسبت به آنچه که فرموديد، جايي نرفته و اگر گوش و چشمتان را تيزتر کنيد اين فريادها را مي شنويد.به عنوان نمونه، حقير خودم رئيس دانشگاه محل تحصيلم را - که ظاهري حزب اللهي و بسيجي هم داشت- ، آنقدر دوندگي کردم و از رفتار معاونينش شکايت کردم که او را عوض کردند.

    به نام خدا و با سلام

    دوست گلم گفته اند ( الباطل يموت بترك ذكره ) حيف انديشه و وقت و قلم خوب و صفحه وبلاگتون نيست كه خرج اثبات بي ديني چنين موجوداتي كنيد؟ خودشان كه مردند با بي تفاوتي به آنان اجازه بدهيد يادشان هم بميرد.

    شما با اين قلم روان و استعداد خوبتان و اين نوشته هاي قبلي با ارزشتان شايسته تر است اگر به ريشه هاي انديشه هاي باطل بزنيد اين شاخ و برگهاي بي ارزش خود به خود خشك خواهند شد.

    هميشه سرافراز باشيد .

    پاسخ

    سلام حاج آقا. خوش آمديد. وقتي سوار تاکسي مي شوم و از راننده مي خواهم اين نوارش را خاموش کند و برمي گردد و مي گويد من خودم هيأتي هستم، وقتي در دوران تحصيلم در خوابگاه مي ديدم دانشجوياني که هميشه سر نماز جماعت حاضرند و در برنامه هاي مذهبي شرکت مي کنند، در شب ماه مبارک رمضان وقتشان را پاي اين قبيل برنامه ها تلف مي کنند و روحاني و مبلغ خوابگاه در ماه مبارک رمضان هم شب تا صبح با اين ها بحث مي کند و به نتيجه نمي رسد، وقتي مي بينم رفيقم که عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشکده است چنان نام برخي از اين قبيل خوانندگان را بر زبان جاري مي کند که گويي نام محبوبش را ذکر مي کند و از اتاقش صداي نحس اين ها به گوش مي رسد و ... چگونه مي توانم بي تفاوت باشم؟ و وقتي موقعيتي دست داده که ماهيت پليد و ضد دين اين ها را بشناسم و به دوستانم معرفي کنم، چرا از اين موقعيت استفاده نکنم؟
    سلام
    هيچ نظري ندارم چون در اين مورد صاحب نظر نيستم فقط خوندم .
    خسته نباشيد
    موفق باشيد
    + در حريم رضا 

    سلام

    دوست گرامي شما چرا اهل اين برنامه ها هستيد؟

    اگر به جاهاي ديگر هم برويد و تجسس كنيد كه در شرع ما حرام است داغتر از اين را هم تجربه خواهيد كرد.

    خلايق هر چه لايق!!!!!!

    پاسخ

    عليکم السلام دوست عزيز!1- اهل کدام برنامه ها هستم؟ اگر منظورتان اين است که اهل ديدن ماهواره و ... هستم، نه اينطور نيست. قبلاً از معلمم شنيده بودم که اين ها در تشييع جنازه هايده، نماز ميت بلد نبودند بخوانند، فرصتي دست داد تا ماهيت پليد و ضد دين اين ها را بيشتر بشناسم و معرفي کنم تا لااقل جوانان مذهبي ما گوش و قلبشان نازنينشان را حتي لحضه اي خرج اين ها نکنند.2- چه چيزي را تجسس کردم؟ وارد حريم شخصي و خصوصي کسي شدم؟ سر فاش نشده کسي را علن کردم؟ اين خانم را همه مي شناسند. حجاب را علناً کنار گذاشته و به خوانندگي روي آورده. آلبوم کارهايش هم همه جا پخش است و خودش هم راضي بوده به اين کار و افتخار و مباهات هم مي کرده. مراسم تشييع جنازه او را شبکه هاي ماهواره اي دنيا پخش کردند و از پشت تريبون از فضائل او سخن راندند. حالا اگر من بيايم گوشه هايي از اين مراسم را که براي ميليون ها نفر در دنيا پخش شده نقل قول کنم اسمش مي شود تجسس؟3- همه جا هم لزومي ندارد بروم و تجربه کنم. نيروهاي اطلاعات - شناسايي که وقتشان را تلف نمي کنند و خودشان را بي جهت در معرض خطر قرار نمي دهند. سعي مي کنند نقاط حساس و مهم را شناسايي کنند و ضربه بزنند. حقير هم ديدم که متأسفانه برخي از جوانان مؤمن و مذهبي و هيأتي ما گاهي گوش به صداي اين خوانندگان طاغوتي مي سپارند، خواستم هر چه بيشتر ماهيت پليد و ضد دين اين ها را معرفي کنم. فقط همين.موفق باشيد.
    + كسي از همين اطراف 
    خدا عذابشو زيادتر كنه
    + جعفر 
    دستتان درد نكند.استفاده كرديم.حقيقت مسلمي را بيان فرموديد.
    آنوقت افراد هي مي نشينند و در مذمت نشستن پاي ماهواره داد سخن مي دهند.
    همانطور كه مي بينيد اين دوست عزيزمان چه خوب و مفيد از شبكه ماهواره اي طپش استفاده سودمند نموده اند.
    پاسخ

    با عرض سلام و تشکر . فقط لازم است تذکر دهم کسي که وارد جبهه دشمن مي شود بايد به اندازه کافي مجهز باشد ، بايد مختصات جبهه خودي و دشمن را خوب بشناسد تا به دام نيفتد. حضرت علي (عليه السلام) مي فرمايند حق را بشناس، اهل آن را مي شناسي، باطل را بشناس، اهل آن را مي شناسي . البته حقير هم ادعا نمي کنم که خيلي مجهز هستم و شناخت کاملي از حق و باطل دارم ولي در خاکريزي که وارد شدم، به اندازه کافي و در حد خودم، مجهز بودم و شناخت اجمالي داشتم.پس هر کس پاي ماهواره مي نشيند و اين قبيل برنامه ها را تماشا مي کند بايد اول احساس کند که در مورد آن برنامه به انداره کافي مجهز و آسيب ناپذير است و باز هم بايد به خدا پناه ببرد.موفق باشيد.

    بسمه تعالي

    سلام

    دنياي عجيبي شده يك خواننده زن كه كارش گناه و در گناه انداختن ديگران هست شجاعت به خرج مي دهد !

    يا علي

    سلام.

    حدوداً يك هفته پيش سره يه همچين مسايلي وبلاگ بنده فيلتر شد.

    من حرفم اينه. چرا ما از يه نفر خوشمون نمياد. اون طرف و هر جوري كه شدخ مي خواييم خار و ذليلش كنيم.؟؟؟

    مگه تو دين اسلام شما نگفتن نمي توني جاي كسه ديگه اي تصميم بگيري تا وقتي خدا خدايي مي كنه؟؟؟

    پس چرا 1000000 تا چيزه ديگه كه خدا گفته شما به اصطلاح لژافراد مسمان اجرا نمي كنيد؟؟؟

    پاسخ

    عليکم السلام.1- من نمي دانم سر چه مسائلي وبلاگ شما فيلتر شده و در اين باره مسؤوليتي ندارم.2-بحث خوش نيامدن شخصي نيست. قرآن کريم از ما خواسته از افراد فاسق دوري کنيم، حقير هم خواستم مصداقي از اين افراد را که متأسفانه براي برخي جوانان ما محبوب شده اند، معرفي کنم.3- وقتي کسي با پشت پا زدن به دين و آيينش خودش را خوار و ذليل کرده، ديگر حقير چه کاره ام که بخواهم او را خوار و ذليل کنم؟ او خوار و ذليل شده خدايي هست.4- جاي چه کسي تصميم گرفتم؟5- ما مسلمانان اگر برخي دستورات خدا را اجرا نمي کنيم و يا اگر گناهي از ما سر مي زند، از روي جهالت، ضعف نفس، غلبه هواي نفس و امثالهم است و از اين بابت هم در پيشگاه خداوند متعال اظهار شرمندگي و سرافکندگي مي کنيم و هرگز به عدم اجراي آن چه که خدا فرموده و به گناهان خود افتخار و مباهات نمي کنيم.آخر وصيت نامه امام خميني(ره) را بخوانيد و ببينيد که ايشان چگونه در پيشگاه خداوند و متعال و مردم، از قصور و تقصير خود خاضعانه عذر خواهي مي کند.موفق باشيد.
    از وبلاگ تبليغات بازديد نماييد.

    بسم الله الجميل

    سلام

    اولئك كالانعام بل هم اضل

     <      1   2   3