سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709273

  بازدید امروز : 93

  بازدید دیروز : 67

تکلیف الهی

 
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: چهارشنبه 88/3/6::: ساعت 7:28 عصر

چندی قبل یکی از کاندیداها در واکنش به منتقد خود – که به مناسبت ایام فاطمیه لباس مشکی به تن داشت_ گفته بود: «به جای مشکی، لباس قرمز بپوشید ولی دروغ نگویید.» که البته عزیزی هم در جواب گفته بود: «به جای شال سبز، کراوات به گردن بیندازید ولی دروغ نگویید»!
حال ما باید به طرفداران ایشان چه بگوییم وقتی این صحنه ها را می بینیم؟
سبزپوشیتان از بهر چیست؟
از بهر سیدی که او فاطمیست؟
من در همایش حامیان احمدی نژاد در سالن شهدای هفتم تیر بودم و شاهد بودم با یک تذکر مجری در خصوص لزوم رعایت حرمت ایام فاطمیه و پرهیز از سوت و کف، دیگر تا آخر برنامه هر بار عده ای به هیجان می آمدند و احیاناً کف و سوتی می زدند بلافاصله با تذکر و نهی اکثریت حاضر در سالن مواجه می شدند و سریع سوت و کف خود را قطع می کردند و به جای آن همگی تکبیر می گفتیم.
آیا این رقاصی ها و بی حجابی ها و تبرّج ها در شأن سبزپوشان حامی فرزند فاطمه است؟
آیا آن بانوی اسوه عفاف و تجلّی همه فضیلت ها تجویز کرده دختران با مانتوهای تنگ جلوی مردان نامحرم بالا و پایین بپرند آن هم در ایام عزای اهل بیت(علیهم السلام)؟

هر برنامه ای دارید لااقل از سیّد بودن کاندیدای خود و رنگ سبز منتسب به اولاد فاطمه(سلام الله علیها) مایه نگذارید
آن روزی که چفیه منتسب به شهدا را به غارت می بردند هرگز فکر نمی کردم روزی برسد که نمادهای سبز منتسب به اولاد پیغمبر(صلوات الله علیه) را هم به غارت ببرند.
گرچه همه نمادهای مقدس ما را هم چند صباحی به لجن بکشند، راه ما و آرمان های ما هرگز قابل دست یازی نیست و به تعبیر شهید آوینی: چه خوبست که خفاش ها هرگز دستشان به آسمان نمی رسد.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک