سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709003

  بازدید امروز : 7

  بازدید دیروز : 33

تکلیف الهی

 
آن که به بلایى سخت دچار است چندان به دعا نیاز ندارد تا بى بلایى که بلایش در انتظار است . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 87/3/3::: ساعت 5:2 عصر

شاید تا کنون با تراکت ها و بروشورهای برخی تشکل های ضد صهیونیستی مواجه شده باشید که لیستی از شرکت های تأمین کننده اقتصاد اسراییل را معرفی می کنند و خواستار تحریم کالاهای آن هستند.
در نگاه اول برخی می گویند وقتی یک شرکتی در عرضه محصول با کیفیت موفق است، منافع دیگر شرکت ها که محصولاتی با کیفیت پایین تر عرضه می کنند به مخاطره می افتد و به جای رقابت سالم دست به تخریب و جوسازی علیه آن شرکت موفق می زنند و این وسط عده ای هم آلت دست قرار می گیرند.
بسیار خوب. با اسناد و مدارکی که ثابت می کند این شرکت ها جایزه بزرگترین شرکت های تأمین کننده اقتصاد اسراییل را دریافت کرده اند کاری نداریم ولی آیا صدا و سیما هم این وسط آلت دست قرار می گیرد؟
این وسط چه کسی باید این تناقض را حل کند که صدا و سیما در آن جنگ 33 روزه با پخش فیلمی مستند به طور شفاف و با ذکر نام، به معرفی شرکت های تأمین کننده اقتصاد اسراییل می پردازد و از طرفی می بینیم در همایش های علمی و سمینارهای کشوری دانشگاه ها و ارگان های دولتی کشور، شرکت نستله رسماً به تبلیغ و عرضه محصولات خود می پردازد.
در تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری، کارگران شهرداری اجیر شده اند که با پوشیدن لباسی مخصوص به تبلیغ محصول جدید این شرکت(مگی) بپردازند.
در محوطه فروشگاه شهروند دم و دستگاه خود را بیاورند و محصولات خود را تبلیغ کنند.
و اخیراً هم وزارت بهداشت دولت اصولگرای ضد هلوکاست ما با چاپ پوستری بسیار با کیفیت و برچسب دار حاوی پیام بهداشتی «مشخصات مواد غذایی وارداتی مجاز» و با چاپ عکس محصولات این شرکت و ذکر «با همکاری شرکت نستله ایران»، به تبلیغ شرکتی پرداخته که در سال 2000 میلادی مبلغ 6/14 میلیون دلار به صندوق غرامت هلوکاست واریز کرده است!!!!!!!!!!


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک