سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709242

  بازدید امروز : 62

  بازدید دیروز : 67

تکلیف الهی

 
نابخردی و غفلت در دل دانشمند نیست . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: یکشنبه 87/1/18::: ساعت 11:14 عصر

خدا را شکر که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداء این روزها دیگر کسی نمی تواند نقاب بزند و چهره نفاق روز به روز آشکارتر می شود و کینه ها نسبت به اسلام عزیز روز به روز آشکارتر می شود(از امثال تئوریسین قبض و بسط شریعت و پلورالیزم دینی در داخل گرفته تا روزنامه های دانمارکی و مقامات اروپایی و ...) و همگان حقیقت خود را آنچه هست عریان نشان می دهند.
در واقع اگر اروپا و مکاتب و ایسم های مادی را به لجنزاری تشبیه کنیم که روی آن پوششی از رنگ و لعاب زیبا و خیره کننده و گل و بلبل مصنوعی به نام آزادی نشانده اند، می شود گفت بیداری اسلامی و خیزش جهان اسلام همانند این است که کسی مرعوب و فریفته این ظاهر فریبنده نشود و به خود جرأت دهد چوبی بر این لجنزار بزند تا همگان به حقیقت گند و کثافت آن پی ببرند.
به قول حضرت آیت الله جوادی آملی، شاه ایران هم با انتشار آن مقاله توهین آمیز علیه امام(ره) و شعله ور کردن خشم مردم مسلمان، گور خود را کند و دشمنان ما آنقدر نادان هستند که از سرنوشت او درس عبرت نمی گیرند.
بد نیست در اینجا سخنانی هم از دکتر عباسی بیاوریم:
... چرا هیچ استادی، هیچ روزنامه نگاری نمی گوید؟ چرا هیچ هنرمندی از جنایت های هلند فیلم نمی سازد؟! آیا ما باید یکی یکی بگوییم که این جنایتکاران غربی چه بلایی بر سر بشریت آورده اند؟! این همه سینماگر، این همه هیأت علمی، این همه روزنامه نگار چه می کنند؟! ... هلند بازی بدی را شروع کرد، ما از این به بعد در هر محفلی پرونده ای هم علیه هلند باز می کنیم ... ما این ها را باز می کنیم حتی اگر کل صدا و سیما و اساتید و روزنامه نگاران و ... خواب باشند ... در مقابل دین ما بایستید در مقابل تمام دنیای شما می ایستیم. شما مثل قوم سدوم نابود شده اید، نیاز ندارید کسی شما را نابود کند. می خواهید این ها را علنی کنیم؟ حجب و حیای ایرانی باعث شده شما از این قضیه در روید. می خواهید کارهایی را که با گاوها و مرغ ها و ماهی ها می کنید نشان دهیم؟ اگر اینطوری مثل شما بی حیایی کنیم و نشان دهیم، صنعت شما چه ضربه ای می خورد؟ هیچ حیوانی نیست که با آن عمل جنسی انجام نداده باشید ...
ما می گوییم آینده هلند سرنوشت قوم سدوم است، اگر زیر سایه اسلام بیایید که نجات پیدا می کنید.(جلسه 104 -  مهندسی منازعات 8 - 15 فروردین 1387)
 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک