سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709516

  بازدید امروز : 34

  بازدید دیروز : 100

تکلیف الهی

 
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، نیکْ کردارترینِ شماست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 96/2/28::: ساعت 10:52 عصر

خاتمی در همایش تبلیغاتی هشتمین دوره ریاست جمهوری سال 1380 در ورزشگاه شهید شیرودی توصیه هایی داشت که همانند شعار دروغین "زنده باد مخالف من" او، در سال های پس از  84 و 88 پس از رأی آوردن فرد دیگری که مورد نظرشان نبود از سوی هوادارانش به هیچ انگاشته شد.

آن روز چون سیدمحمد خاتمی کاندید ریاست جمهوری بود، این سخنرانی اش از صدا و سیما پخش نشد و آن ایام رسم نبود مثل این روزها گزیده هایی از تجمعات تبلیغاتی کاندیداها از رسانه ملی پخش شود.

اما چون آن ایام از طرف دانشگاه محل تحصیلم در بعضی همایش های دفتر تحکیم وحدت شرکت می کردم، فیلم کامل این مراسم را در یکی از تجمعاتشان در جماران در اختیارمان قرار دادند که در سال 1390 به مناسبتی این قسمت از سخنان وی را برای اولین بار در فضای مجازی منتشر کردم(*)

حالا باز هم این بریده فیلم را تقدیم می کنم تا هوادارانش در شنبه پس از انتخابات از سنگ اندازی علیه رأی مردم خودداری کنند:

«... بسیار خوب! آنچه مهم است این است که این ملّت پیروز شود. امروز هرکس بهتر و تواناتر می تواند خواست این ملّت را برآورد، بسم اللّه! به صحنه بیاید و رأی مردم را بگیرد و آنگاه همه موظف باشند به آن کسی که مردم به او رأی دادند تمکین کنند. نمی توان دم از مردم زد و در برابر رأی مردم سنگ اندازی کرد.»

لینک دریافت فیلم

پی نوشت: سخنان 10 سال قبل خاتمی / منتشر شده در خرداد ماه سال 1380


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک