سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709336

  بازدید امروز : 17

  بازدید دیروز : 18

تکلیف الهی

 
خشم، دل حکیم را نابود می کند . و فرمود : هرکس مالک خشم خویش نباشد، مالک خرد خویش نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 95/9/26::: ساعت 11:10 عصر

رنجنامه های دهه هفتاد/22

امروز جامعه حزب اللّهی ما بیش از هر روز دیگر نیاز به وحدت دارد

امروز خوب ماندن هنر است؛ اگر خوب بمانی شهادت تو را در می یابد.


سخنرانی منتشر نشده سردار قاسمی/2- مراسم تشییع 200 شهید تفحص شده دفاع مقدّس

دهه هفتاد/ مقابل ستاد معراج شهداء

فرازهایی برگرفته از متن سخنرانی:

خون شهدا بسیار لیز است، هرکس پا روی آن بگذارد سُر می خورد و به زمین می افتد.

دادستان محترم سؤال کرد چگونه تو 25 هزار تومن را بر یک خانواده شهید نبخشیدی اما چندین میلیارد تومن را از یک برج ساز نادیده گرفتی؟!

لفظ هایی که برای شهداء و دفاع مقدس به کار می بردید(نظیر فتح الفتوح) برای فوتبال به کار نبرید!

مسائل را خلط نکنید برای نسل جدید که راه را گُم بکند!

ای روحانی محترمی که فلان قدر سکه را شرط بندی می کنی سر بازی های فوتبال!... این در شرائطی است که تو می بینی بچه هایی را که یک روزی همه چیزشان را برای جنگ دادند، امروز محتاج 25 هزارتومن وام هستند که [باید] جلوی صد کس و ناکس سر خم کنند!

قهرمان برای ما مثل عزیز جانبازمان محمود غلامی است که بیش از 5 بار پای مصنوعی اش را عوض کرد و وقتی به بنیاد جانبازان مراجعه می کند او را سر می دوانند برای تعویض پای مصنوعی!

امروز دغدغه و خوشحالی ما این است که ویلچری ای را در مراسم شهداء می بینیم می گوید حاجی می بینی خوشحالم! می پرسم چرا؟! می گوید بالاخره موفق شدم بعد 5 سال چرخ ویلچر خود را عوض کنم!

نیایید شعار باز کردن جبهه های فرهنگی بدهید! آن وقتی که گفتند بیایید کار فرهنگی بکنید رفتید لشگرهای اقتصادی درست کردید گفتید با پول است که حرف اول را می شود زد! بعد 5 سال به لجن کشیده شده اید حالا می خواهید جبهه های فرهنگی درست کنید!

آهای حسین فهمیده! من امروز ارزش کار تو را خوب می فهمم وقتی پدر شهید استشهادی لبنان، علی منیف اشمره می گوید اگر پسر من با این عملیات 10، 12 اسرائیلی و فرمانده شان را به درک واصل کرد، حسین فهمیده استاد پسر من بوده است.

روز به روز فاصله ما با شهداء بیشتر می شود! در این لجنزارهایی که درست کرده اند دارند ماها را می بلعند!

هنوز که هنوز است بعد از 7 ماه از انتخابات درون هم افتادیم و داریم همدیگر را هضم می کنیم!

امروز جامعه حزب اللهی ما بیش از هر روز دیگر نیاز به وحدت دارد و دشمنان ما خوب می دانند چگونه بین ما تفرقه بیاندازند و از این تفرقه سوءاستفاده کنند!

آمده ای اینجا فقط با یک جمله بخواه از این شهداء ... نه نیّت شهادت!، [بلکه] نیّت اینکه توی بچه بسیجی از این به بعد سالم بمانی، نه که شهید شوی! در این منجلاب حفظ کردن خودمان هنر است!

عزیزان من! اگر خوب بمانید هنوز هم تیرهای سرگردانی هستند که شما را دربیابند؛ چه در پاکستان تیر وهابی بیاید و چه در بخشی از این تهران به جرم حمایت از ولایت فقیه و امر به معروف و نهی از منکر دشنه ای پشت و قلب آن عزیز را دریابد!

اگر خوب بمانی و پیرو خط باشی شهادت تو را درمی یابد.

برای شهادت فقط باید خوب بمانی و خودت را در این منجلاب حفظ کنی!

ای کسانی که امروز ما را به زندگی شیرین وشیرین تر دعوت می کنید و کوس تبلیغاتی دوو و پراید شما در سرتاسر [بدنه] اتوبوس ها چشمان ما را از حدقه بیرون کشیده است!

به قول شهید آوینی " گردش خون در رگ های زندگی شیرین است اما ریختن آن در پای محبوب شیرین تر است، و نگو شیرین تر، بگو بسیار بسیار شیرین تر است"

بعضی از جملات امام را در دانشگاه ها می خوانیم می گویند امام کی این صحبت ها را کرده؟!

امام در عصر ما جملاتش غریب است: " فرزندان انقلابی ام! ای کسانی که لحظه ای حاضر نیستید که از غرور مقدّستان دست بردارید! شما بدانید که لحظه لحظه عمر من در راه عشق مقدّس خدمت به شما می گذرد. می دانم که به شما سخت می گذرد ولی مگر به پدر پیر شما سخت نمی گذرد؟ می دانم که شهادت شیرین تر از عسل در پیش شماست، مگر برای این خادمتان این گونه نیست؟ ولی تحمّل کنید که خدا با صابران است. بغض و کینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید و بدانید که پیروزی از آن شماست."

دعا می کنیم، دعای سید شهیدان اهل قلم را :" ای شهید! ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای، دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش! "

دریافت فایل صوتی

پخش از فارس تی وی

دریافت با کیفیت بالا


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک