سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709469

  بازدید امروز : 87

  بازدید دیروز : 63

تکلیف الهی

 
دانش، فراوان است و کردار، اندک . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: یکشنبه 92/3/26::: ساعت 12:31 صبح

این واقعه ناشی از بی تدبیری عمیق امت حزب الله است

دفع افسد به فاسد قاعده عقلی بود

البته که نباید به نظرسنجی ها توجه کرد !

کاندیداهای اصولگرا باید ائتلاف می کردند، نکردند چون هر کدومشون به فکر قدرت شخصی بودند

حالا روحانی رو تحمل کن

...

این ها شمه ای از پیامک های شماتت آمیز خودی هاست پس از اعلام تدریجی شمارش آرا که احتمالاً طعنه و نیش و کنایه های غلیظ تر در راه است!!!

نمی دانم چرا مدعیان ولایت مداری، ادبیات و گفتمان تکلیف محوری حضرت امام خمینی(ره) را فراموش کرده اند؟!

فراموش کرده ایم که امام به ما آموخت ما مأمور به ادای تکلیف هستیم نه نتیجه؟ بنابراین هرکه به تکلیف عمل کند، پیروز است گرچه ظاهراً به نتیجه دلخواه نرسد.

تکلیف چه بود؟ مگر تکلیف غیر از شناسایی و انتخاب اصلح بود؟ کجای آموزه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آمده است که با ائتلاف بازی، نظرسنجی، مصلحت سنجی، دفع افسد به فاسد، ذبح اصلح به پای صالح و ... رأی خود را داخل صندوق بیاندازیم؟

وقتی افرادی را اصولگرا نمی دانستیم و یا کمتر اصولگرا می دانستیم چرا باید به آن ها رأی می دادیم؟ فعلاً بگذریم از اینکه اصولگرا کیست و کمتر اصولگرا و اصولگرانما کدام است. فقط همین قدر بگویم که به هر کدام از حضراتی که برای کسب قدرت، سال ها برنامه ریزی داشتند انگ قدرت طلبی بچسبد، به کسی که در لحظه آخر آن هم  با فشار جریان ارزشی انقلاب به صحنه آمده و هیچ اعلام حضور و تبلیغ پیش از موعد قانونی نداشته، این انگ نمی چسبد.

اینجا می خواهم به جای دعواهای سیاسی، آموزه های امام راحل(ره) را یادآوری کنم که پیوسته می فرمود: ألخیر فی ما وقع. شاید رسوایی جریان فتنه گر -که روزگاری اتهام تقلب در انتخابات را مطرح کرد و امروز با وجود همان مجریان و ناظران، بر سلامت انتخابات صحه می گذارند- آنچنان سرمایه ای برای نظام اسلامی مان باشد که به چنین نتیجه ای از انتخابات بیارزد. و چه بسا مشیت الهی بر این است تا افراد بی نزاکتی را که 8 سال تمام به رییس جمهور منتخب ما توهین و بی احترامی کردند و چه صمیمیت ها و رفاقت هایی را که با تهمت درشت تقلب به لجن کشیدند، شرمنده سازد. عسی أن تکره شیئاً فهو خیر لکم

پیرو مکتب خمینی کبیر(ره) دچار سکولاریسم خفی نمی شود. ما به تکلیف عمل کردیم و پیروز شدیم گرچه شاید پیروزی ما به چشم نیاید اما قطعاً در پیشگاه الهی محاسبه شده و روزی جواب می دهد.

آری، دیروز روز امتحان الهی بود که گذشت و فردا امتحان دیگری است که پیش می آید و همه ما نیز روز محاسبه بزرگتری را در پیش رو داریم ... تحمل کنید که خدا با صابران است(پیام استقامت-14 تیر 1367).


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک