سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709093

  بازدید امروز : 36

  بازدید دیروز : 61

تکلیف الهی

 
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: شنبه 90/1/6::: ساعت 4:55 عصر

بعد از انتشار تصویر و شرح مذاکرات محمّد خاتمی با دیکتاتور مصر(حسنی مبارک)، سبزها نیز متقابلاً اقدام به انتشار تصویر دیدار احمدی نژاد با دیکتاتور لیبی(معمّر قذافی) در صفحات مجازی نمودند.
بسیار خوب، سؤال: قذافی آدم بدی بود؟ چرا؟
چون متّهم به ربایش امام موسی صدر است؟ شما که شعار "نه غزّه نه لبنان" سر دادید چرا سنگ امام موسی صدر را که شعارش " هم غزّه هم لبنان" بود به سینه می زنید؟
قذافی آدم بدی بود چون با یک تهدید پوچ غربی ها خودش را باخت و تمام تجهیزات فنّاوری هسته ای کشورش را تقدیم آن ها کرد؟ شما که 127 نفر از نخبگانتان در مجلس ششم برای کوتاه آمدن در برابر غربی ها و چشم پوشی از حقوق هسته ای ملّت ایران تعارف جام زهر به مقام معظم رهبری دادید بعید است قذافی را به این دلیل آدم بدی بدانید.
و امّا قذافی آدم بدی بود چون علیه ملّت خود دست به کشتار و جنایت زد؟ آری، نکته اصلی همین جاست. ولی مگر احمدی نژاد علم غیب داشت که در آینده قرار است معمّر قذافی دست به کشتار ملّتش بزند؟
شما که خودتان بیش از یک سال است در آغوش ابرجنایتکارانی هستید که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.
شما که نظام اسلامی را متهّم به سرکوب و کشتار مردم می کنید، یک لیست 72 نفره از کشته هایتان درست کردید ولی یکی یکی مرده هایتان زنده شدند و حسابی مفتضح شدید!
اگر راست می گویید که آزاده اید و از جنایتکاران منزجر، آیا می دانید آمریکا و انگلیس و اسراییل در همین ده سال اخیر - که نیازی نبوده پدربزرگانتان برایتان تعریف کنند - چند میلیون انسان بی گناه را به فجیعانه ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده اند؟ و به این هم بسنده نکرده اند و در مواردی با به کار بردن سلاح های غیرمتعارف حتی علیه نسل های آینده هم دست به جنایت زدند!
از نظر شما احمدی نژاد علی رغم اینکه بلافاصله پس از کشتار مردم لیبی علیه معمّر قذافی موضع گیری کرد باید خجالت بکشد از اینکه در گذشته این دیکتاتور را در آغوش گرفته است؛ ولی آیا شما خجالت نمی کشید که شعارهایتان قبل از اقدام به تجمع، در سایت فارسی وزارت امور خارجه اسراییلی قرار دارد که موجودیتش بر اساس جنایت علیه بشریت شکل گرفته و 60 سال است که مشغول جنایت است؟!
شما خجالت نمی کشید که پشتیبان رسانه ای تان - که گزارشات و عکس و فیلم هایتان را بلافاصله برای آن ها می فرستید و با آن درد دل می کنید -،VOA  آمریکا و BBC انگلیسی است که 200 سال است مشغول غارت و چپاول و نسل کشی علیه ملّت ها هستند؟! همان ها که عامل کودتای 28 مرداد و تمدید مجدّد 25 سال دیگر حاکمیت استبداد و خفقان ستمشاهی در این کشور بودند و حالا همان سلطنت طلب های فسیل و حامیان دیکتاتوری شاه با اقدامات نابخرادنه شما جانی تازه گرفته اند و چشم امیدشان به شماست!
شما خجالت نمی کشید بیش از یک سال است سازمانی را به رقص و شادی آورده اید که دستش تا مرفق به خون بهترین فرزندان این آب و خاک آغشته است و  بیش از
16هزار نفر از هم وطنانتان را به خاک و خون کشیده اند؟
نباید هم خجالت بکشید وقتی اربابتان در دفاع بی شرمانه از شما دم از آزادی و حقوق بشر می زند و در عین حال با حمایت از دیکتاتورترین رژیم های منطقه، دست نشاندگانش را وادار به آن سرکوب و کشتار فجیع در بحرین می کند.
راستی آن ها که در خیابان میرداماد به یاد کشته شده های حادثه 11 سپتامر شمع روشن کردند، امسال آمدند شب تحویل سال در خیابان آفریقا
مقابل سفارت بحرین شمع روشن کنند؟
گرچه از خیابان میرداماد تا خیابان آفریقا فاصله زیادی نیست امّا ... بگذریم


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک