سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709606

  بازدید امروز : 124

  بازدید دیروز : 100

تکلیف الهی

 
ای هشام! خداوند، پیامبران و فرستادگان خود را به سوی بندگانش بر نینگیخته، جز برای آنکه از او (معرفت) فراگیرند، پس هر که نیکتر رو آورد، معرفت بیشتری برد . [امام کاظم علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: سه شنبه 89/5/19::: ساعت 11:11 عصر

 چندی قبل در آستانه اولین سالگرد حماسه ملّی 22 خرداد برخی از حامیان موسوی شروع کردند به پیامک زدن و خاطره ی یک بسیجی(و یا یک کارمند وزارت کشور) را اینچنین نقل کردند: "یادش بخیر، پارسال این موقع داشتیم رأی ها رو می نوشتیم" و به این ترتیب باز هم به راحتی آب خوردن به هزاران انسان خدمتگزار تهمت خیانت در امانت زدند. 
آری، سبز ادعایی آن ها سبز اهل بیت(علیهم السّلام) است. اهل بیتی چون امام صادق (علیه السلام) که در تفسیر آیه شریفه " ... و من یحتمل بهتاناً و إثماً" به سنگینی و عظمت گناه کسی اشاره می کند که هیچ گناهی در دوره عمرش مرتکب نشده به جز یک تهمت ناروایی که به بنده ای از بندگان خدا وارد کرده
در اینجا ترجیح میدهم به جای نقل جواب هایی که به سبک خودشون دادم به برخی بحث ها و سؤالات(همراه با قدری تغییر و تکمیل) اشاره کنم که قبلاً برای تعدادی از آن ها طرح کردم و تا به حال جواب قانع کننده ای دریافت نکردم:

شما ادعا می کنید پارسال این موقع کارمندان وزارت کشور و بسیجی ها شروع کردن به رأی نوشتن. خوب این رأی ها کی داخل صندوق ریخته شده؟ دو حالت که بیشتر نداره: یا سر صندوق در حوزه انتخابیه یواشکی ریخته شده و یا اینکه پس از تجمیع آرا در وزارت کشور این اتفاق افتاده
در صورت اول جناب موسوی 40هزار ناظر پای صندوق ها داشته و علاوه بر اون 450هزار نفر ناظر و مجری انتخابات بودند که اکثراً از متن مردم معمولی(اعم از معتمدین محل و نمازگزاران مسجد و کارکنان دولت و فرهنگیان آموزش و پرورش و ...) با گرایش های سیاسی متفاوت و متنوع بودند. کدومشون اومدن مشاهدات خودشونو از تقلبات گسترده ای که ادعاشو می کنین مطرح کنن و مستندات خوشونو ارائه بدن؟ جناب موسوی چرا قبل از اینکه به ناظرینش فراخوان بزنه تا مشاهدات و مستندات خودشونو به ستاد مرکزیش ارائه بدن، شروع کرد به جنگولک بازی و تحریک به پرپایی تجمعات غیرقانونی و شعار دادن بر پشت بام ها و ...؟؟؟ حالا مراجع قانونی رو قبول نداشت، نمی تونست مجموعه گزارشات مستند ناظرینشو در قالب یک بیانیه سرگشاده به اطلاع عموم برسونه؟(بگذریم از اینکه اگر مراجع قانونی را قبول نداشت اصلاً چرا وارد رقابت های انتخاباتی شد و به عنوان اعتراض به صلاحیت برگزار کنندگان، از انتخابات انصراف نداد؟)
در صورت دوم هم که وزارت کشور آمار تک تک صندوق ها رو ارئه داده. ناظرینی که پای صندوق ها بودند حتماً در جریان شمارش آراء حوزه انتخابیه خودشون بودند. چرا نیومدن گزارش بدن نتایج آماری که ما در حوزه انتخابیه خودمون (مثلاً مسجد جامع قلهک در تهران یا فلان مدرسه در فلان شهر) شمارش کردیم با آماری که وزارت کشور در سایتش از صندوق ما منتشر کرده همخوانی نداره؟
من برای فردی این سؤال رو طرح کردم و ایشون هم لینکی برام فرستاد از فردی که ادعا کرده پای صندوق بوده. اونقدر دلائلش پوچ بود که دیگه حوصله ام نیومد به بحث ادامه بدم
دلیل شمرده: 1- شمارش رایانه ای آرا 2- درخواست کارت ملی برای اخذ آرا ...
آخه در عصر دیجیتال تا کی باید دستی شمارش کرد؟ شمارش رایانه ای همزمان با شمارش دستی و برای کنترل صحت شمارش رایانه ای بوده تا در آینده براش برنامه ریزی بشه ولی اونچه که در این انتخابات مبنا بوده شمارش دستی بوده که ناظرین هم پای صندوق ها حاضر و ناظر و شاهد شمارش دستی بودند.
درباره کارت ملی هم در صورتی میشه دلیلی برای تقلب عنوان کرد که کسی فقط با ارائه کارت ملی و بدون ارائه شناسنامه رأی داده باشه که اون فرد چنین ادعایی نکرده
اصلاً چرا همش ما باید شما رو اقناع کنیم؟ شما نباید ما رو اقناع کنید که چه دلیلی برا بروز تقلب گسترده در انتخابات دارید؟ دلیلتون چیه؟ لطفاً به طور مشخص به موارد زیر جواب بدید:

1- جناب میرحسین ساعت حدود 11-10 شب که هنوز در صندوق ها باز نشده چطوری با قاطعیت خبرنگارای داخلی و خارجی رو دعوت می کنه و اعلام می کنه" برابر اطلاعاتی که ما از ستادهامون داریم در سطح کشور، برنده قطعی، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیاد اینجانب هستم" ؟ وقتی هنوز شمارش آرا شروع نشده، این نسبت آرای بسیار زیاد از کجا به دست اومده؟ نیا بگو فلانی هم در فلان سایت پیش بینی کرد احمدی نژاد حدود 25 میلیون رأی میاره. اونا همه نظرسنجی بود ولی اینجا خود کاندیدا داره در حضور خبرنگاران داخلی و خارجی با قطعیت و قاطعیت اعلام می کنه با نسبت آرای بسیار زیاد. دقت کردی؟ نمیگه بر اساس نظرسنجی ها میگه با نسبت آرای بسیار زیاد و این یعنی بر اساس شمارش آرایی که هنوز شمرده نشده!!!. جواب بدید لطفاً : این گزارشات چطوری رسیده؟ چطوری آرا قبل از باز شدن صندوق ها شمرده شده و این بسیار زیاد آیا عدد مشخصی نداره؟ میشه عدد دقیقشو یا لااقل عدد احتمالی و طرز بدست اوردنشو اعلام کنید؟

2- دلیلتون برای اثبات تقلب در انتخابات، ادعای روشنفکرانه همسر میرحیسنتونه که روشنفکر ترین زن ایرانی لقب گرفته؟ چون میرحسین همسرش لره و خودش رو داماد لرها دونسته پس بنابراین مردم لرستان داماد خودشون رو رها نمی کنند به دیگری رأی دهند؟ و این دلیل و ملاک هست که در دیگر جاها هم به همین شکل بوده !!!!
واقعاً شما آدمای تحصیل کرده و اصلاح طلب و منوّرفکر اونقدر تعصّب و احساسات کورتون کرده که چنین دلیل پوچ و کودکانه و ابلهانه و احمقانه ای رو قبول می کنید؟ واقعاً اگه آقای احمدی نژاد یک چنین حرف ابلهانه ای می زد موضعتون چی بود؟ چندتا جوک و کلیپ دربارش می ساختید؟: 
داماد لرستان
یه دوربین یا رکوردر دستت بگیر برو لرستان سراغ مردمی که به میرحسین رأی دادن ازشون بپرس شما به خاطر اینکه میرحسین همسرش لره بهش رأی دادین؟ اونوقت ببین از اینکه به شعورشون توهین کردی عصبانی میشن یا نه: مستند دختر لر 

3- اگر دلایل قابل قبول و یا مدارک و اسناد معتبر برای تقلب گسترده در انتخابات دارین پس چرا این همه دروغ و شایعه و داستان ساختگی و اسناد جعلی درست می کنین و پخش می کنین؟: نامه ساختگی از وزیر کشور به مقام معظم رهبری، استفتاء جعلی از علامه مصباح یزدی(در حالی که ایشون اصلاً مرجع نیست که بشه ازش استفتاء کرد)، نقل سخنان جعلی از امام خمینی(ره) با ذکر شماره جلد صحیفه نور و شماره پالاگراف و بدون ذکر شماره صفحه(که هرچی صحیفه رو می گردی چنان جملاتی رو پیدا نمی کنی)، فتوشاپ کار کردن روی عکس ها، از فوتی های تصادفات و دختران فراری کشته باتوم خورده و مورد تجاوز قرار گرفته درست کردن و ... همه اینها خزعبلات و دروغاییه که سایت های رسمی حامی میرحسین به دلیل نداشتن مدرک و سند درست و حسابی مبنی بر بروز تقلب در انتخابات جعل و منتشر کردند و دوستانتون هم افتخار کپی پیست کردنش رو توی شبکه های اجتماعی مجازی و وبلاگ هاشون داشتند.
عمده ترین سایت های مرجع شما – که مرتب ازشون بهره برداری و نقل مطلب می کنید – عبارتند از سایت کلمه و پایگاه جرس. من از هر کدوم یه خبر نقل می کنم که برای خودم دروغ بودنش کاملاً ملموسه، اگه تونستی صحت این دو تا خبر رو به طریقی که میگم ثابت کنی من هم هرچی خبر از اینا نقل کنی بدون بحث قبول می کنم در غیر این صورت دیگه اراجیف اینا رو برام نقل نکن و هی از انسانیت و عدالت و صداقت و ... سؤال کنی آی عدالت علوی کجاست و ...؟ 

 3-1- سایت کلمه در خبری ادعا کرد:"در همایشی که با عنوان «بسیجی واقعی، همت بود و باکری» توسط بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم انسانی برگزار شد مسئول بسیج دانشجویی این دانشکده به دختر شهید باکری اهانت کرد"من خودم توی اون مراسم بودم و تمام صحبت های آقای اشتری و همین طور سخنان خانم باکری و عکس العمل های پس از اون رو به وسیله گوشیم فیلمشو گرفتم، بعد در جواب فردی که این خبر رو توی گروهتون زده بود تک تک این فایل های تریبون آزاد رو پیوست کردم و حتی فیلم کامل این برنامه رو تهیه کردم و در اختیار انجمن اسلامی دانشکده تون قرار دادم و اعلام کردم هر کس خواست مراجعه کنه و تهیه کنه و گفتم "بینید ادعای توهین آقای اشتری به خانم باکری(که بعضی ها از سایت کلمه نقل کردند) حقیقت داره یا نه . بعد جواب بدید اگه صحبت های تؤام با متانت و احترام آقای اشتری توهینه، پس سخنان پرخاشگرانه خانم باکری چیه؟" اما احدی جواب من رو نداد که کجای سخنان آقای وحید اشتری توهین بود؟
حالا من برای دسترسی عموم این فایل رو با عنوان "
سند دروغگویی کلمه"توی یوتیوب فارسی گذوشتم(هرکس نتونست دانلود کنه بگه با حجم پایین براش بفرستم، چون این سایت فرمت 3gp برا آپلود قبول نمی کنه). لطفاً ببینید و بگویید آیا از این مؤدبانه تر و محترمانه تر و آرام تر و با وقارتر میشد به سخنان پرخاشگرانه خانم آسیه باکری عکس العمل نشان داد؟ این در حالی بود که پس از اظهارات خانم باکری بعضی ها به شدت عصبانی و ناراحت شده بودند و شما می توانید این عصبانیت را در لحن و نحوه عکس العمل فردی که برای لحضاتی میکروفون رو از آقای اشتری میگیره و سؤالی رو از خانم باکری- که در حال ترک سالن بود- می پرسه، ببینید. 

3-2- پایگاه جرس چندی قبل ادعا کرده که حکومت ایران برای هر وبلاگ نویس به ازای هر مطلبی که در تأیید و تمجید از نظام جمهوری اسلامی و دولت احمدی نژاد بنویسه 60هزار تومن پاداش میده. بگرد توی وبلاگ من ببین چند تا مطلب اینجوری دارم و حق و حساب من چقدر میشه. اگه تونستی سند و مدرک بیاری که من به استناد اونا بتونم پاداشم رو دریافت کنم اونوقت من هم قبول می کنم که تمام مطالب و خبرهای این پایگاه جرس مهاجرانی جونتون راسته.

4- از انسانیت و عدالت سخن گفتی. بگو ببینم مردم بی گناهی که توی کردستان به دست گروهک جنایتکار پژاک کشته شدند انسان بودند یا نبودند؟ جوانان بی گناهی که توی کانون رهپویان وصال در شیراز هنگام سینه زنی و عزاداری با انفجار بمب به خاک و خون کشیده شدند انسان بودند یا نبودند؟ پس چرا خانم رهنورد(زن روشنفکر ایرانی و همسر میرحسین) از قاتلین این مردم بی گناه به عنوان "لطیف ترین بندگان خدا" یاد می کنه؟ این قرآن پژوه محترمه آیه شریفه قصاص رو نخونده که " وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاةٌ یَاْ أُولِیْ الأَلْبَابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ" ؟ کجاست انسانیت و عدالت و صداقتی که ازش دم می زنی؟

 در پایان بد نیست به برخی توهمات دوستان توهم زده تان اشاره کنم: امثال همان کسی که با عنوان "fk" توی گروهتون مطلب می نویسه و اشاره کردم که لینکی از فرد مدعی حضور در پای صندوق برام گذوشته و آن دلائل مضحک را نقل کرده، هنوز هم آنقدر غرق توهّمه که به تازگی در بحث گروهشون درباره ماجرای اعتراض زائران حرم امام خمینی(ره) به سیّد حسن خمینی، دلیلش برای خودجوش نبودن حرکت مردم اینه که من دو سه روز قبل از 14 خرداد یادداشت گذوشتم با عنوان : 
شعاری برای استقبال از سخنان سید حسن خمینی و این شد دلیل اینکه حرکت مردم، نمایشی و از قبل سازماندهی شده بوده !!!!!! و پرسیده که اگر این حرکت خودجوش بوده پس فلانی چجوری از دو سه روز قبل میدونسته که سید حسن خمینی برای سخنرانی میاد. درحالی که اولاً من نوشتم در صورت حضور ایشون، چون با توجه به روال سال های قبل حضورش برای سخنرانی قابل پیش بینی بوده ثانیاً من دو سه روز قبل خبرش رو توی روزنامه همشهری خونده بودم
افراد متوهّم دیگری سال گذشته این توصیه مسخره و ابلهانه را برای هم می فرستادند که "در مساجد رأی ندهید، در مدارس رأی دهید" و من شب انتخابات جواب این ادعای مضحک را برای گروهشون(گروه موسوم به sh_fanni) فرستادم که به همراه حدود 15 ایمیل من توسط مدیران مدعی آزادی بیان و تکثرگرایی و ... فیلتر شد. من جواب دادم که اولاً این تهمته به افراد نمازگزار و اهل مسجد، ثانیاً خودم بارها پای صندوق ناظر یا مجری بودم. اگر از بروز تقلب واهمه دارید در مدارس هم رأی ندهید. چون ممکنه آن فرد بسیجی و اهل مسجد مأمور حضور در پای صندوقی در یک مدرسه شود همانطور که ممکنه یک معلم یا کارمند آموزش و پرورش مأمور به حضور در پای صندوقی در یک مسجد شود و چه بسا معلمی و یا کارمند مدرسه ای که اهل مسجد و عضو پایگاه بسیج باشد. پس چه بهتر که انتخابات را تحریم کنید و دست از این منافق بازی ها بردارید.
آری، اگر آن ها اندکی در بین امّت خمینی(ره) بودند و در ساز و کارهایی چون انتخابات وارد بودند، در این ماجراها بهتر قضاوت می کردند و کمتر اسیر توهمات می شدند و دروغ ها را باور می کردند.

 و اما حرف آخر: اگر ثابت کردید که در انتخابات 88 تقلب گستره 11 میلیونی صورت گرفته آن وقت من هم قبول می کنم کسانی که مرتکب چنین گناه سنگینی در زمینه خیانت در امانت شدند دیگه براشون قتل و تجاوز و ... مثل آب خوردن می مونه و من همه وقایع ادعایی شما رو قبول می کنم که راسته
اما اگر نتوانستید تقلب در انتخابات را ثابت کنید و به این چندتا سؤالم پاسخ قانع کننده بدید، من اعتقاد دارم کسانی که یک چنین تهمت سنگینی را به هزاران انسان شریف و خدمتگزار و امین آرای مردم وارد کردند، دیگه براشون جعل هر خبر و مطلب و شایعه پراکنی و عکس ساختگی با فتوشاپ درست کردن و تهمت قتل و تجاوز و ... زدن براشون مثل آب خوردنه و بنابراین هیچ خبر و مطلبی رو از اون ها قبول نمی کنم.
پس لطفاً از این به بعد به جای نقل خبر و مطلب و عکس و فیلم و ... از این سایت ها، فقط درباره تقلب در انتخابات بحث کنید و به طور مشخص به سؤالات من جواب بدید. 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک